img
img
Toplam 27642 kayıt

Tarih Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link   Güven, A., Kaya, R., ASLAN, H. (2014) "Tarih Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER), (12) pp. 17-31 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28887"> Güven, A., Kaya, R., ASLAN, H. (2014) "Tarih Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER), (12) pp. 17-31 Link   Güven, A., Kaya, R., ASLAN, H. (2014) "Tarih Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER), (12) pp. 17-31 Link  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER)

A Qualitative Study on The Use of Historical Objects in Teacher Education by Social Studies Teacher Candidates

DOI   Akkuş, Z., İlgaz, S., ASLAN, H., Örten, H. (2023) "A Qualitative Study on The Use of Historical Objects in Teacher Education by Social Studies Teacher Candidates", Ponte Academic Journal, 79 (7) pp. 13-25 [AHCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28888"> Akkuş, Z., İlgaz, S., ASLAN, H., Örten, H. (2023) "A Qualitative Study on The Use of Historical Objects in Teacher Education by Social Studies Teacher Candidates", Ponte Academic Journal, 79 (7) pp. 13-25 [AHCI] DOI   Akkuş, Z., İlgaz, S., ASLAN, H., Örten, H. (2023) "A Qualitative Study on The Use of Historical Objects in Teacher Education by Social Studies Teacher Candidates", Ponte Academic Journal, 79 (7) pp. 13-25 [AHCI] DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ponte Academic Journal

Strategies Used by 7th-Grade Students While Reading The Subject of The "Foundation of The Ottoman State"

DOI   ASLAN, H. (2022) "Strategies Used by 7th-Grade Students While Reading The Subject of The "Foundation of The Ottoman State"", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2143-2171 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28889"> ASLAN, H. (2022) "Strategies Used by 7th-Grade Students While Reading The Subject of The "Foundation of The Ottoman State"", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2143-2171 DOI   ASLAN, H. (2022) "Strategies Used by 7th-Grade Students While Reading The Subject of The "Foundation of The Ottoman State"", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2143-2171 DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri ile Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği

Link   Kaya, R., ASLAN, H., Günal, H. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri ile Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 2 (2) pp. 1-31 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28890"> Kaya, R., ASLAN, H., Günal, H. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri ile Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 2 (2) pp. 1-31 Link   Kaya, R., ASLAN, H., Günal, H. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri ile Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 2 (2) pp. 1-31 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Tarih Eğitimi Dergisi

İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek

Link DOI   İLGÜN, Ş., Dağaşan, A., ASLAN, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek", Turkish Studies-Educational Sciences, 18 (3) pp. 909-924 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28892"> İLGÜN, Ş., Dağaşan, A., ASLAN, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek", Turkish Studies-Educational Sciences, 18 (3) pp. 909-924 Link DOI   İLGÜN, Ş., Dağaşan, A., ASLAN, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek", Turkish Studies-Educational Sciences, 18 (3) pp. 909-924 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi

Link   Akkuş, Z., ASLAN, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", International Journal Social Science Research, 2 (2) pp. 61-77 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28893"> Akkuş, Z., ASLAN, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", International Journal Social Science Research, 2 (2) pp. 61-77 Link   Akkuş, Z., ASLAN, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", International Journal Social Science Research, 2 (2) pp. 61-77 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Social Science Research

Eğitim Araştırmalarında Likert Ölçeği ve Likert Tipi Soruların Kullanımı ve Analizi

Link   Turan, İ., Şimşek, Ü., ASLAN, H. (2015) "Eğitim Araştırmalarında Likert Ölçeği ve Likert Tipi Soruların Kullanımı ve Analizi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 186-203 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28894"> Turan, İ., Şimşek, Ü., ASLAN, H. (2015) "Eğitim Araştırmalarında Likert Ölçeği ve Likert Tipi Soruların Kullanımı ve Analizi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 186-203 Link   Turan, İ., Şimşek, Ü., ASLAN, H. (2015) "Eğitim Araştırmalarında Likert Ölçeği ve Likert Tipi Soruların Kullanımı ve Analizi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 186-203 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Münğüz Münğüz Oyunu'nun Eğitime Uyarlanması

