img
img
Toplam 27668 kayıt

Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri

İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması

İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012 İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma

  GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24658"> GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]    GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Tourism and Gastronomy Studies

Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence

Link DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24660"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),

FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

  Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24661"> Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]    Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS

Link   AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24662"> AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link   AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES

Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study

Link DOI   Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24663"> Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI   Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Project-Based Learning Practices with Secondary School Students

AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Çekim, Z., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 451-468   Çekim, Z., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 451-468  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., Çekim, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14 (39) pp. 458-470 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., Çekim, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14 (39) pp. 458-470 [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri

AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M., Zehra, Ç. (2017) "Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 32-40   AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M., Zehra, Ç. (2017) "Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 32-40  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses

AYDIN-BEYTUR, S., Zehra, Ç. (2016) "State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 359-374 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., Zehra, Ç. (2016) "State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 359-374 [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems

AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems", International Journal of Human Science, 13 (1) pp. 1094-116   AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems", International Journal of Human Science, 13 (1) pp. 1094-116  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Science

An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology

AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology", Journal of Education and Training Studies, 4 (2) pp. 53-59   AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology", Journal of Education and Training Studies, 4 (2) pp. 53-59  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü

OSMAN, E.A., SOLMAZ, A. (2007) "Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü", Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1-14   OSMAN, E.A., SOLMAZ, A. (2007) "Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü", Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1-14  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum

AYDIN-BEYTUR, S. (2015) "High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum", International Journal of Biology Education, 4 (2) pp. 108-119   AYDIN-BEYTUR, S. (2015) "High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum", International Journal of Biology Education, 4 (2) pp. 108-119  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Biology Education

Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi

DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24675"> AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

AYDIN-BEYTUR, S., Demirci, M. (2015) "Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3 (2) pp. 65-74   AYDIN-BEYTUR, S., Demirci, M. (2015) "Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3 (2) pp. 65-74  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi