Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 70, 2017 |
Çalışma, UNİP 1. LİSANS KOMİSYONU TOPLANTISI, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 29-06-2013, 29-06-2013 |
Çalışma, 15. ÜNİVERSİTELERARASI İŞBİRLİĞİ PROGRAMI TOPLANTISI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 17-05-2013, 18-05-2013 |
Kurs, YÖNETİCİ EĞİTİMİ, kARS HALK EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Türkiye, 20-04-2012, 20-04-2012 |
Çalıştay, KAMU KESİMİNDE HİZMET İÇİ EĞİTİM ÇALIŞTAYI, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 29-05-2009, 29-05-2009 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2001-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2001-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2023, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Yağmur Bulut, Yüksek Lisans, Ortaokuldan liseye geçiş sürecinde eğitimde toplumsal ayrışma pratiklerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2023-2024, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans |
2023-2024, EĞİTİMDE EŞİTLİK, Yüksek Lisans |
2023-2024, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2023-2024, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2023-2024, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2023-2024, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2023-2024, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2023-2024, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2023-2024, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2023-2024, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI, Lisans |
2023-2024, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2022-2023, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2022-2023, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans |
2022-2023, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2022-2023, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2022-2023, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2022-2023, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2022-2023, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2022-2023, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans |
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2021-2022, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2021-2022, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans |
2020-2021, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2020-2021, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans |
2020-2021, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2020-2021, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2020-2021, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2020-2021, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2019-2020, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİMDE DENETİM, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2017-2018, OKULDA GÖZLEM (GÜZ), Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (GÜZ), Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2017-2018, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans |
2016-2017, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2016-2017, MATERYAL GELİŞTİRME (BAHAR), Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II (BAHAR), Lisans |
2016-2017, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans |
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2016-2017, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2016-2017, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2015-2016, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2015-2016, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2015-2016, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2015-2016, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2015-2016, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2015-2016, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2014-2015, FELSEFEYE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2014-2015, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2014-2015, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2014-2015, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BHAR), Lisans |
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2013-2014, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2013-2014, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2013-2014, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans |
2013-2014, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2013-2014, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2013-2014, MATERYAL GELİŞTİRME (GÜZ), Lisans |
2012-2013, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2012-2013, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans |
2012-2013, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans |
2012-2013, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans |
2012-2013, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2012-2013, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans |
2011-2012, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans |
2011-2012, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans |
2011-2012, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans |
2011-2012, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI (bAHAR), Lisans |
2011-2012, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans |
2011-2012, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans |
2011-2012, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans |
2011-2012, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans |
2011-2012, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
2011-2012, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans |
Kayıt Yok |
Eğitimde Toplumsal Ayrışma Araştırması Proje No 108K141 TÜBİTAK TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2008-2009 |
Türkiye de Akademik ve İdari Personelin Psikolojik Sözleşmesi Üzerine Bir Araştırma Eğitim Fakülteleri Örneği Proje No 106K375 TÜBİTAK TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2007-2007 |
Pilot Provinces Communication Component Baseline Survey European Union Turkey Support to Basic Education Programme EU T SBEP Contract No CB SV 01 EUROPEAN UNİON Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2004-2006 |
Kayıt Yok |
GÜNGÖR, S. (2024) "Undergraduate Students' Critical Evaluations of University Education", World Journal of Education, 14 (2) pp. 106-125 Link DOI |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., İPEK, Z.H. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 37 (2) pp. 669-683 [ESCI] Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI |
Özdemir, Y., Buyruk, H., GÜNGÖR, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 548-571 [TR Dizin] Link DOI |
GÜNGÖR, S., Buyruk, H., Özdemir, Y. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çokkültürlüğe İlişkin Tutumları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 17 (66) pp. 816-837 [TR Dizin] Link |
GÜNGÖR, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Demokratik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Route Educational and Social Science Journal, 5 (26) pp. 14-33 Link DOI |
GÜNGÖR, S., Özdemir, Y. (2017) "Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program", International Journal of Higher Education, 6 (6) pp. 112-128 Link DOI |
Özdemir, Y., GÜNGÖR, S. (2017) "Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession", International Journal of Higher Education, 6 (3) pp. 57-69 Link DOI |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1458-1490 [TR Dizin] Link DOI |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 391-409 [TR Dizin] Link DOI |
Can, S., Şahin, F.T., GÜNGÖR, S. (2016) "Play and Toy Preferences Based On Children s Views", IOSR Journal of Research Method in Education, 6 (2) pp. 138-148 Link |
GÜNGÖR, S. (2014) "Eğitim ve Eğitim Yönetiminde Paradigmalar", E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 26-40 [TR Dizin] Link |
GÜNGÖR, S., Aydın, İ., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E. (2013) "Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey", INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITATIVE STUDIES IN EDUCATION, 26 (10) pp. 1349-1372 Link DOI |
GÜNGÖR, S. (2009) "Eğitim yönetiminde otoriteye eleştirel kuram perspektifinden bakmak", Eğitim Bilim Toplum, 7 (26) pp. 174-186 [TR Dizin] Link |
Aydın, İ., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E., GÜNGÖR, S. (2008) "Academic and Non Academic Staff s Psychological Contract in Turkey", HIGHER EDUCATION QUARTERLY, 62 (3) pp. 252-272 Link DOI |
Memduhoğlu, H.B., Aydın, İ., Yılmaz, K., Oğuz, E., GÜNGÖR, S. (2007) "The process of supervision in the turkish educational system purpose structure operation", ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 8 (1) pp. 56-70 [SSCI] Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S. (2019) "Çocukların Öğrenme Merkezlerinde Geçirdiği Süre ve Edindikleri Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 401-404), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
GÜNGÖR, S., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine ve Rollerine İlşkin Değerlendirmeleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1133-1136), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
İÇEN-KÜKÜRT, E., GÜNGÖR, S. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans ve Çocuk Gelişimi Ön Lisans Programı Öğrencilerinin İlk Yardım Uygulamalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1024-1027), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
GÜNGÖR, S., AKSOY, N. (2018) "Eğitim Araştırmalarında Pandora’nın Kutusunda Kalan: Perspektivizm", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2018) "Eğitim Yönetiminin Anka Kuşu: Organik Liderlik", 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Aralık 2018) |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2018) "Arafta Bir Mesleğin Kimlik İnşası: Okul Yöneticilerinin Mesleki Kimliklerine Ve Rollerine İlişkin Değerlendirmeleri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 584-587), Sivas, Türkiye, (Temmuz 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği ile İncelenmesi", VI th International Eurasian EducationalResearch Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., İPEK, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3092-3095), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
GÜNGÖR, S. (2017) "Eğitim Yönetiminde ’Rubukon’u Geçmek’: Okul Yöneticilerinin Çokkültürlülükle İmtihanı", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
GÜNGÖR, S., OĞUL, R., DERYA-TAŞÇI, A. (2017) "Akademisyenlerin Pedagojik Formasyon Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 444-447), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2012) "Okul yöneticilerinin perspektifinden okullarda iletişim engelleri", 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Ünal, L.I., Özsoy, S., GÜNGÖR, S., Yıldız, A. (2010) "Research on Social Segregation in Education", XIV. World Congress Of Comparative Education Societies , (pp. 1), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2010) |
GÜNGÖR, S. (2009) "Kamu Kurumlarında Çalışma Etiği", Kamu Etiği Sempozyumu , (pp. 1-17), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2009) |
GÜNGÖR, S., Oğuz, E. (2008) "Work Ethics at University Analysis of Work Ethics Problems from Researchers Point of View", WCCI 13th World Conference in Education. , (pp. 887-849), Antalya, Türkiye, (Ekim 2008) |
GÜNGÖR, S. (2007) "Akreditasyon Yeni üniversite paradigması açısından bir değerlendirme", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Türkiye, (Eylül 2007) |
GÜNGÖR, S. (2007) "Eğitim bilimcilerin metodolojist yanılsamaları", II. Karaburun Bilim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2007) |
Ünal, L.I., Özsoy, S., GÜNGÖR, S., Tunç, B. (2005) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Denizli, Türkiye, (Eylül 2005) |
Özdem, G., GÜNGÖR, S., Başaran, T. (2005) "School Principals Opinion About The Teachers Who Work At Their Schools Receiving Post Graduate Education and About Post Graduate Education", The Third International Balkan Scientific Congrees , (pp. 223-230), Shtip, (Eylül 2005) |
Ünal, L.I., Özsoy, S., GÜNGÖR, S., Soydan, T., Yıldız, A. (2005) "Çok Dilli Çok Kültürlü Toplumlarda Eğitim Eğitim Sen", Demokratik Eğitim Kurultayı. , (pp. 171-229), Ankara, Türkiye, (Mart 2005) |
Ünal, L.I., Özsoy, S., GÜNGÖR, S., Kocayiğit, N.F.S., Aksoy, H.H., Uysal, M., Günlü, R. (2003) "Eğitim yönetiminde demokratikleşme", Eğitim Yönetimi ve Üniversitelerde Demokratik Yapılanma Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Haziran 2003) |
Özdem, G., Bülbül, T., GÜNGÖR, S. (2002) "EYTEP Anabilim Dalı tezsiz yüksek lisans programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 21. Yüzyılın Eğitim Yöneticilerini Yetiştirme Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2002) |
Özsoy, S., Ünal, L.I., GÜNGÖR, S., Özdemir, Y., Buyruk, H., Demir, N. (2013) "Türkiye de Eğitim Bilimci Olmak Bir Kimlik Araştırması", Ankara/Türkiye : Pegem A Yayınevi, ISBN: 9786053644996 |
Ünal, L.I., Özsoy, S., Yıldız, A., GÜNGÖR, S., Aylar, E., Dilek, Ç. (2010) "Eğitimde Toplumsal Ayrışma", Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi., ISBN: 978-975-482-887-0 |
GÜNGÖR, S. (2022) "AKADEMİDEKİ BEDENSİZ RUH: EĞİTİM İKTİSADI ÜZERİNE DÜŞÜNCELER", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNİN KASSANDRASI, Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTABEVİ, Bölüm Sayfaları: 181 / 195, ISBN: 978-625-7424-42-4 |
GÜNGÖR, S. (2022) "Sınıf Disiplini", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 179 / 2010, ISBN: 978-605-4757-71-9 |
GÜNGÖR, S. (2022) "Sınıf içi öğretim etkinliklerinin yönetimi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 255 / 289, ISBN: 978-605-4757-71-9 |
GÜNGÖR, S. (2021) "Eğitim Yönetiminde Minerva’nın Baykuşu: Entelektüel Liderlik", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 469 / 483, ISBN: 978-625-8044-12-6 |
GÜNGÖR, S. (2020) "Eğitim İktisadında Pozitivist Metodolojinin Distopyaları", Kitap: Türkiye'de Eğitim İktisadı Disiplini, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 255 / 299, ISBN: 978-605-170-377-0 |
GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDAİLETİŞİM ENGELLERİ", Kitap: Değişen dünyada eğitim, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 29 / 42, ISBN: 10.14527/3384 |
GÜNGÖR, S. (2016) "Eğitim Yönetimini Yeniden İnşa Etmek: Eleştirel Eğitim Yönetimi Kuramının Olabilirliği Üzerine", Kitap: Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 37 / 63, ISBN: 978-605-318-550-5 |
GÜNGÖR, S. (2015) "Eğitimde Aternatif Bir Değerlendirme Yaklaşımı: Portfolyo Değerlendirme", Kitap: Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Alanına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını, Bölüm Sayfaları: 561 / 580, ISBN: 978-605-136-220-5 |
GÜNGÖR, S. (2015) "Örgütsel İletişim", Kitap: Prof. Dr. ibrahim Ethem Başaran’a Armağan Eğitimde 52 Yıl, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 397 / 408, ISBN: 978-605-170-062-5 |
GÜNGÖR, S. (2014) "Eğitim Yönetiminin Metodoloji ile İmtihanı", Kitap: Prof Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim Yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786053649328 |
Ünal, L.I., Özsoy, S., GÜNGÖR, S., Tunç, B. (2010) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri: Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", Kitap: Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru, Ankara/Türkiye : Tan Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 6055668167 |
GÜNGÖR, S. (2008) "Learning and Teaching", Kitap: Issues on Education and Research Volume 1, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research., Bölüm Sayfaları: 81 / 94, ISBN: 978-960-6672-43-9 |
Karakütük, K., Tunç, B., GÜNGÖR, S., Bülbül, T., Özdem, G. (2006) "The Effect of School Size on the Sense of Belonging, Attendance, Discipline, and Communication in School", Kitap: International Perspectives on Education and Training, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research., Bölüm Sayfaları: 457 / 472, ISBN: 960-6672-03-4 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Trakya Eğitim Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Diğer) 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Joural of Human Sciences, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Diğer) 4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KUYEB, 0 |
(Uluslararası - Diğer) XIV. World Congress Of Comparative Education Societies, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0 |
Üye, Comparative Education Societies, 2009- |
(2018) "EN İYİ BİLDİRİ ÖDÜLÜ" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 7 |
Leyla Işıl Ünal
Ankara Üniversitesi
|
2003 - 2013 | 7 |
Seçkin Özsoy
Ankara Üniversitesi
|
2003 - 2013 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 6 |
Yalçın Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 4 |
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 4 |
Halil Buyruk
Ankara Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 3 |
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 3 |
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
|
2002 - 2006 | 3 |
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
|
2005 - 2010 | 3 |
Ahmet Yıldız
Ankara Üniversitesi
|
2005 - 2010 | 3 |
İnayet Aydın
-
|
2007 - 2013 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 2 |
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
|
2002 - 2006 | 2 |
Kürşad Yılmaz
Dumlupınar Üniversitesi
|
2007 - 2008 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Tarık Soydan
Ankara Üniversitesi
|
2005 | 1 |
Ramazan Günlü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2003 | 1 |
Nazife Fevziye Sayılan Kocayiğit
Ankara Üniversitesi
|
2003 | 1 |
Hasan Hüseyin Aksoy
Ankara Üniversitesi
|
2003 | 1 |
Selda Can
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Tonguç Başaran
Trakya Üniversitesi
|
2005 | 1 |
Ebru Aylar
Ankara Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
|
2006 | 1 |
Meral Uysal
Ankara Üniversitesi
|
2003 | 1 |
Çankaya Dilek
-
|
2010 | 1 |
Nacar Demir
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 320 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 80 | 85 | 55 | 125 | 15 | 40 | 55 | 95 | 0 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 393 . | 421 . | 495 . | 419 . | 527 . | 489 . | 571 . | 530 . | - | 371 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 247 . | 263 . | 300 . | 226 . | 318 . | 288 . | 334 . | 280 . | - | 211 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 58 . | 65 . | 70 . | 55 . | 82 . | 72 . | 93 . | 84 . | - | 64 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 51 . | 54 . | 59 . | 47 . | 70 . | 65 . | 77 . | 68 . | - | 54 . |
Toplam Yayın | 2 | 4 | 5 | 10 | 3 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |