img
Toplam 29117 kayıt

Yüksek yağlı diyetle beslenen ratlarda borik asitin total oksidan kapasite total antioksidan kapasite düzeyleri ve paraoksonaz aktivitesine etkisi

ATAKİŞİ, O., KALAÇAY, D. (2016) "Yüksek yağlı diyetle beslenen ratlarda borik asitin total oksidan kapasite total antioksidan kapasite düzeyleri ve paraoksonaz aktivitesine etkisi", 8. Ulusal Veteriner Biyokimya ve Klinik Biyokimya , Türkiye, (Eylül 2016 ATAKİŞİ, O., KALAÇAY, D. (2016) "Yüksek yağlı diyetle beslenen ratlarda borik asitin total oksidan kapasite total antioksidan kapasite düzeyleri ve paraoksonaz aktivitesine etkisi", 8. Ulusal Veteriner Biyokimya ve Klinik Biyokimya , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Veteriner Biyokimya ve Klinik Biyokimya

DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ

Link    DAĞAŞAN, E., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3943"> DAĞAŞAN, E., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link    DAĞAŞAN, E., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi

The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., YILMAZ, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3944"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., YILMAZ, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., YILMAZ, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3945"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ

Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3946"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3947"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi

DOI    ERDAĞI, S., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3948"> ERDAĞI, S., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI    ERDAĞI, S., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3949"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3950"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi

Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3951"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK

Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3952"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI

Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi

Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3953"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ

Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3954"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA

Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3955"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness

Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3956"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Aksakal, İ., DAĞAŞAN, A. (2017) "Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı", International Journal of Human Sciences, 14 (4) pp. 3580-3591   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., Aksakal, İ., DAĞAŞAN, A. (2017) "Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı", International Journal of Human Sciences, 14 (4) pp. 3580-3591  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Link    ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3958"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link    ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi

İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI

  ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3959"> ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]    ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV

OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ", 6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019 ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ", 6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi

Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Alanya, Türkiye, (Mayıs 2017 Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Alanya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU