img
img
Toplam 27663 kayıt

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları

İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021 İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)

Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması

Demir, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012 Demir, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2010) "İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (Haziran 2010 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2010) "İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi

SADİ-YILMAZ, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018 SADİ-YILMAZ, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 405-410), (Ocak 2018 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 405-410), (Ocak 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.", 15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.", 15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu

Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler", I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies , (pp. 218-224), (Aralık 2018 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler", I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies , (pp. 218-224), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies

Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)", 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)", 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi", 3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 118), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi", 3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 118), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications

Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2018 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi