Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Georgia, , 2011, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, The University Of Georgia, , 2011, 2018 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 90, 2021 Yaban, 2021 |
Seminer, Investigation of Preservice Teachers' Specialized Content Knowledge, Knowledge of Content and Studen, Balikesir Universitesi, 13-11-2019, 13-11-2019 |
Çalıştay, Teacher Education Study in Mathematics Workshop, Michigan, USA, 07-10-2013, 07-10-2013 |
Çalıştay, Longitudinal Data Analysis Workshop, Georgia, USA, 12-07-2013, 14-07-2013 |
Çalıştay, Introduction to Phenomenological Research Workshop, Georgia, USA, 05-07-2013, 07-07-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2019-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2020-2021, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2020-2021, Ogretmenlik Uygulamasi, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamalari, Lisans |
2020-2021, Mesleki Ingilizce, Lisans |
2020-2021, Mesleki Ingilizce, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamalari, Lisans |
2019-2020, Konu Alani Ders Kitabi Incelemesi, Lisans |
2019-2020, Ogretmenlik Uygulamasi, Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Denklemler 2, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik 2, Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2019-2020, Ilkokulda Temel Matematik, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik 1, Lisans |
Kayıt Yok |
Growth Minds (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2020 |
Building a Plan to Improve the Mathematics and Science Teaching Workforce in North Georgia (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2018-2019 |
Investigating Proportional Relationships from Two Perspectives (InPReP2) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2014-2018 |
CAREER: Characterizing Critical Aspects of Mathematics Classroom Discourse (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2012-2016 |
Kayıt Yok |
ERSARI, E. (2022) "Investigation of a Middle School Preservice Teacher’s Knowledge of Content and Students", International Journal of Assessment Tools in Education, 8 (4) pp. 818-841 [ESCI] Link DOI |
ERSARI, E. (2021) "Examination of a Middle School Mathematics Preservice Teacher’s Interpretation Skills", Kafkas Journal of Educational Research, 8 (2) pp. 413-437 [TR Dizin] Link DOI |
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Preservice Teachers’ Experiences During the Pandemic: Exploration of an Online School Experience Course", International Distance Education Congress , Türkiye, (Ekim 2021) |
ERSARI, E. (2021) "The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Community Service Course of Mathematics Preservice Teachers", International Distance Education Congress , Türkiye, (Ekim 2021) |
ERSARI, E. (2021) "A Synthesis of the Combinatorial Reasoning and Proportional Reasoning Studies in Terms of Piaget’s Description of Development Stages", VII. Tukcess 2021 International Education and Social Sciences Congress , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2021) "Exploration of Two Components of Diagnostic Competence: Preservice Teachers’ Dispositions and Situation-Specific Skills", VII. Tukcess 2021 International Education and Social Sciences Congress , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Preservice Teachers’ Reasoning and Knowledge on Combinatorial Problems", 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Türkiye, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2021) "Mathematics Teachers’ Proportional Reasoning: Strengths and Weaknesses", 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Türkiye, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2021) "Preservice Highschool Mathematics Teachers’ Experiences on Their Fieldwork During the COVID-19 Pandemic", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2021) "The Effectiveness of the Subject Area Textbook Review Course Amid the COVID-19 Pandemic", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021) |
ERSARI, E. (2013) ""He was a Math Machine-All Math, All the Time with the Chalk Marks to Prove It": An Analysis of Mathematics Teachers in Film", konferans , Athens, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2013) |
ERSARI, E. (2013) "Pre-service Elementary School Teachers' Multiplicative Reasoning", konferans , Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013) |
ERSARI, E. (2013) "The Concepts of Sign for Combinatorial Problems", konferans , Urbana-Champaign, (Mayıs 2013) |
ERSARI, E. (2013) "Pre-service Elementary School Teachers' Combinatorial Reasoning in Regards to Their Teaching", konferans , Kennesaw, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2013) |
ERSARI, E. (2013) "Simulacra and Simulations Using Technology in the Classroom", konferans , Kennesaw, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2013) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78393 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 3548 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 177 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 | 20 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 574 . | 601 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 62 . | 61 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 19 . | 22 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | 9 . | 14 . | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |