img
Toplam 27097 kayıt

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016 Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Undesirable teacher behaviours in the classsroom

Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016 Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma

Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları

Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri

Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/

Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021 Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 70), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 70), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği

Link   YILDIZ, E.P., Yiğit, D.U. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 12-20 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7322"> YILDIZ, E.P., Yiğit, D.U. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 12-20 Link   YILDIZ, E.P., Yiğit, D.U. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 12-20 Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers

Link DOI   YILDIZ, E.P. (2023) "Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers", Journal of Education and Learning, 12 (5) pp. 219-232 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7323"> YILDIZ, E.P. (2023) "Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers", Journal of Education and Learning, 12 (5) pp. 219-232 Link DOI   YILDIZ, E.P. (2023) "Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers", Journal of Education and Learning, 12 (5) pp. 219-232 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning

Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study

Link DOI   YILDIZ, E.P., Altınbaş, Ş. (2023) "Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study", Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies, 13 (1) pp. 46-54 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7324"> YILDIZ, E.P., Altınbaş, Ş. (2023) "Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study", Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies, 13 (1) pp. 46-54 Link DOI   YILDIZ, E.P., Altınbaş, Ş. (2023) "Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study", Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies, 13 (1) pp. 46-54 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies

Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study

Link DOI   YILDIZ, E.P., Şimşekler, O. (2023) "Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study", Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research, 13 (1) pp. 46-58 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7325"> YILDIZ, E.P., Şimşekler, O. (2023) "Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study", Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research, 13 (1) pp. 46-58 Link DOI   YILDIZ, E.P., Şimşekler, O. (2023) "Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study", Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research, 13 (1) pp. 46-58 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research

Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study

Link DOI   YILDIZ, E.P., Tezer, M., Uzunboylu, H. (2018) "Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study", International Journal of Interactive Mobile Technologies, 12 (4) pp. 97-108 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7326"> YILDIZ, E.P., Tezer, M., Uzunboylu, H. (2018) "Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study", International Journal of Interactive Mobile Technologies, 12 (4) pp. 97-108 Link DOI   YILDIZ, E.P., Tezer, M., Uzunboylu, H. (2018) "Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study", International Journal of Interactive Mobile Technologies, 12 (4) pp. 97-108 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Interactive Mobile Technologies

Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması

Link   Hamutoğlu, N.B., YILDIZ, E.P. (2016) "Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (1) pp. 54-69 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7327"> Hamutoğlu, N.B., YILDIZ, E.P. (2016) "Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (1) pp. 54-69 [TR Dizin] Link   Hamutoğlu, N.B., YILDIZ, E.P. (2016) "Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (1) pp. 54-69 [TR Dizin] Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi