img
img
Toplam 27658 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)

Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)", International Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018 Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)", International Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on STEM and Educational Sciences

Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2012) "Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2012) "Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program

DİKEN, E.H., Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program", 16th International Conference on Learning , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2008 DİKEN, E.H., Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program", 16th International Conference on Learning , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th International Conference on Learning

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi

Uzel, N., DİKEN, E.H., Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi", International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011 Uzel, N., DİKEN, E.H., Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi", International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE)

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018 Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti

DİKEN, E.H. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020 DİKEN, E.H. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)

An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables

Hündür, T., DİKEN, E.H. (2018) "An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018 Hündür, T., DİKEN, E.H. (2018) "An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)

Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers

Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2017) "Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017 Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2017) "Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)

The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications

KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016

Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016

Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2017) "Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions", NARST 2017 90th Annual International Conference , San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2017) "Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions", NARST 2017 90th Annual International Conference , San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST 2017 90th Annual International Conference

12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi

Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2018) "12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018 Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2018) "12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi

DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı, (0) pp. 138-154 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5526"> DAĞAŞAN, E. (2023) "TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı, (0) pp. 138-154 [TR Dizin] DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı, (0) pp. 138-154 [TR Dizin] DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı

Analysis of language teachers' digital literacy levels in terms of various variables

Link DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of language teachers' digital literacy levels in terms of various variables", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 292-306 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5527"> DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of language teachers' digital literacy levels in terms of various variables", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 292-306 Link DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of language teachers' digital literacy levels in terms of various variables", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 292-306 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology

Analysis of Turkish language teacher candidates' speech anxiety in terms of various variables in the context of 21st century skills

Link DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of Turkish language teacher candidates' speech anxiety in terms of various variables in the context of 21st century skills", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 11 (3) pp. 487-495 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5528"> DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of Turkish language teacher candidates' speech anxiety in terms of various variables in the context of 21st century skills", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 11 (3) pp. 487-495 Link DOI    DAĞAŞAN, E. (2023) "Analysis of Turkish language teacher candidates' speech anxiety in terms of various variables in the context of 21st century skills", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 11 (3) pp. 487-495 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal for the Education of Gifted Young Scientists

THE EFFECT OF USING EDUCATIONAL GAMES in TURKISH LANGUAGE INSTRUCTION on ACADEMIC ACHIEVEMENT: A META-ANALYSIS STUDY

Link DOI   DAĞAŞAN, E. (2023) "THE EFFECT OF USING EDUCATIONAL GAMES in TURKISH LANGUAGE INSTRUCTION on ACADEMIC ACHIEVEMENT: A META-ANALYSIS STUDY", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 8 (24) pp. 2308-2340 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5529"> DAĞAŞAN, E. (2023) "THE EFFECT OF USING EDUCATIONAL GAMES in TURKISH LANGUAGE INSTRUCTION on ACADEMIC ACHIEVEMENT: A META-ANALYSIS STUDY", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 8 (24) pp. 2308-2340 Link DOI   DAĞAŞAN, E. (2023) "THE EFFECT OF USING EDUCATIONAL GAMES in TURKISH LANGUAGE INSTRUCTION on ACADEMIC ACHIEVEMENT: A META-ANALYSIS STUDY", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 8 (24) pp. 2308-2340 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Erzurum Kültüründe Kısır Gecesi Eğlenceleri

DAĞAŞAN, E. (2013) "Erzurum Kültüründe Kısır Gecesi Eğlenceleri", 1. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu , (pp. 414-418), Kars, Türkiye, (Aralık 2013 DAĞAŞAN, E. (2013) "Erzurum Kültüründe Kısır Gecesi Eğlenceleri", 1. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu , (pp. 414-418), Kars, Türkiye, (Aralık 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu