Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2019, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü, 2008, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2019, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü, 2008, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 85, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Aile Danışmanlığı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Kariyer Danışmanlığı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Okul Psikolojik Danışmanlığı |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ZENCİR, T. (2021) "The Examination of Relationships Among Personal-Familial Qualifications, Levels of Parentification, Depression and Marital Satisfaction of Married Individuals", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 258-279 DOI |
Avcı, Ö.H., Karababa, A., ZENCİR, T. (2019) "Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Erkek Okul Öncesi Öğretmen Adayları: Algıladıkları Güçlükler ve Gelecek Kaygıları", Hacettepe University Journal of Education, (4) pp. 1-15 DOI |
ZENCİR, T., Avcı, Ö.H. (2019) "Development of the Parentified Child Scale- Adult Version: A Reliability and Validity Study", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 48 (1) pp. 531-553 [ESCI] Link DOI |
Avcı, Ö.H., ZENCİR, T., Karababa, A., Bozdağ, F., Çetin, S.B. (2018) "The Opinions of Male Pre-school Teacher Candidates on their Occupational Preferences: An Analysis in the Context of Gender", Journal of Education and Future, (13) pp. 33-48 [TR Dizin] Link |
Avcı, Ö.H., ZENCİR, T., Koç, M., Tunç, E. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Ebeveynleşme Düzeylerinin Çeşitli Demografik DeğişkenlerAçısından İncelenmesi", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Samsun, Türkiye, (Aralık 2018) |
Özer, A., Acar, T., ZENCİR, T., Aras, F.N., Bilgili, H. (2018) "Yarı-yapılandırılmış Kariyer Psikolojik Danışması Uygulamasının Lise Öğrencilerinin Mesleki Karar, KariyerOlgunluğu ve Kariyer Kaygısı Üzerindeki Etkisi", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, , (pp. 358-359), Samsun, Türkiye, (Aralık 2018) |
Avcı, Ö.H., Karababa, A., ZENCİR, T. (2017) "TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA ERKEK OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARI: ALGILADIKLARI GÜÇLÜKLER VE GELECEKKAYGILARI", Eyfor Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
ZENCİR, T. (2020) "Anomaliler ve Sözsüz Davranış", Kitap: Sözsüz İletişim - Bilim ve Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 163 / 173, ISBN: 978-605-033-162-2 |
ZENCİR, T., Tunç, E. (2020) "Vaka İncelemesi ve Çözümlemesi", Kitap: Aile İçi Şiddet, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 247 / 264, ISBN: 978-625-406-910-9 |
Tunç, E., ZENCİR, T. (2020) "Toplumsal Cinsiyeti Açıklayan Kuramlar", Kitap: Toplumsal Cinsiyet: Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Güncel Konular, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 203 / 228, ISBN: 978-625-402-017-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Türk PDR Derneği, 2020- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Erkek Okul Öncesi Öğretmen Adayları: Algıladıkları Güçlükler ve Gelecek Kaygıları | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 6 |
2 | Development of the Parentified Child Scale- Adult Version: A Reliability and Validity Study | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | The Opinions of Male Pre-school Teacher Candidates on their Occupational Preferences: An Analysis in the Context of Gender | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özlem Haskan Avcı
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 5 |
Emine Tunç
-
|
2018 - 2020 | 3 |
Alper Karababa
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Tülin Acar
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Arif Özer
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Habibe Bilgili
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Muharrem Koç
Harran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Faruk Bozdağ
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
Fatma Nur Aras
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Seray Betül Çetin
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 3427 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | 104 |
Anahtar Kelimeler | Aile Danışmanlığı, Kariyer Danışmanlığı, Okul Psikolojik Danışmanlığı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 30 | 35 | 80 | 15 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 543 . | 514 . | 509 . | 451 . | 610 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 83 . | 69 . | 59 . | 33 . | 79 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 14 . | 12 . | 13 . | 7 . | 18 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 8 . | 5 . | 6 . | 1 . | 3 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 5 . | 3 . | 2 . | 2 . | 2 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 11 . | 8 . | 8 . | 4 . | 10 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |