img
img
Toplam 28157 kayıt

Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Food Science and Technology

Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instructıon

9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching

The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal

A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS