img
img
Toplam 27837 kayıt

Yapılandırmacı sosyal bilgiler dersinde anlam inşa etme süreci üzerine deneysel bir araştırma

0 0
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi-Van

Yapılandırmacı öğrenme kuramına dayalı sosyal bilgiler dersi öğretiminde sözlü tarihin kullanımı

0 0
2005 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Pamukkale/Denizli

1828–1829 Osmanlı-Rus Savaşında Ermeniler

0 0
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ermeni Araştırmaları 1. Türkiye Kongresi ASAM-EREN

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Gezi-Gözlem Tekniğini Kullanırken Yaşadıkları Problemler ve Kazanımlara İlişkin Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Medeniyette zirve: Osmanlı Devleti döneminde hayvanatı koruyan kurumların varlığına/önemine çeşitli örnekler.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Osmanlı Medeniyetinde Şehir Sempozyumu-Çorum

Türkiye’de yüksek lisans öğreniminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Kongresi

Kars’ın tarihte ilk defa Rusya eline geçmesi ve akabinde Rusya’nın Kars’ı tahliyesi (14 Temmuz1828–26 Haziran 1830)

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu

Sosgertli Âşık Mehmet Hicrani’ye ait derlenmemiş bir defter: Vatanım için

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu

Hüzünlü bir dönem: Kağızman’da Ermeni olayları (1918–1920)

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ders (öğrenme-öğretme) sürecinde karşılaştıkları problem durumları ve bu problemlere yönelik uyguladıkları stratejilerin problemlerin çözümüne etkisi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi

Ermenistan ve çeşitli devletlerde zorunlu/seçmeli olarak okutulan ilköğretim ve orta öğretim tarih ders kitaplarının 1915 Olaylarına bakışı.

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Marmara Ü./İstanbul

Alanya halkının eğitime verdiği önemi gösteren XIX. yüzyıla ait bir örnek

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alanya Tarih ve Kültür Seminerleri IV

İlköğretim II. kademedeki öğrencilere Çanakkale Savaşları nasıl öğretilmeli?

0 0
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi, Uluslararası Çanakkale Kongresi

Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

Arap Gramerinde “لو ve لولا ” Edatlarının İşlevsel Özellikleri ve Anlama Katkısı

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzurum Kultur ve Egitim Vakfi

İştikâkın Aslı Üzerine Yapılan Tartışmaların Analizi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi

Seci Sanatının Kullanım Alanları ve İslâmî Dönemde Seci Sanatına Yaklaşımlar.

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Diyanet İlmî Dergi

Gerekçeleri ve Kıymeti Açısından Arap Belâgatinde Îcâzlı Anlatım

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eskiyeni

MÜSNEDÜN İLEYH VE MÜSNED BAĞLAMINDA LAFZÎ MUTÂBAKAT VE UDÛL

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞTIRMA DERGİSİ

İllâ Edatının Semantik ve Sentaks Açısından Fonksiyonları

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies)