img
img
Toplam 27790 kayıt

Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları

Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015 Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri

SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017 SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri

SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri

SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017 SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri

SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017 SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu

Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008 Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference on Educational Science

Scientific Literacy

Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010 Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress of Educational Research

Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları

SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları

Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007 Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri

İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması

İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012 İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma

  GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24658"> GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]    GÖKSAL, S., Taştan, H. (2020) "Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8 (2) pp. 1016-1032 [TR Dizin]   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Tourism and Gastronomy Studies

Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence

Link DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24660"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),

FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

  Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24661"> Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]    Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin]   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS

Link   AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24662"> AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link   AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES

Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study

Link DOI   Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24663"> Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI   Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Project-Based Learning Practices with Secondary School Students

AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Çekim, Z., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 451-468   Çekim, Z., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 451-468  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., Çekim, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14 (39) pp. 458-470 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., Çekim, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14 (39) pp. 458-470 [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri

AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M., Zehra, Ç. (2017) "Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 32-40   AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M., Zehra, Ç. (2017) "Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 32-40  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi