img
img
Toplam 27828 kayıt

KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
caucasian journal of science

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Changes in Pre Service Science Teachers' Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Association (ESERA) Conference

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Görüşleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Changes in Preservice Science Teachers’xx Perceptions of the Knowledge of Excellent Science Teacher

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Assosication

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurlarına İlşkin Kavramsal Anlama Düzeyleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusa Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının teknolojik pedagojikalan bilgisini (TPAB) belirlemede ders planı hazırlama yönteminin etkinliği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bİlimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İşbirlikli, Bilgisayar Ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Exploring the Pre-Service Science and Technology Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) and Classroom Practice.

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Assosication (ESERA)

İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

MODEL ASORTİ RAPORU HESAPLANMASINA YÖNELİK YAZILIM GELİŞTİRİLMESİ

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi

Natural‐based polymers for antibacterial treatment of absorbent materials

11 11
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF APPLIED POLYMER SCIENCE

Thermomechanical and Shape Memory Performances of Thermo-sensitive Polyurethane Fibers

21 21
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FIBERS AND POLYMERS

Subjective wear trials to evaluate thermal comfort of the foot clothing system including a sweat pad

2 2
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF THE TEXTILE INSTITUTE

Filtrasyon Tekstilleri: Kullanılan Hammaddeler, Üretim Yöntemleri ve Kullanım Alanları

0 0
2010 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tekstil ve Mühendis

Forearm test for disposable antibacterial foot sweat pads

5 5
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF CLOTHING SCIENCE AND TECHNOLOGY

An investigation about comfort and protection performances of disposable and reusable surgical gowns by objective and subjective measurements

19 19
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF THE TEXTILE INSTITUTE