img
img
Toplam 27839 kayıt

2013 ve 2018 yılı beden eğitimi, spor ve bağımsız hareket dersı̇ öğretı̇m programlarının karşılaştırılması

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

2012 ve 2018 yılı oyun, fiziki etkinlikler ve bağımsız hareket dersı̇ öğretı̇m programlarının karşılaştırılması

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Öğretmen adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Görme yetersizliğinden etkilenen okul öncesi dönemdeki çocukların tanılanmış oyun özellikleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Erken çocukluk dönemindeki özel eğitim ı̇htiyacı olan çocuklarda geçiş süreci ve hizmetleri: Literatür incelemesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Erken çocukluk dönemindeki özel eğitim ihtiyacı olan çocukların oyun temelli değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Okullarda yaşanan problem davranışlara bir yanıt olarak: Okul çaplı olumlu davranış desteği yaklaşımı ve müdahaleleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Yenilikçi ve girişimci üniversite bağlamında program çevikliği

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Metaforlarla yükseköğretim: Lisansüstü eğitim sürecine atfedilen anlamlar üzerine bir inceleme

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmenlerin perspektifinden program yeterliği: Bir metafor analizi araştırması

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Rehber öğretmenlerin/psikolojik danışmanların mesleki kimlik sorunsalı: Öğretmen mi yoksa psikolojik danışman mı ya da her ikisi mi?

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitim Kongresi

Deneyimsel öğrenme kuramı ve eğitime yansımaları

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Öğretmen eğitiminde mentörlük: Araştırma ve uygulamaya yönelik çıkarımlar

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Yükseköğretim ekosisteminin geliştirilmesi noktasında: Program liderliği

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Toplumun geleceğini şekillendirecek bilginin inşası ve çağın gerektirdiği yüksek nitelikli insan gücünün yetiştirilmesi noktasında: Program yetkinliği

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Fiziksel ve dijital alanlar arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı yeni bir dünyada: Program esnekliği

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi

Yükseköğretimde program esnekliği: Bir ölçek geliştirme çalışması

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi

Yükseköğretimde program çevikliği: Bir ölçek geliştirme çalışması

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi

Program esnekliği ve çevikliği bağlamında erken uyarı sistemleri: Sistematik derleme

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi

Yükseköğretimde program yetkinliği, liderliği, esnekliği ve çevikliği: Bir yapısal eşitlik modellemesi

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi