Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29834 kayıt
Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu
KILIÇ, E., ÖZAYDIN, İ., ÖZBA, B.,
KAMİLOĞLU, A.
, Öztürk, S., Demirkan, İ. (2003) "
Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
KILIÇ, E., ÖZAYDIN, İ., ÖZBA, B.,
KAMİLOĞLU, A.
, Öztürk, S., Demirkan, İ. (2003) "
Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2003
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri
Öztürk, S., ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., ÖZBA, B.,
KAMİLOĞLU, A.
(2003) "
Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
Öztürk, S., ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., ÖZBA, B.,
KAMİLOĞLU, A.
(2003) "
Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2003
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs
ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., BARAN, V.,
KAMİLOĞLU, A.
, Vural, S. (2001) "
The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs
",
Association of Veterinary Teachers and Research Workers
, (
Mayıs 2001
)
ÖZAYDIN, İ., KILIÇ, E., BARAN, V.,
KAMİLOĞLU, A.
, Vural, S. (2001) "
The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs
",
Association of Veterinary Teachers and Research Workers
, (
Mayıs 2001
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2001
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Association of Veterinary Teachers and Research Workers
Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi
Demirkan, İ.,
KAMİLOĞLU, A.
, BARAN, V. (2001) "
Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi
",
Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu
, (
Mayıs 2001
)
Demirkan, İ.,
KAMİLOĞLU, A.
, BARAN, V. (2001) "
Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi
",
Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu
, (
Mayıs 2001
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2001
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu
Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi
KAMİLOĞLU, A.
, ÖZAYDIN, İ., BARAN, V. (2003) "
Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Mayıs 2003
)
KAMİLOĞLU, A.
, ÖZAYDIN, İ., BARAN, V. (2003) "
Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi
",
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Mayıs 2003
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2003
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi
KILIÇ, E., ÖZBA, B., ÖZAYDIN, İ., Öztürk, S., CİHAN, M.,
KAMİLOĞLU, A.
(2003) "
Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi
",
”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
KILIÇ, E., ÖZBA, B., ÖZAYDIN, İ., Öztürk, S., CİHAN, M.,
KAMİLOĞLU, A.
(2003) "
Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi
",
”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
, (
Ocak 2003
)
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Bilimler
Veterinerlik Cerrahisi
Özgeçmiş Sayfası
2003
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2018) "
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 11 (1) pp. 165-176
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1223">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2018) "
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 11 (1) pp. 165-176
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2018) "
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 11 (1) pp. 165-176
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1224">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1225">
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
Link
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1226">
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
DOI
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1227">
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The TQM Journal
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
DOI
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1228">
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1229">
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1230">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1231">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
Link
DOI
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1232">
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of International Social Research
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Link
DOI
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1233">
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
YÜCE, A.
(2010) "
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
",
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, (6) pp. 82-104
YÜCE, A.
(2010) "
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
",
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, (6) pp. 82-104
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1235">
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
YÜCE, A.
, Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
",
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 181-198
YÜCE, A.
, Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
",
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 181-198
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
«
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
»