img
Toplam 29130 kayıt

KADINLARDA MENORAJİ VE VON WİLLEBRAND HASTALIĞI

ERDOĞDU, H.İ. (2018) "KADINLARDA MENORAJİ VE VON WİLLEBRAND HASTALIĞI", PERİPARTUM KANAMALARDA MEDİKAL VE CERRAHİ YAKLAŞIM KADAVRA VE MAKET ÜZERİNDE EĞİTİM SEMPOZYUMU , Türkiye, (Nisan 2018 ERDOĞDU, H.İ. (2018) "KADINLARDA MENORAJİ VE VON WİLLEBRAND HASTALIĞI", PERİPARTUM KANAMALARDA MEDİKAL VE CERRAHİ YAKLAŞIM KADAVRA VE MAKET ÜZERİNDE EĞİTİM SEMPOZYUMU , Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PERİPARTUM KANAMALARDA MEDİKAL VE CERRAHİ YAKLAŞIM KADAVRA VE MAKET ÜZERİNDE EĞİTİM SEMPOZYUMU

EBV İLİŞKİLİ ENFEKSİYÖZ MONONÜKLEOZİS,GEÇİCİ LUPUS ANTİKOAGÜLAN VE YALANCISİTOMEGALOVİRÜS ANTİKOR POZİTİFLİĞİ

Bıçakçı, Z., ATALAY, E., ERDOĞDU, H.İ., Arvas, M.H. (2016) "EBV İLİŞKİLİ ENFEKSİYÖZ MONONÜKLEOZİS,GEÇİCİ LUPUS ANTİKOAGÜLAN VE YALANCISİTOMEGALOVİRÜS ANTİKOR POZİTİFLİĞİ", 42. ULUSAL HEMATOLOJİ KONGRESİ , (pp. 184-185), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016 Bıçakçı, Z., ATALAY, E., ERDOĞDU, H.İ., Arvas, M.H. (2016) "EBV İLİŞKİLİ ENFEKSİYÖZ MONONÜKLEOZİS,GEÇİCİ LUPUS ANTİKOAGÜLAN VE YALANCISİTOMEGALOVİRÜS ANTİKOR POZİTİFLİĞİ", 42. ULUSAL HEMATOLOJİ KONGRESİ , (pp. 184-185), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
42. ULUSAL HEMATOLOJİ KONGRESİ

Examination of Digital Literacy Levels of University Students

Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "Examination of Digital Literacy Levels of University Students", Dinamika Ilmu, 22 (1) pp. 167-186 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10011"> KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "Examination of Digital Literacy Levels of University Students", Dinamika Ilmu, 22 (1) pp. 167-186 Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "Examination of Digital Literacy Levels of University Students", Dinamika Ilmu, 22 (1) pp. 167-186 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dinamika Ilmu

Evaluation of Professional Commitment Levels of Teacher Candidates

Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Evaluation of Professional Commitment Levels of Teacher Candidates", Mimbar Sekolah Dasar, 10 (1) pp. 15-33 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10012"> KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Evaluation of Professional Commitment Levels of Teacher Candidates", Mimbar Sekolah Dasar, 10 (1) pp. 15-33 Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Evaluation of Professional Commitment Levels of Teacher Candidates", Mimbar Sekolah Dasar, 10 (1) pp. 15-33 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mimbar Sekolah Dasar

Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Link DOI    KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (87) pp. 925-948 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10013"> KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (87) pp. 925-948 [TR Dizin] Link DOI    KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (87) pp. 925-948 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context

Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context", Gist Education and Learning Research Journal, 25 (0) pp. 63-86 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10014"> KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context", Gist Education and Learning Research Journal, 25 (0) pp. 63-86 Link DOI   KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context", Gist Education and Learning Research Journal, 25 (0) pp. 63-86 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gist Education and Learning Research Journal

Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi

Link DOI    Kuyumcu, E., KAYA, H.İ. (2020) "Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi", e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 333-366 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10015"> Kuyumcu, E., KAYA, H.İ. (2020) "Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi", e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 333-366 [TR Dizin] Link DOI    Kuyumcu, E., KAYA, H.İ. (2020) "Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi", e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 333-366 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class

Link DOI   Koçu, İ., KAYA, H.İ. (2021) "Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class", The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews, 4 (1) pp. 378-389 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10018"> Koçu, İ., KAYA, H.İ. (2021) "Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class", The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews, 4 (1) pp. 378-389 Link DOI   Koçu, İ., KAYA, H.İ. (2021) "Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class", The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews, 4 (1) pp. 378-389 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews

Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).

Link   TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10019"> TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] Link   TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] Link  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi

Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ. (2008) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (17) pp. 94-107 [TR Dizin]   Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ. (2008) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (17) pp. 94-107 [TR Dizin]  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations

Link DOI   Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 35-68 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10021"> Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 35-68 Link DOI   Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 35-68 Link DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study

Link DOI   Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10022"> Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI   Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Teachers and Curriculum

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi

Link DOI   KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2014) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", Journal of Educational Sciences Research (EBAD), 4 (2) pp. 67-92 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10023"> KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2014) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", Journal of Educational Sciences Research (EBAD), 4 (2) pp. 67-92 Link DOI   KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2014) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", Journal of Educational Sciences Research (EBAD), 4 (2) pp. 67-92 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)

Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları

KAYA, H.İ., Küçükali, R., Ada, Ş. (2010) "Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (44) pp. 75-84 [TR Dizin]   KAYA, H.İ., Küçükali, R., Ada, Ş. (2010) "Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (44) pp. 75-84 [TR Dizin]  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 [TR Dizin]   Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri

  KAYA, H.İ., Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (2) pp. 221-231 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10028"> KAYA, H.İ., Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (2) pp. 221-231 [TR Dizin]    KAYA, H.İ., Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (2) pp. 221-231 [TR Dizin]   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation

DOI   Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10029"> Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI   Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY

DOI   ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H., KAYA, H.İ. (2018) "THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY", european journal of foreign language teaching, 3 (3) DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10030"> ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H., KAYA, H.İ. (2018) "THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY", european journal of foreign language teaching, 3 (3) DOI   ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H., KAYA, H.İ. (2018) "THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY", european journal of foreign language teaching, 3 (3) DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
european journal of foreign language teaching