Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2006, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Pr. (İö), 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2006, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Pr. (İö), 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 65, 05 Kasım 2, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2011-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2020-2021, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2020-2021, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2020-2021, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2020-2021, TÜRK EĞİTİM TARİHİ 2, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
2020-2021, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA, Lisans |
2020-2021, SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Lisans |
2020-2021, MİKROÖĞRETİM, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ II, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ II, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2020-2021, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, TÜRKİYE'DE YENİLEŞME HAREKETLERİ, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI, Lisans |
2020-2021, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2020-2021, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2020-2021, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2019-2020, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2019-2020, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, TÜRKİYE'DE YENİLEŞME HAREKETLERİ, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI, Lisans |
2019-2020, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2019-2020, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
2018-2019, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, TÜRKİYE'DE YENİLEŞME HAREKETLERİ, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2018-2019, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2018-2019, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2018-2019, UYGARLIK TARİHİ, Lisans |
2017-2018, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2017-2018, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, TÜRKİYE'DE YENİLEŞME HAREKETLERİ, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ ve KÜLTÜRÜ, Lisans |
2017-2018, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
2017-2018, ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2021) "Museum tour in Social Studies education: Sample of Caucasian Military History Museum.", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (15) pp. 1082-1122 DOI |
METİN-GÖKSU, M. (2021) "SOCIAL STUDIES TEACHERS VIEWS ON CULTURAL HERITAGE EDUCATION", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (13) pp. 1061-1093 DOI |
METİN-GÖKSU, M., Demir, Ö. (2021) "INVESTIGATION OF THE EXTENT TO WHICH METACOGNITION AND EPISTEMOLOGICAL BELIEFS PREDICT PROSPECTIVE TEACHERS’ ENTREPRENEURIAL DISPOSITIONS", International Online Journal of Education and Teaching, 8 (1) pp. 310-334 Link |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M. (2020) "Teacher Opinions on the Use of Educational Games in Social Studies Course", International Journal of Progressive Education (IJPE), 16 (6) pp. 164-183 DOI |
METİN-GÖKSU, M. (2020) "The Opinions of Prospective Teachers on Using Folk Songs in Social Studies Teaching", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 15 (4) pp. 315-329 Link DOI |
METİN-GÖKSU, M. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih Konularının Öğretimine Yönelik Görüşleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1946-1955 [TR Dizin] Link DOI |
METİN-GÖKSU, M. (2020) "Sınıf Dışı Öğrenme Ortamları: Köy Enstitüleri Örneği", Turkish History Education Journal, 9 (1) pp. 1-16 [TR Dizin] Link DOI |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2019) "HISTORY TEACHERS’ VIEWS ON USING LOCAL HISTORY", EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES, 6 (2) pp. 253-274 Link DOI |
METİN-GÖKSU, M., Aslan, B. (2019) "Hayırseverlerin eğitime katkısı: Kayseri ili örneği", Türkiyat Araştırmaları Enstitü Dergisi(TAED), (64) pp. 499-514 [TR Dizin] Link DOI |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2018) "Opinions of Social Studies Prospective Teachers on Out-of-School Learning", European Journal of Educational Research (EUJER), 7 (4) pp. 745-752 DOI |
Taşyürek, Z., METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2018) "BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİNİ TARİH DERS KONULARINA UYGULAMA", Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, (65) pp. 354-369 Link |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Sözlü ve Yazılı Edebi Ürünleri Kullanmaları Durumu", Journal of Turkish Studies, 12 (18) pp. 561-576 [TR Dizin] DOI |
Sömen, T., METİN-GÖKSU, M., Taşyürek, Z. (2017) "DEMOKRASİNİN SERÜVENİ ÜNİTESİNDE SOSYAL KATILIM BECERİSİNİN YERİ", The Journal of Social Sciences, 12 (12) pp. 218-233 DOI |
Taşyürek, Z., METİN-GÖKSU, M. (2016) "Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde İnternet Kullanma Becerileri Erzurum İli Örneği", turansam, (0) [TR Dizin] Link |
Taşyürek, Z., METİN-GÖKSU, M. (2016) "Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Çocukların İnternet Kullanımı Hakkındaki Veli Görüşleri: Erzurum İli Örneği", akademik bakış, (0) Link |
METİN-GÖKSU, M., Taşyürek, Z. (2016) "ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ ÖĞRENCİLERİN GELİŞİMSEL DÜZEYİNE UYGUNLUĞUNUN İNCELENMESİ", Turkish Studies, 11 (3) pp. 1753-1768 [TR Dizin] Link DOI |
Demir, Ö., KAYA, H.İ., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Lise Oğrencilerinde Okul Kulturunun Bir Ogesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının Incelenmesi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (4) pp. 9-28 [TR Dizin] Link |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] Link |
METİN-GÖKSU, M. (2021) "GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARINA YÖNELİK SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES- 5 , (pp. 648-664), Bodrum, Türkiye, (Mayıs 2021) |
METİN-GÖKSU, M. (2020) "EĞİTSEL OYUN KULANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 3.Uluslararası Sosyal Bilimleri Kongresine (USBIK 2020) , Kayseri, Türkiye, (Temmuz 2020) |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M. (2018) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EĞİTSEL OYUN KULANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", 9th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2018) , Roma, İtalya, (Ekim 2018) |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2018) "TARİH ÖĞRETMENLERİNİN YEREL TARİH KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 9th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2018) , Roma, İtalya, (Ekim 2018) |
BOY, A., METİN-GÖKSU, M. (2017) "Reşit Galip’in Eğitim Alanındaki Faaliyetleri", Alaattin Keykubat Üniversitesi II. Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 143-155), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M., Taşyürek, Z. (2017) "Demokrasinin serüveni ünitesinde sosyal katılım becerisinin yeri", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 206), Antalya, Türkiye, (Haziran 2017) |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Sözlü ve Yazılı Edebi Ürünleri Kullanmaları Durumu", 6. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 126-127), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017) |
KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "MEDENİYETTE ZİRVE: OSMANLI DEVLETİ DÖNEMİNDE HAYVANATI KORUYAN KURUMLARIN VARLIĞINA/ÖNEMİNE ÇEŞİTLİ ÖRNEKLER", Uluslararası Osmanlı Medeniyetinde Şehir Sempozyumu , Çorum, Türkiye, (Kasım 2012) |
KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Hiç Bir Ülkenin İlgilenmekten Vazgeçemediği Okul Kitapları: İki Örneğin Karşılaştırılması", 2. International Symposium on History Education , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kayıt Yok |
METİN-GÖKSU, M. (2021) "OSMANLI DÖNEMI KAYSERI KÜTÜPHANELERI", Kitap: KAYSERİ EĞİTİM TARİHİ ARAŞTIRMALARI Eski Çağlardan Osmanlı Devleti’nin Sonlarına Kadar, Kayseri/Türkiye : Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kültür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 341 / 349, ISBN: 978–605–9117-57-9 |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2021) "Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Geliştirilmesi", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 88 / 128, ISBN: 9786257880855 |
METİN-GÖKSU, M., SÖMEN, T. (2021) "DRAMA YÖNTEMI VE SOSYAL BILGILER ÖĞRETIMINDE KULLANIMI", Kitap: UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (STRATEJI-YÖNTEM-TEKNIK), Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. SERTİFİKA NO.: 40340, Bölüm Sayfaları: 309 / 333, ISBN: 978-625-439-906-0 |
METİN-GÖKSU, M. (2020) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TARİH KONULARININ ÖĞRETİMİNDE BULMACA KULLANIMI", Kitap: OSMANLI’DAN CUMHURİYET’EToplum ve Eğitim, : Sonçağ Akademi, Bölüm Sayfaları: 121 / 134, ISBN: 9786250000000 |
SÖMEN, T., METİN-GÖKSU, M. (2018) "Opinions of Social Studies Teachers Towards Out- Of- School Learning", Kitap: Current Trends in Social Studies, Riga/Letonya : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 157 / 168, ISBN: 978-613-9-92761-6 |
KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2015) "Hiç Bir Ülkenin İlgilenmekten Vazgeçemediği Okul Kitapları: İki Örneğin Karşılaştırılması", Kitap: Prof. Dr. Abdülkadir Yuvalı Armağanı, Kayseri/Türkiye : Kardeşler Ofset, Bölüm Sayfaları: 865 / 890, ISBN: 978-605-84503-0-1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 13 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 4 |
Zeynep Taşyürek
Bayburt Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 2 |
Zeynep Taşyürek
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Betül Aslan
Atatürk Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Tuğba Sömen
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 3427 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 201 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 40 | 45 | 50 | 80 | 30 | 110 | 175 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 431 . | 457 . | 498 . | 464 . | 514 . | 421 . | 450 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 50 . | 54 . | 55 . | 44 . | 61 . | 26 . | 23 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 18 . | 20 . | 22 . | 17 . | 28 . | 7 . | 7 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | 4 . | 5 . | 3 . | 10 . | 1 . | 2 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 5 | 5 | 2 | 6 | 7 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |