img
img
Toplam 27825 kayıt

Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi

Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi

PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademik Bakış Dergisi

THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Business and Social Sciences

ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Verimlilik Dergisi

Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim

0 0
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayın

Marka Değeri Yönetimi

0 0
2013 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yargı Yayınevi

Şehir Marka İmajı Kars Örneği

0 0
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Merdiven Yayın

Politik Pazarlama

0 0
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Merdiven Yayın

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III

Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20.Ulusal Turizm Kongresi

Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu

Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi

Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ

Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu