img
img
Toplam 27820 kayıt

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN “İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ” PROJESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning

Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies

Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research

Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Interactive Mobile Technologies

Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Opinions and Expectations of Parents on Integration of Mobile Technologies to Education and School Family Cooperation

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM)

Analysis of the Relationship Between the Attitudes Towards the Internet the Social Escape Motivation of the Students of the Faculty of Education in Terms of Variables

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ponte Multidisciplinary Journal of Sciences & Research

Student Opinions Regarding Microsoft Teams App Used as an Educational Online Learning Environment During Pandemic Process

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering

Determination of Digital Citizenship Levels of University Students at Sakarya University Turkey

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

Students’ Metaphoric Perceptions Regarding the Concept of Distance Education During the Pandemic

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Teachers' Attitude Scale Towards Metaverse Use: A Scale Development Study

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Education Quarterly Reviews

An Experimental Study in Determining Basic Robotic Coding Skills of Pre-School Students with Intellectual Disabilities

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM)

Developed with Arloopa Augmented Reality Technology Application

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi / Institute of Natural and Applied Science Journal

Covid-19 Salgını ile Acil ve Zorunlu Uzaktan Öğretime Geçişe Yönelik Akademisyen Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science

Opinions and evaluations of mathematics teachers on concrete models of their design in the context of positive psychology

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY