img
Toplam 27075 kayıt

Kars Kremalı Kurut

ÇETİNKAYA, A. (2014) "Kars Kremalı Kurut", I.Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 14), Van, Türkiye, (Nisan 2014 ÇETİNKAYA, A. (2014) "Kars Kremalı Kurut", I.Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 14), Van, Türkiye, (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I.Geleneksel Gıdalar Sempozyumu

Kars İlinde Üretilen İnek Sütlerinin Bazı Kimyasal Özellikleri Sözlü sunum

Aydın, S., ÇETİNKAYA, A., Emre, B. (2010) "Kars İlinde Üretilen İnek Sütlerinin Bazı Kimyasal Özellikleri Sözlü sunum", Ulusal Meslek Yüksekokulu Öğrenci Sempozyumu , (pp. 29), Düzce, Türkiye, (Ekim 2010 Aydın, S., ÇETİNKAYA, A., Emre, B. (2010) "Kars İlinde Üretilen İnek Sütlerinin Bazı Kimyasal Özellikleri Sözlü sunum", Ulusal Meslek Yüksekokulu Öğrenci Sempozyumu , (pp. 29), Düzce, Türkiye, (Ekim 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Meslek Yüksekokulu Öğrenci Sempozyumu

Identification of Lactobacilli Isolated From Homemade Pickles

ÇETİNKAYA, A. (2017) "Identification of Lactobacilli Isolated From Homemade Pickles", IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia , (pp. 98), Roma, İtalya, (Kasım 2017 ÇETİNKAYA, A. (2017) "Identification of Lactobacilli Isolated From Homemade Pickles", IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia , (pp. 98), Roma, İtalya, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia

Farklı Ambalajlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri

ÇETİNKAYA, A., Atasever, M. (2013) "Farklı Ambalajlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri", 5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongresi. , (pp. 21-22), Antalya, Türkiye, (Nisan 2013 ÇETİNKAYA, A., Atasever, M. (2013) "Farklı Ambalajlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri", 5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongresi. , (pp. 21-22), Antalya, Türkiye, (Nisan 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongresi.

Farklı tuzlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri

ÇETİNKAYA, A., Atasever, M. (2013) "Farklı tuzlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri", 5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongres , (pp. 23-24), Antalya, Türkiye, (Nisan 2013 ÇETİNKAYA, A., Atasever, M. (2013) "Farklı tuzlama yöntemlerinin Kaşar peyniri Üretiminde Kullanılması Sözlü bildiri", 5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongres , (pp. 23-24), Antalya, Türkiye, (Nisan 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Veteriner Gıda Hijyeni Kongres

Tandırda Kaz Çekmesi

ÇETİNKAYA, A., Elmalı, M., Yaman, H., KARADAĞOĞLU, G. (2009) "Tandırda Kaz Çekmesi", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , Van, Türkiye, (Mayıs 2009 ÇETİNKAYA, A., Elmalı, M., Yaman, H., KARADAĞOĞLU, G. (2009) "Tandırda Kaz Çekmesi", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , Van, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu

Artvin Eridik Peyniri

ÇETİNKAYA, A. (2009) "Artvin Eridik Peyniri", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 717-718), Van, Türkiye, (Mayıs 2009 ÇETİNKAYA, A. (2009) "Artvin Eridik Peyniri", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 717-718), Van, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu

İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi

Link DOI    Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1805"> Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI    Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi

DOI    Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1806"> Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI    Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi

Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables

DOI   KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1807"> KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI   KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Academic Research

Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction

Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1808"> KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)

DOI   İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1809"> İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI   İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Children's Rights and Education

The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices

Link DOI   KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1810"> KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI   KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill

Link   KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1811"> KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link   KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları

Link DOI    Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1812"> Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI    Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

Link DOI    Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1813"> Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI    Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells

Link DOI   KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1814"> KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI   KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies

Link DOI   KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1815"> KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI   KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı

Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1816"> Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791   Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi