img

Doç. Dr. Hasan ASLAN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Tarih Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
38
Atıf
65
h-index
3
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2008, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
Tarih Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2008, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1998, 2002
Hasan ASLAN, Yüksek Lisans, Batı Trakya Türk azınlığında Türkçe basın ve Türkler, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih Ana Bilim Dalı, 2006
İngilizce, YÖKDİL, 67, 2023/2 Yük, 2023
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Tarih Eğitimi Tarih Eğitimi
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2017, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2008-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2007-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2005-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2016-2019, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2022-2023, Tarih Öğretimi ve Nitel Araştırma Yöntemleri-II (Bahar), Yüksek Lisans
2022-2023, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi (Bahar), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar), Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar), Lisans
2022-2023, Öğretim Teknolojileri (Bahar), Lisans
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi (Bahar), Lisans
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I (Güz), Lisans
2022-2023, Seç. GK İnsan İlişkileri ve İletişim (Güz), Lisans
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi (Güz), Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2 (Bahar), Lisans
2021-2022, İnsan Hakları ve Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi (Bahar), Lisans
2021-2022, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar), Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojileri (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2021-2022, Seç. Vatandaşlık Bilgisi (Güz), Lisans
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi (Güz), Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2021-2022, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I (Güz), Lisans
2021-2022, Seç. GK İnsan İlişkileri ve İletişim (Güz), Lisans
2020-2021, Seç. GK İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi (Bahar), Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması (Bahar), Lisans
2020-2021, Seçmeli M.B. Alan Çalışması (Bahar), Lisans
2020-2021, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2020-2021, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar), Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri (Bahar), Lisans
2020-2021, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi (Güz), Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2020-2021, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2020-2021, Seç. GK İnsan İlişkileri ve İletişim (Güz), Lisans
2020-2021, Türk Eğitim Tarihi (Güz), Lisans
2019-2020, Seçmeli G.K. Çocuk Hakları Eğitimi (Bahar), Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması (Bahar), Lisans
2019-2020, Seçmeli M.B. Alan Çalışması (Bahar), Lisans
2019-2020, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2019-2020, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları (Bahar), Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri (Bahar), Lisans
2019-2020, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2019-2020, Seç. Vatandaşlık Bilgisi (Güz), Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi (Güz), Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2019-2020, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2019-2020, İnsan İlişkileri ve İletişim (Güz), Lisans
2019-2020, Türk Eğitim Tarihi (Güz), Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (Bahar), Lisans
2018-2019, Seçmeli M.B. Alan Çalışması (Bahar), Lisans
2018-2019, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2018-2019, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2018-2019, Seç. Vatandaşlık Bilgisi (Güz), Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi (Güz), Lisans
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi (Güz), Lisans
2017-2018, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2017-2018, Seçmeli M.B. Alan Çalışması (Bahar), Lisans
2017-2018, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2017-2018, Seç. II A. Türk Kültür Tarihi (Bahar), Lisans
2017-2018, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi (Güz), Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Güz), Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2017-2018, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2016-2017, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması (Bahar), Lisans
