img
img
Toplam 27828 kayıt

Öz Düzenlemeli Öğrenme

0 0
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin Derslerinde Kullandıkları Öz-Düzenlemeli Öğrenme Aktivitelerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. International Balkan Education and Science Congress

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. International Balkan Education and Science Congress

Organlarımızı Ne Kadar Tanıyoruz

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Beklentileri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research

The Role of Pre Service Science Teachers Achievement Goal Orientation and Gender in Prediction of Self Regulation

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual International Conference

Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerinin ve Öz Yeterlik İnançlarının Geliştirilmesine Yönelik Öğretim Uygulamaları

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Applied Education Congress

Biyoloji Öğretiminde Beyin Temelli Öğrenme ve Etkinlik Örnekleri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu

Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Effects of Project Based Learning on Prospective Teachers Biology Self Efficacy Beliefs

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Psychological Association 2012 Convention

Türkçe Sosyal Bilgiler ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Empati Eğilimleri ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research

Biyoloji Öğretiminde Akran ve Öz Değerlendirmenin Uygulanabilirliğinin Tespit Edilmesi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Applied Education Congress

9 Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Okuma Metinlerinin Öğrenci Kazanımlarına ve İçeriğe Hizmet Etme düzeyi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Effects of environmental enrichment on hippocampal electrophysiological changes in the pentylenetetrazole model of epilepsy

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of the Turkish Epilepsi Society

Genç Erişkin Erkek Sıçanlarda REM Uyku Yoksunluğunun Öğrenmeye Etkisi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sağlık Bilimleri Dergisi

Differential Effects of Pentoxifylline on Learning and Memory Impairment Induced by Hypoxic-Ischemic Brain Injury in Rats

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY AND NEUROSCIENCE

The effects of intra-hippocampal L-thyroxine infusion on long-term potentiation and long-term depression: A possible role for the αvβ3 integrin receptor

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Neuroscience Research