Link   Akkuş, Z., ASLAN, H., Akdoğan, E.M. (2013) "Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Münğüz Münğüz Oyunu'nun Eğitime Uyarlanması", Türkiyat Araştırmaları Dergisi, (33) pp. 189-205 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28895"> Akkuş, Z., ASLAN, H., Akdoğan, E.M. (2013) "Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Münğüz Münğüz Oyunu'nun Eğitime Uyarlanması", Türkiyat Araştırmaları Dergisi, (33) pp. 189-205 [TR Dizin] Link   Akkuş, Z., ASLAN, H., Akdoğan, E.M. (2013) "Dîvânu Lugâti't Türk'te Yer Alan Münğüz Münğüz Oyunu'nun Eğitime Uyarlanması", Türkiyat Araştırmaları Dergisi, (33) pp. 189-205 [TR Dizin] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiyat Araştırmaları Dergisi

Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi

DOI   AKTAŞ, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., ASLAN, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28896"> AKTAŞ, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., ASLAN, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI   AKTAŞ, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., ASLAN, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Children's Rights and Education

A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students

Link DOI   AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28897"> AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI   AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Effect of Teachers’ Level of Visual Use on Students’ VisualReading Skills: Comparison Between the Students of Expert andNovice Teachers

Link DOI   ASLAN, H., Turan, İ. (2020) "The Effect of Teachers’ Level of Visual Use on Students’ VisualReading Skills: Comparison Between the Students of Expert andNovice Teachers", International Education Studies, 13 (3) pp. 100-110 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28898"> ASLAN, H., Turan, İ. (2020) "The Effect of Teachers’ Level of Visual Use on Students’ VisualReading Skills: Comparison Between the Students of Expert andNovice Teachers", International Education Studies, 13 (3) pp. 100-110 Link DOI   ASLAN, H., Turan, İ. (2020) "The Effect of Teachers’ Level of Visual Use on Students’ VisualReading Skills: Comparison Between the Students of Expert andNovice Teachers", International Education Studies, 13 (3) pp. 100-110 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Öğretmen Adaylarının Tarihi Görselleri Analiz Düzeyleri

DOI   Turan, İ., ASLAN, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Tarihi Görselleri Analiz Düzeyleri", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 87-112 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-28899"> Turan, İ., ASLAN, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Tarihi Görselleri Analiz Düzeyleri", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 87-112 DOI   Turan, İ., ASLAN, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Tarihi Görselleri Analiz Düzeyleri", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 87-112 DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Tarih Eğitimi Dergisi

Yök Tez Merkezi ve Proquest Veri Tabanında Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin Değerlendirilmesi

Link DOI    Turan, İ., ASLAN, H. (2016) "Yök Tez Merkezi ve Proquest Veri Tabanında Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin Değerlendirilmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 982-1001 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-28900"> Turan, İ., ASLAN, H. (2016) "Yök Tez Merkezi ve Proquest Veri Tabanında Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin Değerlendirilmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 982-1001 Link DOI    Turan, İ., ASLAN, H. (2016) "Yök Tez Merkezi ve Proquest Veri Tabanında Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin Değerlendirilmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 982-1001 Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Tarih Öğretmenlerinin Görsel Materyal Kullanım Düzeyleri

Link DOI    ASLAN, H., Turan, İ. (2016) "Tarih Öğretmenlerinin Görsel Materyal Kullanım Düzeyleri", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 347-361 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-28901"> ASLAN, H., Turan, İ. (2016) "Tarih Öğretmenlerinin Görsel Materyal Kullanım Düzeyleri", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 347-361 [TR Dizin] Link DOI    ASLAN, H., Turan, İ. (2016) "Tarih Öğretmenlerinin Görsel Materyal Kullanım Düzeyleri", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 347-361 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri

Link    ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-28902"> ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link    ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları

Link DOI    ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-28903"> ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI    ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretiminde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Örten, H., Keskin, Y., Akkuş, Z., ASLAN, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretiminde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 Örten, H., Keskin, Y., Akkuş, Z., ASLAN, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretiminde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi

Akkuş, Z., ASLAN, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", Aksaray Üniversitesi II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013 Akkuş, Z., ASLAN, H. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlarla Kavram Öğretimi", Aksaray Üniversitesi II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Aksaray Üniversitesi II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

YÖK Tez Merkezi ve PROQUEST'te Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin İçerik ve Yöntem Açısından Değerlendirilmesi

Turan, İ., ASLAN, H. (2012) "YÖK Tez Merkezi ve PROQUEST'te Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin İçerik ve Yöntem Açısından Değerlendirilmesi", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2012 Turan, İ., ASLAN, H. (2012) "YÖK Tez Merkezi ve PROQUEST'te Yer Alan Tarih Eğitimi Tezlerinin İçerik ve Yöntem Açısından Değerlendirilmesi", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu