img
img
Toplam 28088 kayıt

Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi

Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Understanding organic food consumption attitude as a mediator

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Consumer Studies

Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Business Management Studies: An International Journal

Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Revista de cercetare si interventie sociala

Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI

0 0
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERHAT KALKINMA AJANSI

Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Kars İlinden Memnuniyetleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Araştırılması

0 0
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Zafer Medya

Kars Kazı Pazarlama Karması Çerçevesinde Bir İnceleme

0 0
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Savaş Yayınevi

KARS YÖRE HALKININ BTK (BAKÜ-TİFLİS-KARS) DEMİRYOLU PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

Yükseköğretimde Algılanan Pazar Yönlülük ve Algılanan Marka Denkliği İlişkisi Bir pilot Uygulama

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Ulusal Pazarlama Kongresi

The Relationship Between Person Organization Congruence Person Role Conflict and Job Outcomes of Salesperson A Study in the Medicine Company in Turkey

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Second International Symposium on Sustainable Development

Çevreci Davranışın Öğretmeni Olarak Sosyal Pazarlama Üniversitede Bir Deney

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı