img
img
Toplam 27639 kayıt

Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25287"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human Sciences

Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları

DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25288"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)

Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25289"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Europan Journal of Education Studies

INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022 İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları

İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021 İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)

Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması

Demir, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012 Demir, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications