img
img
Toplam 27839 kayıt

Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi

ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer and Education Research

Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi

WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İmgelem (Online)

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium

ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Congress on New Trends in Education

Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK)

Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK)

Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019)

Kaynak Tabanlı Öğrenme

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019)