img
img
Toplam 29834 kayıt

Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu

KILIÇ, E., ÖZAYDIN, İ., ÖZBA, B., KAMİLOĞLU, A., Öztürk, S., Demirkan, İ. (2003) "Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003 KILIÇ, E., ÖZAYDIN, İ., ÖZBA, B., KAMİLOĞLU, A., Öztürk, S., Demirkan, İ. (2003) "Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri

Öztürk, S., ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., ÖZBA, B., KAMİLOĞLU, A. (2003) "Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003 Öztürk, S., ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., ÖZBA, B., KAMİLOĞLU, A. (2003) "Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs

ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., BARAN, V., KAMİLOĞLU, A., Vural, S. (2001) "The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs", Association of Veterinary Teachers and Research Workers , (Mayıs 2001 ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., BARAN, V., KAMİLOĞLU, A., Vural, S. (2001) "The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs", Association of Veterinary Teachers and Research Workers , (Mayıs 2001
2001 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Association of Veterinary Teachers and Research Workers

Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi

Demirkan, İ., KAMİLOĞLU, A., BARAN, V. (2001) "Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi", Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu , (Mayıs 2001 Demirkan, İ., KAMİLOĞLU, A., BARAN, V. (2001) "Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi", Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu , (Mayıs 2001
2001 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu

Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi

KAMİLOĞLU, A., ÖZAYDIN, İ., BARAN, V. (2003) "Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2003 KAMİLOĞLU, A., ÖZAYDIN, İ., BARAN, V. (2003) "Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi", Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2003
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi

KILIÇ, E., ÖZBA, B., ÖZAYDIN, İ., Öztürk, S., CİHAN, M., KAMİLOĞLU, A. (2003) "Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi", ”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003 KILIÇ, E., ÖZBA, B., ÖZAYDIN, İ., Öztürk, S., CİHAN, M., KAMİLOĞLU, A. (2003) "Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi", ”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu , (Ocak 2003
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama

Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2018) "Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama", Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 165-176 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1223"> YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2018) "Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama", Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 165-176 Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2018) "Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama", Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 165-176 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express

Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1224"> YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

  YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1225"> YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]    YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?

Link    KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1226"> KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link    KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)

Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior

DOI   SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1227"> SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI   SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The TQM Journal

MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ

DOI    MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1228"> MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI    MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü

Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link    YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1229"> YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link    YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği

Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1230"> YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1231"> YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences

KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ

Link DOI   YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1232"> YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI   YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Social Research

Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi

Link DOI    YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1233"> YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI    YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği

YÜCE, A. (2010) "Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği", Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, (6) pp. 82-104   YÜCE, A. (2010) "Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği", Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, (6) pp. 82-104  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products

  Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1235"> Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]    Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

YÜCE, A., Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 181-198   YÜCE, A., Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 181-198  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi