img
Toplam 27104 kayıt

M. Y. Lermantov’un yaratıcılığında Türk halk inançlarının izleri.

ISAYEV, H. (2008) "M. Y. Lermantov’un yaratıcılığında Türk halk inançlarının izleri.", Uluslar arası dil, yayın, deyiş bilim sempozyumu., (0)   ISAYEV, H. (2008) "M. Y. Lermantov’un yaratıcılığında Türk halk inançlarının izleri.", Uluslar arası dil, yayın, deyiş bilim sempozyumu., (0)  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslar arası dil, yayın, deyiş bilim sempozyumu.

Use of Literately Translation in Teaching of Russian.

ISAYEV, H. (2013) "Use of Literately Translation in Teaching of Russian.", US-China Foreign Language, (0) pp. 330-336   ISAYEV, H. (2013) "Use of Literately Translation in Teaching of Russian.", US-China Foreign Language, (0) pp. 330-336  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
US-China Foreign Language

RUS EDEBİYATINDA KARS

ISAYEV, H. (2017) "RUS EDEBİYATINDA KARS", KAFKAS UNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, (0) pp. 179-189   ISAYEV, H. (2017) "RUS EDEBİYATINDA KARS", KAFKAS UNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, (0) pp. 179-189  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS UNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

professionalnoe obucenie russkomu yazıku kak inostannomu

ISAYEV, H. (2018) "professionalnoe obucenie russkomu yazıku kak inostannomu", Movoznavstvo, (0) pp. 44-56   ISAYEV, H. (2018) "professionalnoe obucenie russkomu yazıku kak inostannomu", Movoznavstvo, (0) pp. 44-56  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Movoznavstvo

Yabancı Öğrenciler İçin Ukrayna Dili

ISAYEV, H. (2016) "Yabancı Öğrenciler İçin Ukrayna Dili", : KARS,   ISAYEV, H. (2016) "Yabancı Öğrenciler İçin Ukrayna Dili", : KARS,  
2016 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KARS

V. G. Belinskinin Azerbauycan Edebiyatı Ve Eleştiri Kavramında Edebi Mirası. Mütercim

2009 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAKÜ

Eski Rus Edebiyat Tarihi

ISAYEV, H. (2002) "Eski Rus Edebiyat Tarihi", : BAKÜ,   ISAYEV, H. (2002) "Eski Rus Edebiyat Tarihi", : BAKÜ,  
2002 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAKÜ

More Errors, Better Results? The Relationship Among High-Stakes Test Achievement, Reading Error Types, and Reading Fluency in Different Text Types

Link DOI     BİLGE, H. (2023) "More Errors, Better Results? The Relationship Among High-Stakes Test Achievement, Reading Error Types, and Reading Fluency in Different Text Types", READING & WRITING QUARTERLY, 39 (6) pp. 491-509 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-11189"> BİLGE, H. (2023) "More Errors, Better Results? The Relationship Among High-Stakes Test Achievement, Reading Error Types, and Reading Fluency in Different Text Types", READING & WRITING QUARTERLY, 39 (6) pp. 491-509 [SSCI] Link DOI     BİLGE, H. (2023) "More Errors, Better Results? The Relationship Among High-Stakes Test Achievement, Reading Error Types, and Reading Fluency in Different Text Types", READING & WRITING QUARTERLY, 39 (6) pp. 491-509 [SSCI] Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
READING & WRITING QUARTERLY

Investigation of Reading Fluency, Writing Fluency, and Vocabulary Levels of Students Learning Turkish as a Foreign Language and The Relationship Between Those Skills

Link   Baştürk, Ş., BİLGE, H. (2022) "Investigation of Reading Fluency, Writing Fluency, and Vocabulary Levels of Students Learning Turkish as a Foreign Language and The Relationship Between Those Skills", International Online Journal of Educational Sciences, 14 (4) pp. 1027-1042 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-11190"> Baştürk, Ş., BİLGE, H. (2022) "Investigation of Reading Fluency, Writing Fluency, and Vocabulary Levels of Students Learning Turkish as a Foreign Language and The Relationship Between Those Skills", International Online Journal of Educational Sciences, 14 (4) pp. 1027-1042 Link   Baştürk, Ş., BİLGE, H. (2022) "Investigation of Reading Fluency, Writing Fluency, and Vocabulary Levels of Students Learning Turkish as a Foreign Language and The Relationship Between Those Skills", International Online Journal of Educational Sciences, 14 (4) pp. 1027-1042 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA HATALARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

Link   BİLGE, H., Sağır, M. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA HATALARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", IHLARA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2 (1) pp. 77-88 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-11191"> BİLGE, H., Sağır, M. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA HATALARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", IHLARA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2 (1) pp. 77-88 Link   BİLGE, H., Sağır, M. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA HATALARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", IHLARA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2 (1) pp. 77-88 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IHLARA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

ADINDA "TÜRK" KELİMESİ BULUNAN İLK ÇOCUK DERGİSİ: TÜRK YAVRUSU

Link DOI   BİLGE, H. (2017) "ADINDA "TÜRK" KELİMESİ BULUNAN İLK ÇOCUK DERGİSİ: TÜRK YAVRUSU", Türklük Bilimi Araştırmaları, 41 (1) pp. 79-89 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-11192"> BİLGE, H. (2017) "ADINDA "TÜRK" KELİMESİ BULUNAN İLK ÇOCUK DERGİSİ: TÜRK YAVRUSU", Türklük Bilimi Araştırmaları, 41 (1) pp. 79-89 Link DOI   BİLGE, H. (2017) "ADINDA "TÜRK" KELİMESİ BULUNAN İLK ÇOCUK DERGİSİ: TÜRK YAVRUSU", Türklük Bilimi Araştırmaları, 41 (1) pp. 79-89 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türklük Bilimi Araştırmaları

Şemsettin Sami’nin Osmanlıca Kadın ve Çocuk Gazetesi: Aile

Link    BİLGE, H. (2018) "Şemsettin Sami’nin Osmanlıca Kadın ve Çocuk Gazetesi: Aile", Sosyal, BeşerÎ ve İdari Bilimler Dergisi, 1 (2) pp. 55-64 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11193"> BİLGE, H. (2018) "Şemsettin Sami’nin Osmanlıca Kadın ve Çocuk Gazetesi: Aile", Sosyal, BeşerÎ ve İdari Bilimler Dergisi, 1 (2) pp. 55-64 Link    BİLGE, H. (2018) "Şemsettin Sami’nin Osmanlıca Kadın ve Çocuk Gazetesi: Aile", Sosyal, BeşerÎ ve İdari Bilimler Dergisi, 1 (2) pp. 55-64 Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal, BeşerÎ ve İdari Bilimler Dergisi

An Investigation on the Relationship between Reading Fluency and Level of Reading Comprehension According to the Type of Texts

DOI    Uysal, P.K., BİLGE, H. (2019) "An Investigation on the Relationship between Reading Fluency and Level of Reading Comprehension According to the Type of Texts", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 11 (2) pp. 161-172 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11194"> Uysal, P.K., BİLGE, H. (2019) "An Investigation on the Relationship between Reading Fluency and Level of Reading Comprehension According to the Type of Texts", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 11 (2) pp. 161-172 DOI    Uysal, P.K., BİLGE, H. (2019) "An Investigation on the Relationship between Reading Fluency and Level of Reading Comprehension According to the Type of Texts", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 11 (2) pp. 161-172 DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education

Relationships between Turkish Eighth-Grade Students' Oral Reading Efficacy, Reading Comprehension and Achievement Scores on a High-Stakes Achievement Test

DOI     Yıldız, M., Uysal, P.K., BİLGE, H., Wolter, A.P., Saka, Y., Yıldırım, K., Rasinski, T. (2019) "Relationships between Turkish Eighth-Grade Students' Oral Reading Efficacy, Reading Comprehension and Achievement Scores on a High-Stakes Achievement Test", READING PSYCHOLOGY, 40 (4) pp. 329-349 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-11195"> Yıldız, M., Uysal, P.K., BİLGE, H., Wolter, A.P., Saka, Y., Yıldırım, K., Rasinski, T. (2019) "Relationships between Turkish Eighth-Grade Students' Oral Reading Efficacy, Reading Comprehension and Achievement Scores on a High-Stakes Achievement Test", READING PSYCHOLOGY, 40 (4) pp. 329-349 [ESCI] DOI     Yıldız, M., Uysal, P.K., BİLGE, H., Wolter, A.P., Saka, Y., Yıldırım, K., Rasinski, T. (2019) "Relationships between Turkish Eighth-Grade Students' Oral Reading Efficacy, Reading Comprehension and Achievement Scores on a High-Stakes Achievement Test", READING PSYCHOLOGY, 40 (4) pp. 329-349 [ESCI] DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
READING PSYCHOLOGY

Osmanlı Devleti'nin Öğrencilere Özel Son Gazetelerinden: Talebe Mecmuası

Link DOI    BİLGE, H. (2020) "Osmanlı Devleti'nin Öğrencilere Özel Son Gazetelerinden: Talebe Mecmuası", Asia Minor Studies, 8 (2) pp. 467-478 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11196"> BİLGE, H. (2020) "Osmanlı Devleti'nin Öğrencilere Özel Son Gazetelerinden: Talebe Mecmuası", Asia Minor Studies, 8 (2) pp. 467-478 Link DOI    BİLGE, H. (2020) "Osmanlı Devleti'nin Öğrencilere Özel Son Gazetelerinden: Talebe Mecmuası", Asia Minor Studies, 8 (2) pp. 467-478 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asia Minor Studies

PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE RUBRİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Link DOI    Uysal, P.K., BİLGE, H. (2021) "PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE RUBRİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34 (3) pp. 1245-1280 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11197"> Uysal, P.K., BİLGE, H. (2021) "PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE RUBRİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34 (3) pp. 1245-1280 [TR Dizin] Link DOI    Uysal, P.K., BİLGE, H. (2021) "PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE RUBRİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34 (3) pp. 1245-1280 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

2006-2019 Yılları Arasında Kullanılan Türkçe Öğretim Programlarının Akıcı Yazma Becerisi Açısından Karşılaştırılması

Link DOI     BİLGE, H. (2022) "2006-2019 Yılları Arasında Kullanılan Türkçe Öğretim Programlarının Akıcı Yazma Becerisi Açısından Karşılaştırılması", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (1) pp. 199-215 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-11198"> BİLGE, H. (2022) "2006-2019 Yılları Arasında Kullanılan Türkçe Öğretim Programlarının Akıcı Yazma Becerisi Açısından Karşılaştırılması", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (1) pp. 199-215 Link DOI     BİLGE, H. (2022) "2006-2019 Yılları Arasında Kullanılan Türkçe Öğretim Programlarının Akıcı Yazma Becerisi Açısından Karşılaştırılması", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (1) pp. 199-215 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

2006-2019 YILLARI ARASINDAKİ TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ AKICI OKUMA BECERİSİ BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI

DOI    BİLGE, H. (2022) "2006-2019 YILLARI ARASINDAKİ TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ AKICI OKUMA BECERİSİ BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI", Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (43) pp. 669-707 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11199"> BİLGE, H. (2022) "2006-2019 YILLARI ARASINDAKİ TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ AKICI OKUMA BECERİSİ BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI", Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (43) pp. 669-707 [TR Dizin] DOI    BİLGE, H. (2022) "2006-2019 YILLARI ARASINDAKİ TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ AKICI OKUMA BECERİSİ BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI", Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (43) pp. 669-707 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi

Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model

Link DOI      Arıkan, Ç.A., Uysal, P.K., BİLGE, H., Yıldırım, K. (2022) "Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (2) pp. 470-491 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-11200"> Arıkan, Ç.A., Uysal, P.K., BİLGE, H., Yıldırım, K. (2022) "Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (2) pp. 470-491 Link DOI      Arıkan, Ç.A., Uysal, P.K., BİLGE, H., Yıldırım, K. (2022) "Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 9 (2) pp. 470-491 Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

Okuma, Yazma ve Konuşmada Akıcılık ile Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesi İlişkisi

Link DOI     BİLGE, H., Kalenderoğlu, İ. (2022) "Okuma, Yazma ve Konuşmada Akıcılık ile Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesi İlişkisi", Eğitim ve Bilim, 47 (209) pp. 25-53 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-11201"> BİLGE, H., Kalenderoğlu, İ. (2022) "Okuma, Yazma ve Konuşmada Akıcılık ile Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesi İlişkisi", Eğitim ve Bilim, 47 (209) pp. 25-53 [SSCI] Link DOI     BİLGE, H., Kalenderoğlu, İ. (2022) "Okuma, Yazma ve Konuşmada Akıcılık ile Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesi İlişkisi", Eğitim ve Bilim, 47 (209) pp. 25-53 [SSCI] Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim