Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2017, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2017, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 92, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2024-2025, İlkokulda İngilizce öğretimi, Lisans |
2023-2024, Özel öğretim yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Mesleki İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SCOPUS dergilerinde yayınlanan makale |
Yigit, G. (2021) "The Influence of L1 on the Acquisition of L2 Collocations: Turkish ELT Students", TESL- EJ, 25 (3) pp. 1-13 Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
Yigit, G., Yıldırım, Ö. (2018) "Perceptions of ELT Students Related to Learner Autonomy in Language Learning", International Journal of Higher Education, 7 (4) p. 76 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
Yigit, G., Sağdıç, A. (2025) "Unlocking the Science in English Coursebooks: A Critical Exploration of Scientific Literacy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 42-54 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale |
Yigit, G. (2024) "Development of Artificial Intelligence Technologies and Language Learning", Artificial Intelligence in Educational Research, 1 (1) pp. 54-64 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2023, Editör, (2148-8940), Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2022 - 2023 | 2 |
![]() ![]() |
2022 - 2023 | 2 |
![]() ![]() |
2022 - 2023 | 2 |
![]()
Yavuz Daşdemir
![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]() ![]() |
2023 | 1 |
![]()
Ali İlya
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Özgür Yıldırım
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Belgin Aydın
Ted Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Ayşe Bora
-
|
2016 | 1 |
![]()
Betül Duruceylan
-
|
2016 | 1 |
![]()
Nesrin Ahmetoğlu
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1406 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 5 | 20 | 0 | 0 | 15 | 5 | 12 | 15 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 506 . | 557 . | 529 . | - | - | 608 . | 634 . | 593 . | 538 . | 329 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 343 . | 339 . | 314 . | - | - | 378 . | 362 . | 373 . | 336 . | 194 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 88 . | 84 . | 64 . | - | - | 87 . | 90 . | 106 . | 95 . | 57 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 68 . | 69 . | 50 . | - | - | 76 . | 74 . | 89 . | 77 . | 43 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |