img
img
Toplam 26579 kayıt

Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazma Etkinliklerini Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı

Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Lise Öğrencilerinde Okul Kültürünün Bir Öğesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Yükseköğretime Dair Memnuniyet Durumları İle Öznel İyi Oluş Durumlarının Değerlendirilmesi Kafkas Üniversitesi Örneği

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

PROSPECTIVE EFL TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF AUTHENTIC MATERIALS IN EFL READING CLASSES

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı

0 0
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adayları Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

DÜNYA GÜCÜ OSMANLI DEVLETİ ÜNİTESİ İÇİN AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Bir durum çalışması Eğitim Bilimleri Bölümünde Lisansüstü Eğitim Sürecinin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Algılarıyla Nitel Olarak Değerlendirilmesi

0 0
0 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress Of Educational Research

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi)

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction