img
img
Toplam 26405 kayıt

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi)

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarındaki Öğrenen Rollerine İlişkin Görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II

Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Hizmet ederek öğrenme (Öğretmen eğitiminde yeni bir yaklaşım)

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II

Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-Learning/Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017)

Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya’da Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi

İlköğretim II. kademede görev alan fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri çerçevesinde fen bilgisine ait çevre konularının hedef-davranışlarına ulaşım düzeyi

0 0
2004 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress Of Educational Research

Toplum Hizmetine Dayalı Bir Öğrenme Uygulaması Olarak THU

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. İyilik Sempozyumu

The Effect Of Cognitive Coaching Design On The Values Of Teacher Profession AndMetacognition Level Of Teacher Candidates

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Eğıtım Fakültesı Öğretmen Yetışme Programında Yer Alan Derslerın Özel Alan Yeterelıklerıne Göre Değerlendırılmesı

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Topluma Hizmet Uygulamaları Algılarının Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Becerilerini Yordama Düzeyinin İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Assessment of Courses within the Teacher Training Program of Education Faculty in accordance with Teacher Proficiencies in Special Field Capabilities

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education