2016-2017, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2016-2017, Vatandaşlık Bilgisi (Bahar), Lisans
2016-2017, Seç. GK Türk Düşünce Tarihi (Güz), Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi (Güz), Lisans
2016-2017, Sos. Bil. Hassas/Tartışmalı Kon. Öğretimi (Güz), Lisans
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2016-2017, İnsan Hakları ve Demokrasi (Güz), Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması (Bahar), Lisans
2015-2016, Seçmeli M.B. Alan Çalışması (Bahar), Lisans
2015-2016, İnsan İlişkileri ve İletişim (Bahar), Lisans
2015-2016, Sos. Bilg. Söz. ve Yaz. Ed. İnc. (Bahar), Lisans
2015-2016, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme (Bahar), Lisans
2015-2016, Türk Tarihi ve Kültürü (Bahar), Lisans
2015-2016, Türk Eğitim Tarihi (Bahar), Lisans
Kayıt Yok
Tarih Öğretmenlerinin Görsel Okuma Becerileri ve Bu Becerilerin Lise Öğrencilerine Kazandırılması Erzurum İli Örneği (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2014
Kayıt Yok
Akkuş, Z., İlgaz, S., Aslan, H., Örten, H. (2023) "A Qualitative Study on The Use of Historical Objects in Teacher Education by Social Studies Teacher Candidates", Ponte Academic Journal, 79 (7) pp. 13-25 [AHCI] DOI  
Aslan, H. (2023) "Problem-Solving Strategies Employed by 8th Grade Students While Solving Multiple Choice Questions in the Republic of Turkey History of Revolution and Kemalism Course", Journal of Social Sciences & Education, 6 (2) pp. 275-296 Link DOI  
İlgün, Ş., Dağaşan, A., Aslan, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek", Turkish Studies-Educational Sciences, 18 (3) pp. 909-924 Link DOI  
Aslan, H. (2022) "Strategies Used by 7th-Grade Students While Reading The Subject of The "Foundation of The Ottoman State"", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2143-2171 DOI  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI  
Aslan, H., Aktaş, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI   
Aktaş, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., Aslan, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI  
Aslan, H., Turan, İ. (2020) "The Effect of Teachers’ Level of Visual Use on Students’ VisualReading Skills: Comparison Between the Students of Expert andNovice Teachers", International Education Studies, 13 (3) pp. 100-110 Link DOI  
Aslan, H., Aktaş, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link   
Turan, İ., Aslan, H. (2016) "Yök Tez Merkezi ve Proquest Veri Tabanında Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin Değerlendirilmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 982-1001 Link DOI   
Aslan, H., Turan, İ. (2016) "Tarih Öğretmenlerinin Görsel Materyal Kullanım Düzeyleri", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 347-361 [TR Dizin] Link DOI   
Turan, İ., Şimşek, Ü., Aslan, H. (2015) "Eğitim Araştırmalarında Likert Ölçeği ve Likert Tipi Soruların Kullanımı ve Analizi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 186-203 Link  
Turan, İ., Aslan, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Tarihi Görselleri Analiz Düzeyleri", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 87-112 DOI  
Güven, A., Kaya, R., Aslan, H. (2014) "Tarih Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER), (12) pp. 17-31 Link  
Kaya, R., Aslan, H., Günal, H. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri ile Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 2 (2) pp. 1-31 Link  
Akkuş, Z., Aslan, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", International Journal Social Science Research, 2 (2) pp. 61-77 Link  
Akkuş, Z., Aslan, H., Akdoğan, E.M. (2013) "Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Münğüz Münğüz Oyunu'nun Eğitime Uyarlanması", Türkiyat Araştırmaları Dergisi, (33) pp. 189-205 [TR Dizin] Link  
Örten, H., Keskin, Y., Akkuş, Z., Aslan, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretiminde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
Aslan, H., Turan, İ. (2023) "Türkiye’de Tarih Eğitimi Alanında Görsel Kullanımı Üzerine Yazılmış Lisansüstü Tez ve Makalelerin Bibliyometrik Analizi", Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (Biteksek) 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Tarihi Metinleri Görselleştirme Becerileri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022
Akkuş, Z., İlgaz, S., Aslan, H., Örten, H. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmen Eğitiminde Tarihi Nesne Kullanma Durumları Üzerine Nitel Bir Çalışma", 6. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2022
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2020) "Cumhuriyet Dönemi Kağıt Paralarda Yer Alan Görsellerin Siyasal ve İdeolojik Açıdan Analizi", 1. Ulusal Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Mart 2020
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2019) "Sovyet Savaş Propaganda Posterlerinin Görsel Açıdan Analizi", 100. Yılında Sovyet İhtilali Gelişimi ve Bölgesel Etkileri , (pp. 683-696), Kars, Türkiye, (Kasım 2019
Elyıldırım, Ü.Y., Aslan, H., Yanıklar, C. (2018) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ürün, Süreç ve Erişiye Yönelik Program Değerlendirme Modelleri", 2. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
Elyıldırım, Ü.Y., Aslan, H., Yanıklar, C. (2018) "Etkin Vatandaşlık Eğitimi ve Dijital Vatandaşlık", 2. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
Aslan, H., Turan, İ. (2016) "Tarih Öğretmenlerinin Görsel Kullanma Durumları ve Bunun Lise Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerilerine Yansıması", IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Eylül 2016
Turan, İ., Şimşek, U., Aslan, H. (2014) "Tarih Öğretmen Adaylarının Görsel Okuma Düzeyleri", III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2014
Akkuş, Z., Aslan, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", Aksaray Üniversitesi II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013
Turan, İ., Şimşek, Ü., Aslan, H. (2013) "Sosyal Bilimlerde Likert Tipi Ölçeklerin Kullanımı ve Analizi", 6. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2013
Kaya, R., Aslan, H., Günal, H. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri İle Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Erzurum Örneği", USBES-II (Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II) , Türkiye, (Nisan 2013
Turan, İ., Aslan, H. (2012) "YÖK Tez Merkezi ve PROQUEST'te Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin İçerik ve Yöntem Açısından Değerlendirilmesi", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2012
Akkuş, Z., Aslan, H., Akdoğan, E.M. (2012) "Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Çocuk Oyunlarının Eğitime Uyarlanması", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2012
İlgaz, S., Aslan, H. (2010) "Osmanlı Tarih Yazarlarına Göre Düşman", I. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2010
Kayıt Yok
Aslan, H. (2023) "Sosyal Bilgilerde Görsel Kullanımı", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2023) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TARİHİ METİNLERİ GÖRSELLEŞTİRME BECERİLERİ", Kitap: TARİH EĞİTİMİNDE BİR EKOL: PROF. DR. MUSTAFA SAFRAN’A ARMAĞAN, Türkiye : BERİKAN YAYINEVİ  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2022) "Türkmenistan Tarih Ders Kitapları Üzerine İnceleme", Kitap: Türk Dünyası Yolunda Bir Ömür Prof. Dr. Mehmet ŞAHİNGÖZ’e Armağan, Türkiye : Berikan Yayınevi  
Aktaş, Ö., İsayev, H., Aslan, H. (2022) "Rusya Tarih Ders Kitaplarında İsyanlar", Kitap: Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik TURAN, Türkiye : Berikan Yayınevi  
İlgaz, S., Aslan, H., Örten, H. (2016) "Resim ve Fotoğraflarla Sosyal Bilgiler Eğitimi", Kitap: Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkiye : Pegem Aademi  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2023 10
İbrahim Turan
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
2012 - 2023 10
Zekerya Akkuş
Atatürk Üniversitesi
2012 - 2023 7
Hakan Örten
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2016 - 2023 4
Selçuk İlgaz
Atatürk Üniversitesi
2010 - 2023 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2020 3
Ramazan Kaya
Atatürk Üniversitesi
2013 - 2014 3
Hasan Günal
Balıkesir Üniversitesi
2013 2
Cengiz Yanıklar
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2018 2
Esra Mindivanli Akdoğan
Atatürk Üniversitesi
2012 - 2013 2
Ümit Şimşek
Atatürk Üniversitesi
2013 - 2015 2
-
2023 1
-
2023 1
Aydın Güven
Atatürk Üniversitesi
2014 1
Ufuk Şimşek
-
2014 1
Yılmaz Keskin
-
2023 1
Hurşit İsayev
-
2022 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Tarih Eğitimi 33
Anahtar Kelimeler Tarih Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 35 80 10 10 15 32 35 110 172 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 436 . 421 . 537 . 535 . 531 . 497 . 592 . 513 . 433 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 294 . 270 . 343 . 339 . 319 . 297 . 353 . 264 . 222 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 15 . 15 . 21 . 19 . 22 . 17 . 17 . 13 . 5 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 12 . 12 . 16 . 16 . 18 . 14 . 13 . 10 . 5 . -
Toplam Yayın 2 4 1 2 1 3 2 5 7 0
Toplam Makale 2 2 0 0 1 2 2 1 3 0
Toplam Kitap 0 1 0 0 0 0 0 2 2 0
Toplam Bildiri 0 1 1 2 0 1 0 2 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 1 1 0 0 0 1 1 1 2 0
Makale (Ulusal) 1 1 0 0 1 1 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 0 0 0 0 2 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 1 2 0 0 0 2 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri