img
Toplam 27104 kayıt

Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği

Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Ayça, T. (2010) "Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (2) pp. 121-136 [TR Dizin]   Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Ayça, T. (2010) "Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (2) pp. 121-136 [TR Dizin]  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Lise Öğrencilerinde Okul Kültürünün Bir Öğesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının İncelenmesi

Demir, Ö., KAYA, H.İ., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Lise Öğrencilerinde Okul Kültürünün Bir Öğesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının İncelenmesi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (4) pp. 9-28 [TR Dizin]   Demir, Ö., KAYA, H.İ., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Lise Öğrencilerinde Okul Kültürünün Bir Öğesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının İncelenmesi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (4) pp. 9-28 [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Demokratik Davranışlarına İlişkin Algıları Kars İli Örneği

KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Demokratik Davranışlarına İlişkin Algıları Kars İli Örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin]   KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Demokratik Davranışlarına İlişkin Algıları Kars İli Örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Yükseköğretime Dair Memnuniyet Durumları İle Öznel İyi Oluş Durumlarının Değerlendirilmesi Kafkas Üniversitesi Örneği

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Yükseköğretime Dair Memnuniyet Durumları İle Öznel İyi Oluş Durumlarının Değerlendirilmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin]   ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Yükseköğretime Dair Memnuniyet Durumları İle Öznel İyi Oluş Durumlarının Değerlendirilmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

PROSPECTIVE EFL TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF AUTHENTIC MATERIALS IN EFL READING CLASSES

KAYA, H.İ., Han, T., Aybirdi, N. (2015) "PROSPECTIVE EFL TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF AUTHENTIC MATERIALS IN EFL READING CLASSES", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (37) pp. 773-783   KAYA, H.İ., Han, T., Aybirdi, N. (2015) "PROSPECTIVE EFL TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF AUTHENTIC MATERIALS IN EFL READING CLASSES", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (37) pp. 773-783  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Kök, M. (2007) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (15) pp. 330-340 [TR Dizin]   Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Kök, M. (2007) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (15) pp. 330-340 [TR Dizin]  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı

Tuğluk, M.N., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2006) "Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (13) pp. 167-174 [TR Dizin]   Tuğluk, M.N., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2006) "Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (13) pp. 167-174 [TR Dizin]  
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının öğretmen yeterlilikleri hakkındaki görüşlerinin bilişsel koçluk yaklaşımı bağlamında incelenmesi Analysis on teacher candidates opinions on teacher qualifications in terms of cognitive coaching approach

2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Sciences Research International E-Journal

Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adayları Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Koçyiğit, S., Bay, E., Ada, Ş., Akbaba, S. (2007) "Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adayları Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", 16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2007 Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Koçyiğit, S., Bay, E., Ada, Ş., Akbaba, S. (2007) "Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adayları Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", 16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , (pp. 229-230), Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010 Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , (pp. 229-230), Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

DÜNYA GÜCÜ OSMANLI DEVLETİ ÜNİTESİ İÇİN AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

OĞUL, R., KAYA, H.İ., Kıncal, R.Y. (2017) "DÜNYA GÜCÜ OSMANLI DEVLETİ ÜNİTESİ İÇİN AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Aralık 2017 OĞUL, R., KAYA, H.İ., Kıncal, R.Y. (2017) "DÜNYA GÜCÜ OSMANLI DEVLETİ ÜNİTESİ İÇİN AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2010) "Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2010 Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2010) "Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi

Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği , (pp. 39-40), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2014 Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği , (pp. 39-40), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., KAYA, H.İ. (2011) "Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 15-20), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011 Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., KAYA, H.İ. (2011) "Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 15-20), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2009) "Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education", The Second International Congress Of Educational Research , (Mayıs 2009 Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2009) "Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education", The Second International Congress Of Educational Research , (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress Of Educational Research

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010 Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2008) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi) , (pp. 791-799), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2008 Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2008) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi) , (pp. 791-799), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi)

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions

KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015 KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Ozan, C., Taşgın, A., KAYA, H.İ., Bay, E. (2010) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 78-79), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2010 Ozan, C., Taşgın, A., KAYA, H.İ., Bay, E. (2010) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 78-79), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı