Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 1986, 1992 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 1985, 1987 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1976, 1980 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 1986, 1992 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 1985, 1987 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1976, 1980 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 62, 2001 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Tarihi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Felsefesi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
1992-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Erdi Eyan, Yüksek Lisans, Osmanlı Devleti'nde meslek eğitimi ve Enderun Mektebi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hakan Aksakal, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının sosyal medya kullanma alışkanlıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Hilal Ünal, Yüksek Lisans, İstanbul Proje Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi eğitim programı hakkında öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi-Beylikdüzü örneği, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Abubekir Sezer, Yüksek Lisans, Destek eğitim odalarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin destek eğitim programlarına ilişkin görüşleri, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Yusuf Öz, Yüksek Lisans, İlkokul ortaokul ve lisede matematik derslerinde karşılaşılan istenmeyen davranışlar ve öğretmenlerin bu davranışlarla baş etme stratejileri - Erzurum merkez örneği, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
İbrahim Kurt, Yüksek Lisans, Eğitim felsefesinin mahiyeti, fonksiyonu ve geleceğine ilişkin bir inceleme, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Mustafa Kılınç, Doktora, İlköğretim hayat bilgisi programı karakter eğitimi boyutunun öğrencilerin tipik performanslarına dayalı olarak değerlendirilmesi: Kırşehir örneği, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Ali Rıza Hurma, Yüksek Lisans, 9. sınıf geometri dersi çokgenler açı ünitesinde Van Hiele Modeli'ne dayalı öğretimin öğrencinin problem çözme başarısına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
İsmail Çelik, Doktora, Türk eğitim düşüncesinde elit eğitimi akımı, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Adnan Taşgın, Yüksek Lisans, Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin sınıf öğretmenleri ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi (öğretme ve öğrenme süreci yeterlikleri-öğrenmeyi, gelişimi izleme ve değerlendirme yeterlikleri), Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Sinan Koçyiğit, Yüksek Lisans, Farklı ülkelerde okul öncesi eğitim kurumlarının gelişimi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
Meryem Çelik, Yüksek Lisans, Türkiye'de okulöncesi eğitimin gelişimi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
İsmail Çelik, Yüksek Lisans, Bir eğitim kurumu olarak tekke ve zaviyeler, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2005, (Asıl Danışman) |
Necmettin Karabulut, Doktora, Sanat eğitiminde öğretim alanları ve bir alt disiplin olarak sanat eleştirisi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2004, (Asıl Danışman) |
Murat Gökalp, Doktora, Türk eğitim sisteminin kalkınma planları doğrultusunda ihtiyaç duyduğu insan gücü niteliklerinin belirlenmesi ve buna uygun öğretmen yetiştirilmesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman) |
Ahmet Gökhan Yazıcı, Yüksek Lisans, Atatürk düşüncesinde gençlik eğitim ve spor, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2002, (Asıl Danışman) |
Durmuş Kılıç, Doktora, Yatılı ilköğretim bölge okulları ile diğer ilköğretim okullarının toplumsal fonksiyonlarını gerçekleştirme düzeylerinin karşılaştırılması (Erzurum örneği), Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2001, (Asıl Danışman) |
Adem Solak, Yüksek Lisans, Ziya Gökalp`in eğitim düşünceleri, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2001, (Asıl Danışman) |
Zeynep Ayvaz, Yüksek Lisans, Eğitim programı ve unsurları, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2001, (Asıl Danışman) |
Ahmet Gürsoy, Yüksek Lisans, Tek parti döneminde Giresun`da eğitim (1923-1950), Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman) |
Nazmi Avcı, Yüksek Lisans, Milli şairimiz Mehmet Akif Ersoy`da eğitim düşüncesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman) |
Nadire Koser, Yüksek Lisans, 0-18 yaş insan gelişim evreleri, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ertuğrul Öztürk, Yüksek Lisans, Trabzonspor kulüp tarihi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman) |
Salih Zeki Genç, Yüksek Lisans, Peyami Safa`nın eğitimle ilgili düşünceleri, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman) |
Ali Osman Engin, Yüksek Lisans, Avrupa`da üniversitenin doğuşu ve gelişimi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman) |
Murat Gökalp, Yüksek Lisans, Cumhuriyet tarihi boyunca yabancı dil eğitimine verilen önemin dönemlere göre incelenmesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman) |
Sırrı Sağlam, Yüksek Lisans, Prof. Dr. Mümtaz Turhan ve eğitimle ilgili fikirleri, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman) |
Gürbüz Ocak, Yüksek Lisans, Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman) |
Ahmet Şirinkan, Yüksek Lisans, Erzurum Atatürk BESYO 1. ve 2.Sınıf öğrencileri ve Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi BESPO 1,2 ve 3 sınıf öğrencilerinden lisanslı sporcular ile aynı bölüm ve sınıflarının lisanslı olmayan öğrencilerinin akademik başarıla, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1996, (Asıl Danışman) |
İsmail Birinci, Yüksek Lisans, Genç kayakçı yetiştirilmesinde Erzurum bölgesindeki kamu kuruluşlarının rolü ve önemi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 1996, (Asıl Danışman) |
2018-2019, Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Sosyal Antropoloji, Lisans |
2018-2019, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2018-2019, Felsefeye Giriş, Lisans |
2018-2019, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2018-2019, İnsan Hakları, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Kültürel Antropoloji, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Türk Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2017-2018, Bilim Tarihi, Lisans |
2017-2018, Türk Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2017-2018, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2017-2018, Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2017-2018, Program Geliştirme ve Öğretim, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Çağdaş Felsefe Akımları, Lisans |
2016-2017, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2016-2017, Türk Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2016-2017, Program Geliştirme Modelleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Çağdaş Eğitim Akımları, Yüksek Lisans |
2016-2017, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2016-2017, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okullarda Gözlem, Lisans |
2016-2017, Bilim Tarihi, Lisans |
2016-2017, Aile Sosyolojisi, Lisans |
2015-2016, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2015-2016, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2015-2016, Sosyal Antropoloji, Lisans |
2015-2016, Aile Sosyolojisi, Lisans |
2015-2016, Okullarda Gözlem, Lisans |
2015-2016, Bilim Tarihi, Lisans |
2015-2016, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2015-2016, Türk Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Program Geliştirmeye Giriş, Yüksek Lisans |
2015-2016, Program Geliştirme Modelleri, Yüksek Lisans |
2015-2016, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2015-2016, Türk Eğitim Sisteminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2015-2016, Çağdaş Eğitim Akımları, Yüksek Lisans |
2014-2015, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2014-2015, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2014-2015, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2014-2015, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2014-2015, Bilim Tarihi, Lisans |
2014-2015, Türk Eğitim Sisteminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2014-2015, Türk Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2014-2015, Program Geliştirme Süreci, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretim Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, Çağdaş Eğitim Akımları, Yüksek Lisans |
2011-2012, Eğitimde Program Geliştirme Yaklaşımları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Çağdaş eğitim Akımları, Yüksek Lisans |
2011-2012, Öğretim Tek. ve Mat. Tasarımı, Lisans |
2011-2012, Program Geliştirmenin Temelleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Türk Eğitim Sisteminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2011-2012, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2011-2012, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2011-2012, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2011-2012, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2011-2012, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2010-2011, Hizmet-içi Program Geliştirme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2010-2011, Çağdaş eğitim Akımları, Yüksek Lisans |
2010-2011, Öğretim Tek. ve Mat. Tasarımı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Program Geliştirmenin Temelleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Türk Eğitim Siteminin Sorunları, Yüksek Lisans |
2010-2011, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2010-2011, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2010-2011, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2010-2011, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Çalık, F., Çelik, İ., Sönmez, S. (2018) "The Investigation of Competence of Teachers and Kindergartens in Terms of Movement Education Achievements in Pre-School Education Program", Journal of Education and e-Learning Research, 5 (3) pp. 179-184 Link DOI |
Sönmez, S., Celkan, H.Y. (2018) "Anadolu’daki Selçuklular ve Beylikler Dönemi Medreseler", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22 (3) pp. 1457-1465 [TR Dizin] |
Sönmez, S. (2018) "SON DÖNEM OSMANLI EĞİTİMİNİN EN ÖNEMLİ PLANLAMACI VE REFORMİSTİ, EĞİTİMDE GLOBALİZMİN İLK TEMSİLCİLERİNDEN ARAP MENŞELİ OSMANLI ENTELEKTÜELİ MUSTAFA SATİ EL HUSRİ", EKEV, 22 (75) pp. 99-107 [TR Dizin] |
Sönmez, S. (2018) "11 Steps Process as A Research Method", Universal Journal of Educational Research, 6 (11) pp. 2597-2603 Link DOI |
Sönmez, S. (2017) "REHBER ÖGRETMENLİGİN MURPHY YASALARI", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 6 (4) pp. 2741-2751 [TR Dizin] |
Sönmez, S. (2015) "MANASTIRLARIN SOSYOKÜLTÜREL YAPI VE FONKSİYONLARI", Atatürk Üniversitesi TÜRKİYAT Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, (54) pp. 693-711 [TR Dizin] |
Sönmez, S. (2014) "The glamor of the Ottoman Empire", International Journal of Academic Research, 6 (1) pp. 391-397 Link DOI |
Sönmez, S. (2013) "Eğitim Sistemimizde Eğitim Tarihimizin Yeri Var mıdır?Bir Eğitim Sistemi Düşünüyorum", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 161-181 |
Sönmez, S. (2013) "Tutorial Instruction in the History of Muslim Education", International Journal of Social Sciences and Education, 3 (4) pp. 1135-1141 |
Sönmez, S. (2013) "Primary education system in Ottoman Empire", International Journal of Humanities and Social Science, 3 (5) pp. 163-170 |
Taşgın, A., Sönmez, S. (2013) "Ogretmenlik Meslegi Genel Yeterliklerinin SınıfOgretmenleri ve Sınıf Ogretmeni Adaylarının GörüşlerineGore Degerlendirilmesi", Middle Eastern African Journal of Educational Research-MAJER, (3) pp. 80-90 |
Sönmez, S. (2011) "Eğitim Felsefesi Bakış Açısı İle Çağdaş Türk Öğretmeni Profili", Atatürk Üniversites Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (22) pp. 329-346 |
Sönmez, S. (2011) "Türk Aydınının Profili", BeyazDoğu, 18 (7) pp. 9-16 |
Sönmez, S. (2009) "Ebu l Kasım Mahmud Zemahşeri ve eseri Mukaddimetü l Edeb in Didaktik Değeri", Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 40 (0) pp. 147-169 [TR Dizin] |
Sönmez, S. (2008) "One of the first Ottoman reformist in globalization of education The reform plan of Sati Bey The Turkish Frobel Mustafa Sati El Husri World", World Applied Sciences Journal, 4 (1) pp. 1-5 |
Sönmez, S. (2008) "Geçmiş-Gelecek-Eğitim ve Toplum Sarmalında TarihimizYani Servetimiz", BeyazDoğu, 14 (4) pp. 9-12 |
Sönmez, S. (2007) "Ortaçağda Türk ve İslâm Dünyasında kervansaraylar (Hanlar Ribatlar)", Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (15) pp. 270-296 |
Sönmez, S. (2007) "ORTAÇAG TÜRK VE İSLAM DÜNYASINDAKERY ANSARA YLARIN (HANLAR-RİBATLAR)FONKSİYONLARI", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (16) pp. 295-323 |
Sönmez, S. (2007) "TÜRK ÖGRETMEN YETİŞTİRME (ÖGRETMEN OKULLARI) FELSEFESİ", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 230-239 |
Sönmez, S. (2006) "Erzurum’xxdaki Selçuklu ve Osmanlı Eğitim ve Öğretim Kurumları", Beyaz Doğu, 2 (7) pp. 15-21 |
Sönmez, S. (2006) "Milli bir lider olarak motivasyon dehası Atatürk", Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 13 (31) pp. 23-72 |
Sönmez, S. (2004) "Kutadgu Bilig de sosyo pedegojik ve siyasal söylem adlı eser münasebetiyle", Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 11 (24) pp. 267-278 |
Sönmez, S. (2004) "EGİTİM VE TECRÜBENİN DEGERİ", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (9) pp. 351-364 Link |
Sönmez, S. (2003) "Türkiye de öğretmen yetiştirmenin kısa tarihçesi ve yeniden yapılanma", Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 280-290 |
Sönmez, S. (2002) "Gazi Mustafa Kemal Atatürk ün Eğitim Felsefesi Amacı ve Politikası", Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 9 (19) pp. 305-329 |
Sönmez, S. (2002) "Büyük Selçuklu İmparatorluğu Vezir Nizamül Mülk ve medreseler ilişkisi", Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (6) pp. 195-213 |
Sönmez, S. (1998) "Üniversite ve Çevre", Genç Erdem, 3 (4) pp. 12-14 |
Sönmez, S. (1997) "ORTAÇAG TÜRK-İSLAMMEDENİYETİNDE iLMi PARLAMANINPSİKO-SOSYAL DİNAMİKLERİ", Akademik Araştırmalar Dergisi, 2 (5) pp. 1-13 |
Sönmez, S. (1996) "Bir Aile Anlayışına Doğru", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, (3) pp. 67-78 |
Sönmez, S. (1995) "EGİTİLME ARZUSUNUN YÜCELİGİ, EGİTİLMEME ÖZGÜRLÜGÜNÜN SAÇMALIGI", Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, (2) pp. 115-122 |
Sönmez, S. (1991) "Bir Eğitim Tarihi Yaklaşımı ve Bir Teklif", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Araştırma Dergisi, 1 (1) pp. 95-107 |
Sönmez, S. (1991) "İnsan Anlayışında Nereden Nereye", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 103-114 |
Sönmez, S. (1990) "Prof.Dr. Erol Güngör Gözüyle Eğitimimizin Bazı Meseleleri", Mina Aylık Kültür ve Sanat Dergisi, (15) |
Sönmez, S., Sarıçam, H., Çelik, İ. (2018) "Ahlâkî Üstbiliş, Makyavelist Kişilik ve Maneviyat Arasındaki İlişki", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (pp. 701), Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018) |
Sönmez, S., Sarıçam, H., Ercengiz, M., Safalı, S., Çelik, İ. (2018) "Formasyon Eğitimi Alan ve Almayan Üniversite Hocalarının Eğitim-Öğretimde Kullandıkları Yöntemler Açısından Değerlendirilmesi", Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 248-250), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Çelik, İ., Sarıçam, H., Sönmez, S. (2018) "Güçlü Yönler Öz yeterlik, Psikolojik Sağlamlık ve Azim Arasındaki İlişki", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (pp. 591), Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018) |
Sönmez, S. (2014) "TERBİYE VE TARİHİNDE TAKLİT", Çağın Sorunları Karşısında Eğitim , Türkiye, (Mayıs 2014) |
Kılıç, D., Sönmez, S. (2014) "Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu", 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2014) |
Sönmez, S. (2012) "EGİTİM SİSTEMİZDE EGİTİM TARİHİMİZİN İZLERİNE NE DERECE RASTLANILMAKTADIR?", 21: Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012) |
Sönmez, S. (2011) "Türk eğitim tarihinde Bursa", Türk İslam Şehirleri Sempozyumları , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Sönmez, S. (1996) "Bir barış felsefesini temellendirme denemesi", Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 1996) |
Yazıcı, A.G., Sönmez, S. (2018) "Atatürk Düşüncesinde Gençlik Eğitim ve Spor", : Lambert Akademik Publishing |
Sönmez, S. (2000) "Eski Türk Eğitimi", Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınları |
Sönmez, S. (1999) "Genç Öğretmen", Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınları |
Sönmez, S. (2018) "Bir Kültür ve Medeniyet Yaratıcısı OIarak Öğretmen", Kitap: Öğretmenliğin Mesleki Değerleri Ve Etik, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Sönmez, S. (2015) "Yedinci Bölüm Türk İslam Dünyasında Bilim ve Felsefe Hareketleri", Kitap: Felsefe ve Eğitim, Türkiye : Hegem Yayınları |
Sönmez, S. (2004) "İnsan, Hayat, Hoşgörü", Kitap: İnsan Yolunda, Türkiye : Sahara Yayıncılık |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 | Ogretmenlik Meslegi Genel Yeterliklerinin SınıfOgretmenleri ve Sınıf Ogretmeni Adaylarının GörüşlerineGore Degerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İsmail Çelik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2018 | 4 |
Hakan Sarıçam
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2018 | 3 |
Durmuş Kılıç
Atatürk Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Mustafa Ercengiz
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ahmet Gökhan Yazıcı
Atatürk Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Fehmi Çalık
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Serdar Safalı
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Hikmet, Y Celkan
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 3654 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 351 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Tarihi, Eğitim Felsefesi, Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 55 | 0 | 15 | 215 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 416 . | - | 532 . | 330 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 39 . | - | 82 . | 14 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 20 . | - | 35 . | 4 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 2 . | - | 4 . | 1 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 1 . | - | 2 . | 1 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 7 . | - | 19 . | 2 . | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 0 | 1 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |