Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27663 kayıt
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları
İnce, M.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları
",
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)
, (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2021
)
İnce, M.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları
",
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)
, (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)
Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri
",
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (
Eylül 2021
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri
",
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
",
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
, (
Eylül 2019
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
",
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ
",
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (
Haziran 2019
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ
",
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ
",
AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (
Haziran 2019
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ
",
AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi
",
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi
, (
Eylül 2019
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi
",
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi
, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler
",
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi
, (
Eylül 2019
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler
",
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi
, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi
Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
",
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (
Ekim 2011
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
",
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması
Demir, M.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması
",
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
Demir, M.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması
",
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları
",
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Muğla, Türkiye, (
Ekim 2017
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları
",
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Muğla, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
",
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2011
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
",
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2010) "
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
",
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (
Haziran 2010
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2010) "
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
",
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (
Haziran 2010
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi
SADİ-YILMAZ, S.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
SADİ-YILMAZ, S.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi
",
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
, (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (
Ekim 2018
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi
",
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
, (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 405-410), (
Ocak 2018
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 405-410), (
Ocak 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Ege, İ. (2016) "
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
",
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu
, (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (
Aralık 2016
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Ege, İ. (2016) "
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
",
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu
, (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu
Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler
",
I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies
, (pp. 218-224), (
Aralık 2018
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler
",
I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies
, (pp. 218-224), (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies
Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)
",
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (
Ekim 2011
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2011) "
Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)
",
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi
",
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (pp. 118), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2012
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi
",
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (pp. 118), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2012
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications
Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2018
)
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
«
871
872
873
874
875
876
877
878
879
880
»