img
Ebru ERSARI

Dr. Öğr. Üyesi Ebru ERSARI

  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Matematik
  • Geometri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
15
Atıf
0
h-index
0
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Georgia, , 2011, 2018
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Georgia, , 2011, 2018
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 90, 2021 Yaban, 2021
Seminer, Investigation of Preservice Teachers' Specialized Content Knowledge, Knowledge of Content and Studen, Balikesir Universitesi, 13-11-2019, 13-11-2019
Çalıştay, Teacher Education Study in Mathematics Workshop, Michigan, USA, 07-10-2013, 07-10-2013
Çalıştay, Longitudinal Data Analysis Workshop, Georgia, USA, 12-07-2013, 14-07-2013
Çalıştay, Introduction to Phenomenological Research Workshop, Georgia, USA, 05-07-2013, 07-07-2013
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi
2019-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2020-2021, Algoritma ve Programlama, Lisans
2020-2021, Ogretmenlik Uygulamasi, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamalari, Lisans
2020-2021, Mesleki Ingilizce, Lisans
2020-2021, Mesleki Ingilizce, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamalari, Lisans
2019-2020, Konu Alani Ders Kitabi Incelemesi, Lisans
2019-2020, Ogretmenlik Uygulamasi, Lisans
2019-2020, Diferansiyel Denklemler 2, Lisans
2019-2020, Genel Matematik 2, Lisans
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans
2019-2020, Ilkokulda Temel Matematik, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2019-2020, Genel Matematik 1, Lisans
Kayıt Yok
Growth Minds (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2020
Building a Plan to Improve the Mathematics and Science Teaching Workforce in North Georgia (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2018-2019
Investigating Proportional Relationships from Two Perspectives (InPReP2) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2014-2018
CAREER: Characterizing Critical Aspects of Mathematics Classroom Discourse (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2012-2016
Kayıt Yok
ERSARI, E. (2022) "Investigation of a Middle School Preservice Teacher’s Knowledge of Content and Students", International Journal of Assessment Tools in Education, 8 (4) pp. 818-841 [ESCI] Link DOI   
ERSARI, E. (2021) "Examination of a Middle School Mathematics Preservice Teacher’s Interpretation Skills", Kafkas Journal of Educational Research, 8 (2) pp. 413-437 [TR Dizin] Link DOI   
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Preservice Teachers’ Experiences During the Pandemic: Exploration of an Online School Experience Course", International Distance Education Congress , Türkiye, (Ekim 2021
ERSARI, E. (2021) "The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Community Service Course of Mathematics Preservice Teachers", International Distance Education Congress , Türkiye, (Ekim 2021
ERSARI, E. (2021) "A Synthesis of the Combinatorial Reasoning and Proportional Reasoning Studies in Terms of Piaget’s Description of Development Stages", VII. Tukcess 2021 International Education and Social Sciences Congress , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2021) "Exploration of Two Components of Diagnostic Competence: Preservice Teachers’ Dispositions and Situation-Specific Skills", VII. Tukcess 2021 International Education and Social Sciences Congress , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Preservice Teachers’ Reasoning and Knowledge on Combinatorial Problems", 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Türkiye, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Teachers’ Proportional Reasoning: Strengths and Weaknesses", 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Türkiye, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2021) "Preservice Highschool Mathematics Teachers’ Experiences on Their Fieldwork During the COVID-19 Pandemic", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2021) "The Effectiveness of the Subject Area Textbook Review Course Amid the COVID-19 Pandemic", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021
ERSARI, E. (2013) ""He was a Math Machine-All Math, All the Time with the Chalk Marks to Prove It": An Analysis of Mathematics Teachers in Film", konferans , Athens, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2013
ERSARI, E. (2013) "Pre-service Elementary School Teachers' Multiplicative Reasoning", konferans , Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013
ERSARI, E. (2013) "The Concepts of Sign for Combinatorial Problems", konferans , Urbana-Champaign, (Mayıs 2013
ERSARI, E. (2013) "Pre-service Elementary School Teachers' Combinatorial Reasoning in Regards to Their Teaching", konferans , Kennesaw, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2013
ERSARI, E. (2013) "Simulacra and Simulations Using Technology in the Classroom", konferans , Kennesaw, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2013
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78393
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı 3548
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi 177
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 55 20 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - 574 . 601 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - 62 . 61 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - 19 . 22 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - 9 . 14 . - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri