img
Kübra ÇELİK

Dr. Öğr. Üyesi Kübra ÇELİK

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Elektronik Ticeret ve Yönetimi
  • Elektronik Ticaret ve Teknoloji Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
6
Atıf
0
h-index
0
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2016, 2018
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Bölümü, 2005, 2009
Araştırma Alanları
Hizmet Pazarlaması, Dijital Pazarlama
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2016, 2018
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Bölümü, 2005, 2009
Kübra ÇELİK, Doktora, Kars'taki somut olmayan kültürel miras değerlerinin sürdürülebilirliği için kültür turist tipolojisi ve turistik ürün bağlamında bir değerlendirme, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022
Kübra ÇELİK, Yüksek Lisans, Kış turizminde destinasyon markalaşması: Sarıkamış Kayak Merkezi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Elektronik Ticaret ve Yönetimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, ELEKTRONİK TİCARETE GİRİŞ, Lisans
2023-2024, ELEKTRONİK SATIŞ YÖNETİMİ, Lisans
2023-2024, SATIŞ YÖNETİMİ, Lisans
2023-2024, E-Müşteri İlişkileri Yönetimi, Lisans
2023-2024, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2022-2023, PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ, Lisans
Kayıt Yok
TARİHİ KİMLİĞİYLE KARS KENTİ PROJESİ (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Proje Koordinatörü , 2021
Kayıt Yok
ÇELİK, K., Geçgin, E. (2021) "KARS İLİNİN KÜLTÜREL MİRAS KAYNAKLARI VE SWOT ANALİZİ", Kafkas Üniversitesi İİBF Dergisi, 12 (23) pp. 295-321 [TR Dizin] Link DOI   
ÇELİK, K., GELİBOLU, L. (2019) "SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 28 (2) pp. 402-420 [TR Dizin] Link   
ÇELİK, K. (2022) "KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN E-TİCARET UYGULAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: KARS ÖRNEĞİ", 2. ULUSLARARASI SPOR VE SOSYAL BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM KONGRESİ , (pp. 137-144), Türkiye, (Nisan 2022
ASLAN-ÇETİN, F., ÇELİK, K. (2018) "Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Hataları ve Telafilerinin İrdelenmesi Teorik Bir Çerçeve", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (Aralık 2018
ÇELİK, K., Geçgin, E. (2017) "Kars İlinin Kültürel Turizm Potansiyeli", ULUSLARARASI TURİZM VE KÜLTÜREL MİRAS KONGRESİ , (pp. 98), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
Kayıt Yok
ÇELİK, K. (2023) "İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM", : GAZİ KİTABEVİ  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Erol Geçgin
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 2
-
2018 1
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78393
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33106
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1419
Anahtar Kelimeler Hizmet Pazarlaması, Dijital Pazarlama
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 5 10 15 0 15 10 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 543 . 534 . 530 . - 614 . 611 . 560 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 445 . 463 . 467 . - 520 . 533 . 481 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 160 . 148 . 142 . - 159 . 160 . 124 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 81 . 77 . 72 . - 77 . 84 . 63 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - 75 . 82 . 74 . - 93 . 91 . 79 . -
Toplam Yayın 0 0 1 1 1 0 1 1 1 0
Toplam Makale 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri