img
Toplam 27097 kayıt

KÖKTÜRKÇEDE HÂL EKLERİNİN İŞLEV VE İFADELERİ ÜZERİNE

, (Aralık 2016 AYAZ, E.S. (2016) "KÖKTÜRKÇEDE HÂL EKLERİNİN İŞLEV VE İFADELERİ ÜZERİNE", "I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu" , (Aralık 2016" data-bs-content-id="YazarBilgi-7285"> AYAZ, E.S. (2016) "KÖKTÜRKÇEDE HÂL EKLERİNİN İŞLEV VE İFADELERİ ÜZERİNE", "I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu" , (Aralık 2016 AYAZ, E.S. (2016) "KÖKTÜRKÇEDE HÂL EKLERİNİN İŞLEV VE İFADELERİ ÜZERİNE", "I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu" , (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
"I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu"

Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi

Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7286"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension

Link   Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 366-371 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7287"> Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 366-371 Link   Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 366-371 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi

Link    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kılıç, D. (2017) "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21 (2) pp. 561-571 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7288"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kılıç, D. (2017) "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21 (2) pp. 561-571 [TR Dizin] Link    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kılıç, D. (2017) "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21 (2) pp. 561-571 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

Link DOI    Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", İlköğretim Online (elektronik), 17 (1) pp. 440-449 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7289"> Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", İlköğretim Online (elektronik), 17 (1) pp. 440-449 [TR Dizin] Link DOI    Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", İlköğretim Online (elektronik), 17 (1) pp. 440-449 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online (elektronik)

BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ

Link DOI    Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ", Turkısh Studies, 13 (4) pp. 299-320 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7290"> Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ", Turkısh Studies, 13 (4) pp. 299-320 [TR Dizin] Link DOI    Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ", Turkısh Studies, 13 (4) pp. 299-320 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri

Link DOI    Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri", Turkish Studies Educational Sciences, 13 (27) pp. 723-736 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7291"> Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri", Turkish Studies Educational Sciences, 13 (27) pp. 723-736 [TR Dizin] Link DOI    Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri", Turkish Studies Educational Sciences, 13 (27) pp. 723-736 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Sciences

The Development of a Reading Comprehension Test

Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2019) "The Development of a Reading Comprehension Test", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 563-570 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7292"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2019) "The Development of a Reading Comprehension Test", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 563-570 Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2019) "The Development of a Reading Comprehension Test", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 563-570 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Link DOI    Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Taneri, A. (2019) "İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 37-56 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7293"> Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Taneri, A. (2019) "İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 37-56 [TR Dizin] Link DOI    Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Taneri, A. (2019) "İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 37-56 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", Milli Eğitim, 50 (231) pp. 129-145 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7294"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", Milli Eğitim, 50 (231) pp. 129-145 [TR Dizin] Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", Milli Eğitim, 50 (231) pp. 129-145 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class

Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2021) "Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 135-154 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7295"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2021) "Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 135-154 Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2021) "Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 135-154 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Link DOI    Kızıltaş, Y., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20 (80) pp. 1896-1914 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7296"> Kızıltaş, Y., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20 (80) pp. 1896-1914 [TR Dizin] Link DOI    Kızıltaş, Y., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20 (80) pp. 1896-1914 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)

İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri

Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2021) "İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2210-2231 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7297"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2021) "İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2210-2231 [TR Dizin] Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2021) "İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2210-2231 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi

Link DOI    Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7298"> Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI    Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write

Link DOI   Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7299"> Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI   Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Research Review

Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği

Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7300"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları

DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7301"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Link DOI    Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7302"> Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI    Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi

Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7303"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E- International Journal of Educational Research

Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016 Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu