img
img
Toplam 27872 kayıt

The Effects of Non-Communication on Individual and Social Life in the Communication Age, which is Caused by Social Distance Problem Based on Technological Social Isolation

Öztürk, E., Abbasova, S. (2021) "The Effects of Non-Communication on Individual and Social Life in the Communication Age, which is Caused by Social Distance Problem Based on Technological Social Isolation", ICSS XXIII 23rd International Congress on Social Sciences , (pp. 285-295), Brüksel, Belçika, (Nisan 2021 Öztürk, E., Abbasova, S. (2021) "The Effects of Non-Communication on Individual and Social Life in the Communication Age, which is Caused by Social Distance Problem Based on Technological Social Isolation", ICSS XXIII 23rd International Congress on Social Sciences , (pp. 285-295), Brüksel, Belçika, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICSS XXIII 23rd International Congress on Social Sciences

Geleneksel Eğitimde Bir Sosyal Öğrenme Vasıtası Olarak İnformal Öğrenme (Muslihiddin Adil Taylan Örneği)

Öztürk, E. (2022) "Geleneksel Eğitimde Bir Sosyal Öğrenme Vasıtası Olarak İnformal Öğrenme (Muslihiddin Adil Taylan Örneği)", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi 2nd International Congress on Informal Learning , (pp. 163), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2022 Öztürk, E. (2022) "Geleneksel Eğitimde Bir Sosyal Öğrenme Vasıtası Olarak İnformal Öğrenme (Muslihiddin Adil Taylan Örneği)", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi 2nd International Congress on Informal Learning , (pp. 163), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi 2nd International Congress on Informal Learning

TERCİHLİ YALNIZLIKTAN ZÜHDE, FELSEFEDEN TASAVVUFA İNSANIN RUHSAL YOLCULUĞU (FARABİ VE İBN HALDUN ÖRNEĞİ)

Öztürk, E. (2021) "TERCİHLİ YALNIZLIKTAN ZÜHDE, FELSEFEDEN TASAVVUFA İNSANIN RUHSAL YOLCULUĞU (FARABİ VE İBN HALDUN ÖRNEĞİ)", 4.ULUSLARARASI EBU’L-HASANHARAKÂNÎ SEMPOZYUMU (KARS - 17.12.2021) , (pp. 37-62), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021 Öztürk, E. (2021) "TERCİHLİ YALNIZLIKTAN ZÜHDE, FELSEFEDEN TASAVVUFA İNSANIN RUHSAL YOLCULUĞU (FARABİ VE İBN HALDUN ÖRNEĞİ)", 4.ULUSLARARASI EBU’L-HASANHARAKÂNÎ SEMPOZYUMU (KARS - 17.12.2021) , (pp. 37-62), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4.ULUSLARARASI EBU’L-HASANHARAKÂNÎ SEMPOZYUMU (KARS - 17.12.2021)

TANZİMAT’TAN MİLLİ MÜCADELEYE OSMANLI TOPLUMUNDA KADIN

Öztürk, E., Yalçi, A. (2021) "TANZİMAT’TAN MİLLİ MÜCADELEYE OSMANLI TOPLUMUNDA KADIN", ISARC 1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS , (pp. 469-482), Ankara, Türkiye, (Mart 2021 Öztürk, E., Yalçi, A. (2021) "TANZİMAT’TAN MİLLİ MÜCADELEYE OSMANLI TOPLUMUNDA KADIN", ISARC 1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS , (pp. 469-482), Ankara, Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ISARC 1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS

PRODUCING SOCIAL MORALITY FOR HUMANITY IN THE MODERN AGE: THEOLOG GASTON RICHARD

, Kars, Türkiye, (Haziran 2021 Özkan, A.R., Öztürk, E. (2021) "PRODUCING SOCIAL MORALITY FOR HUMANITY IN THE MODERN AGE: THEOLOG GASTON RICHARD", The XV International Scientific Symposium “Intercultural Relations in the Modern World" , Kars, Türkiye, (Haziran 2021" data-bs-content-id="YazarBilgi-5457"> Özkan, A.R., Öztürk, E. (2021) "PRODUCING SOCIAL MORALITY FOR HUMANITY IN THE MODERN AGE: THEOLOG GASTON RICHARD", The XV International Scientific Symposium “Intercultural Relations in the Modern World" , Kars, Türkiye, (Haziran 2021 Özkan, A.R., Öztürk, E. (2021) "PRODUCING SOCIAL MORALITY FOR HUMANITY IN THE MODERN AGE: THEOLOG GASTON RICHARD", The XV International Scientific Symposium “Intercultural Relations in the Modern World" , Kars, Türkiye, (Haziran 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The XV International Scientific Symposium “Intercultural Relations in the Modern World"

İSTİKLAL SAVAŞI DÖNEMİ MÜNEVVER VE MÜTEFEKKİRLERİNDEN MUSLİHİDDİN ADİL TAYLAN’IN GÖZÜYLE 20. YÜZYILIN BAŞINDA ALMAN EĞİTİM SİSTEMİ VE BİLİMSEL YAŞAMI

, (pp. 179-186), Nur Sultan, Kazakistan, (Eylül 2021 Öztürk, E. (2021) "İSTİKLAL SAVAŞI DÖNEMİ MÜNEVVER VE MÜTEFEKKİRLERİNDEN MUSLİHİDDİN ADİL TAYLAN’IN GÖZÜYLE 20. YÜZYILIN BAŞINDA ALMAN EĞİTİM SİSTEMİ VE BİLİMSEL YAŞAMI", The XVIII International Scientific Symposium “The past and future of the Turkic world” XVIII Халықаралық ғылыми симпозиум "Түркі әлемінің өткені мен болашағы” , (pp. 179-186), Nur Sultan, Kazakistan, (Eylül 2021" data-bs-content-id="YazarBilgi-5458"> Öztürk, E. (2021) "İSTİKLAL SAVAŞI DÖNEMİ MÜNEVVER VE MÜTEFEKKİRLERİNDEN MUSLİHİDDİN ADİL TAYLAN’IN GÖZÜYLE 20. YÜZYILIN BAŞINDA ALMAN EĞİTİM SİSTEMİ VE BİLİMSEL YAŞAMI", The XVIII International Scientific Symposium “The past and future of the Turkic world” XVIII Халықаралық ғылыми симпозиум "Түркі әлемінің өткені мен болашағы” , (pp. 179-186), Nur Sultan, Kazakistan, (Eylül 2021 Öztürk, E. (2021) "İSTİKLAL SAVAŞI DÖNEMİ MÜNEVVER VE MÜTEFEKKİRLERİNDEN MUSLİHİDDİN ADİL TAYLAN’IN GÖZÜYLE 20. YÜZYILIN BAŞINDA ALMAN EĞİTİM SİSTEMİ VE BİLİMSEL YAŞAMI", The XVIII International Scientific Symposium “The past and future of the Turkic world” XVIII Халықаралық ғылыми симпозиум "Түркі әлемінің өткені мен болашағы” , (pp. 179-186), Nur Sultan, Kazakistan, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The XVIII International Scientific Symposium “The past and future of the Turkic world” XVIII Халықаралық ғылыми симпозиум "Түркі әлемінің өткені мен болашағы”

MEVLANA VE HARAKANİ DE METAFİZİK ALEMİN BİR AKTÖRÜ OLARAK İNSAN

Öztürk, E. (2017) "MEVLANA VE HARAKANİ DE METAFİZİK ALEMİN BİR AKTÖRÜ OLARAK İNSAN", III. ULUSLARARASI EBU’xxL hASAN HARAKANİ SEMPOZYUMU , (pp. 26-27), Kars, Türkiye, (Ekim 2017 Öztürk, E. (2017) "MEVLANA VE HARAKANİ DE METAFİZİK ALEMİN BİR AKTÖRÜ OLARAK İNSAN", III. ULUSLARARASI EBU’xxL hASAN HARAKANİ SEMPOZYUMU , (pp. 26-27), Kars, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI EBU’xxL hASAN HARAKANİ SEMPOZYUMU

“Dâvûd-i Karsî’nin er-Risâletü’l-Mürşide Adlı Eseri’nin Tahlili ve Bu Risalenin Işığında Dönemin İtikadi veİlmi Anlayışının İncelenmesi”

Öztürk, E. (2017) "“Dâvûd-i Karsî’nin er-Risâletü’l-Mürşide Adlı Eseri’nin Tahlili ve Bu Risalenin Işığında Dönemin İtikadi veİlmi Anlayışının İncelenmesi”", ULUSLARARASIDÂVÛD-Î KARSÎSEMPOZYUMU(11-14 MAYIS 2017 KARS)EDİTÖRYRD. DOÇ. DR. BÜNYAMİN ÇALIKKARS - , (pp. 78-90), Kars, Türkiye, (Ekim 2017 Öztürk, E. (2017) "“Dâvûd-i Karsî’nin er-Risâletü’l-Mürşide Adlı Eseri’nin Tahlili ve Bu Risalenin Işığında Dönemin İtikadi veİlmi Anlayışının İncelenmesi”", ULUSLARARASIDÂVÛD-Î KARSÎSEMPOZYUMU(11-14 MAYIS 2017 KARS)EDİTÖRYRD. DOÇ. DR. BÜNYAMİN ÇALIKKARS - , (pp. 78-90), Kars, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASIDÂVÛD-Î KARSÎSEMPOZYUMU(11-14 MAYIS 2017 KARS)EDİTÖRYRD. DOÇ. DR. BÜNYAMİN ÇALIKKARS -

TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE KADIN HAKLARI

Öztürk, E. (2008) "TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE KADIN HAKLARI", İNSAN HAKLARI VE DİN SEMPOZYUMU , (pp. 244-263), Türkiye, (Mayıs 2008 Öztürk, E. (2008) "TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE KADIN HAKLARI", İNSAN HAKLARI VE DİN SEMPOZYUMU , (pp. 244-263), Türkiye, (Mayıs 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNSAN HAKLARI VE DİN SEMPOZYUMU

KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK

Öztürk, E. (2011) "KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK", DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU , (pp. 399-430), (Kasım 2011 Öztürk, E. (2011) "KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK", DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU , (pp. 399-430), (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU

Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.

Çakmak, E.K., Su-Tonga, E., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017 Çakmak, E.K., Su-Tonga, E., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ

Su-Tonga, E., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016 Su-Tonga, E., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production

Akalın-Özağdaş, E.B., Durmaz, G. (2018) "Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production", Food Science and Technology , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 Akalın-Özağdaş, E.B., Durmaz, G. (2018) "Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production", Food Science and Technology , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Food Science and Technology

Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)

  Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5467"> Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]    Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi

DOI   Gül, Ş., Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5468"> Gül, Ş., Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI   Gül, Ş., Diken, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki

Diken, E.H., Aydoğdu, M. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13   Diken, E.H., Aydoğdu, M. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”

Diken, E.H. (2020) "Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”", International Journal of Curriculum and Instructıon, 12 (2) pp. 436-456   Diken, E.H. (2020) "Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”", International Journal of Curriculum and Instructıon, 12 (2) pp. 436-456  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instructıon

9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi

  Diken, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5471"> Diken, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]    Diken, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”

DOI   Diken, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5472"> Diken, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI   Diken, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler

DOI    Tutar, I., Demir, Y., Diken, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5473"> Tutar, I., Demir, Y., Diken, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI    Tutar, I., Demir, Y., Diken, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi