img
img
Toplam 27816 kayıt

SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE DİĞER BÖLÜMLERDE BULUNANÖĞRENCİLERİN DİNLEME BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ

BASKETBOL SPORU İLE UĞRAŞAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPORCUKİMLİĞİ VE SÜREKLİ SPORTİF KENDİNE GÜVEN DURUMLARININ TESPİTEDİLMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ

MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi

Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi

Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Understanding organic food consumption attitude as a mediator

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Consumer Studies

Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi