img
Toplam 29117 kayıt

Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri

KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009 KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi

Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi

KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009 KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi

KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications

KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi

KARAÇÖP, A., Daş, Ö., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 KARAÇÖP, A., Daş, Ö., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi)

Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri

Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007 Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi

Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007 Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008 Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi

DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları

YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006 YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XX. Ulusal Kimya Kongresi

Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı

ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006 ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XX. Ulusal Kimya Kongresi

Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı

YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008 YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri

YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008 YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Konularını Mikroskobik Seviyede Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi

KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2007) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Konularını Mikroskobik Seviyede Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007 KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2007) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Konularını Mikroskobik Seviyede Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal İlköğretim Kongresi

İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3. Sınıflarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi, Beceri ve Düşüncelerindeki Değişime Etkisi

Doymuş, K., Gürses, A., KARAÇÖP, A. (2007) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3. Sınıflarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi, Beceri ve Düşüncelerindeki Değişime Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007 Doymuş, K., Gürses, A., KARAÇÖP, A. (2007) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3. Sınıflarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi, Beceri ve Düşüncelerindeki Değişime Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal İlköğretim Kongresi

Association of the serotonin transporter promoter length polymorphism (5-HTTLPR) with anxiety and academic performance

Calapoğlu, M., KARAÇÖP, A., Calapoğlu, N.Ş., Soyöz, M., ELYILDIRIM, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2008) "Association of the serotonin transporter promoter length polymorphism (5-HTTLPR) with anxiety and academic performance", 7th National Congress of Neuroscience , Adana, Türkiye, (Temmuz 2008 Calapoğlu, M., KARAÇÖP, A., Calapoğlu, N.Ş., Soyöz, M., ELYILDIRIM, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2008) "Association of the serotonin transporter promoter length polymorphism (5-HTTLPR) with anxiety and academic performance", 7th National Congress of Neuroscience , Adana, Türkiye, (Temmuz 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th National Congress of Neuroscience

Kimyasal Denge Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Kimyasal Denge Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008 Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Kimyasal Denge Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Genel Kimya Laboratuarlarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin akademik Başarılarına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi

Doymuş, K., Aksoy, G., KARAÇÖP, A., Bayrakçeken, S., Dikel, S. (2009) "Genel Kimya Laboratuarlarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin akademik Başarılarına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Ekim 2009 Doymuş, K., Aksoy, G., KARAÇÖP, A., Bayrakçeken, S., Dikel, S. (2009) "Genel Kimya Laboratuarlarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin akademik Başarılarına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi