img
img
Toplam 27788 kayıt

Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable

KİRMAN-BİLGİN, A., Alev, N., Yiğit, N., Akdeniz, A.R. (2011) "Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable", WCES , (Nisan 2011 KİRMAN-BİLGİN, A., Alev, N., Yiğit, N., Akdeniz, A.R. (2011) "Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable", WCES , (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WCES

Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi

Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği

Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2014 Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi

Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2015) "Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", 3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2015 Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2015) "Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", 3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi

Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi

Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy

İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy", FMGTE 2019 , (Nisan 2019 İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy", FMGTE 2019 , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FMGTE 2019

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi

KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021) , Türkiye, (Ocak 2022 KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021) , Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021)

Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill

Himmetoğlu, E., KİRMAN-BİLGİN, A., YERDELEN, S. (2018) "Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill", 6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi , (Eylül 2018 Himmetoğlu, E., KİRMAN-BİLGİN, A., YERDELEN, S. (2018) "Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill", 6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi

Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability

Yüce, Z., ÖNEL, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", International Journal of Environmental Science Education, 13 (4) pp. 419-428   Yüce, Z., ÖNEL, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", International Journal of Environmental Science Education, 13 (4) pp. 419-428  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Environmental Science Education

ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Link   ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1544"> ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link   ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE

Link DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1545"> ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1546"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asian Journal of Education and Training

YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI

Dilek, Y., ÖNEL, A. (2019) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI", AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (1) pp. 1-23   Dilek, Y., ÖNEL, A. (2019) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI", AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (1) pp. 1-23  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques

ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2019) "Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques", Van Veterinary Journal, 30 (1) pp. 41-44 [TR Dizin]   ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2019) "Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques", Van Veterinary Journal, 30 (1) pp. 41-44 [TR Dizin]  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Veterinary Journal

Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students

DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1550"> ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences