img

Prof. Dr. Sabri GÜNGÖR

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
54
Atıf
178
h-index
8
Proje
3
WoS
Yayın
4
Atıf
17
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 70, 2017
Çalışma, UNİP 1. LİSANS KOMİSYONU TOPLANTISI, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 29-06-2013, 29-06-2013
Çalışma, 15. ÜNİVERSİTELERARASI İŞBİRLİĞİ PROGRAMI TOPLANTISI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 17-05-2013, 18-05-2013
Kurs, YÖNETİCİ EĞİTİMİ, kARS HALK EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Türkiye, 20-04-2012, 20-04-2012
Çalıştay, KAMU KESİMİNDE HİZMET İÇİ EĞİTİM ÇALIŞTAYI, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 29-05-2009, 29-05-2009
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2001-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2001-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2023, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Yağmur Bulut, Yüksek Lisans, Ortaokuldan Liseye Geçiş Sürecinde Eğitimde Toplumsal Ayrışma Pratiklerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
2023-2024, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2023-2024, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2023-2024, EĞİTİMDE EŞİTLİK, Yüksek Lisans
2023-2024, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2023-2024, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2023-2024, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2023-2024, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2023-2024, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2023-2024, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2023-2024, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2023-2024, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI, Lisans
2023-2024, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2022-2023, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2022-2023, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2022-2023, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2022-2023, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2022-2023, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans
2022-2023, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2022-2023, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2021-2022, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2021-2022, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2021-2022, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2021-2022, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2021-2022, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2020-2021, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2020-2021, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2020-2021, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2020-2021, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2020-2021, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2020-2021, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2020-2021, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2020-2021, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2019-2020, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2019-2020, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETİMDE DENETİM, Lisans
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2017-2018, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2017-2018, OKULDA GÖZLEM (GÜZ), Lisans
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2016-2017, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, MATERYAL GELİŞTİRME (BAHAR), Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II (BAHAR), Lisans
2016-2017, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2016-2017, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2015-2016, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2015-2016, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2015-2016, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2015-2016, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2015-2016, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, FELSEFEYE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2014-2015, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2014-2015, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2014-2015, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2014-2015, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BHAR), Lisans
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2013-2014, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2013-2014, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2013-2014, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, MATERYAL GELİŞTİRME (GÜZ), Lisans
2012-2013, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2012-2013, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2012-2013, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2012-2013, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2012-2013, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2012-2013, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2011-2012, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2011-2012, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI (bAHAR), Lisans
2011-2012, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2011-2012, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2011-2012, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2011-2012, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
Kayıt Yok
Eğitimde Toplumsal Ayrışma Araştırması Proje No 108K141 TÜBİTAK (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2008-2009
Türkiye de Akademik ve İdari Personelin Psikolojik Sözleşmesi Üzerine Bir Araştırma Eğitim Fakülteleri Örneği Proje No 106K375 TÜBİTAK (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2007-2007
Pilot Provinces Communication Component Baseline Survey European Union Turkey Support to Basic Education Programme EU T SBEP Contract No CB SV 01 EUROPEAN UNİON (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2004-2006
Kayıt Yok
Güngör, S. (2024) "Undergraduate Students' Critical Evaluations of University Education", World Journal of Education, 14 (2) pp. 106-125 Link DOI   
Taşdan, M., Güngör, S., İpek, Z.H. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (7) pp. 669-683 [ESCI] Link DOI    
Gözüm, A.İ.C., Güngör, S., Altınkaynak, Ş.Ö. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI  
Güngör, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Demokratik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Route Educational and Social Science Journal, 5 (26) pp. 14-33 Link DOI  
Özdemir, Y., Buyruk, H., Güngör, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 548-571 [TR Dizin] Link DOI   
Güngör, S., Buyruk, H., Özdemir, Y. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çokkültürlüğe İlişkin Tutumları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 17 (66) pp. 816-837 [TR Dizin] Link   
Güngör, S., Özdemir, Y. (2017) "Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program", International Journal of Higher Education, 6 (6) pp. 112-128 Link DOI  
Özdemir, Y., Güngör, S. (2017) "Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession", International Journal of Higher Education, 6 (3) pp. 57-69 Link DOI  
Can, S., Şahin, F.T., Güngör, S. (2016) "Play and Toy Preferences Based On Children s Views", IOSR Journal of Research Method in Education, 6 (2) pp. 138-148 Link  
Güngör, S., Taşdan, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 391-409 [TR Dizin] Link DOI   
Taşdan, M., Güngör, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1458-1490 [TR Dizin] Link DOI   
Güngör, S. (2014) "Eğitim ve Eğitim Yönetiminde Paradigmalar", E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 26-40 [TR Dizin] Link  
Güngör, S., Aydın, İ., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E. (2013) "Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey", International Journal of Qualitative Studies in Education, 26 (10) pp. 1349-1372 Link DOI   
Güngör, S. (2009) "Eğitim yönetiminde otoriteye eleştirel kuram perspektifinden bakmak", Eğitim Bilim Toplum, 7 (26) pp. 174-186 [TR Dizin] Link  
Aydın, İ., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E., Güngör, A.G. (2008) "Academic and Non Academic Staff s Psychological Contract in Turkey", Higher Education Quarterly, 62 (3) pp. 252-272 Link DOI   
Memduhoğlu, H.B., Aydın, İ., Yılmaz, K., Oğuz, E., Güngör, S. (2007) "The process of supervision in the turkish educational system purpose structure operation", Asia Pacific Education Review, 8 (1) pp. 56-70 [SSCI] Link DOI   
Güngör, S., Erkul, R., Aksoy, N. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine ve Rollerine İlşkin Değerlendirmeleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1133-1136), Kars, Türkiye, (Ekim 2019
Kükürt, E.İ., Güngör, S. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans ve Çocuk Gelişimi Ön Lisans Programı Öğrencilerinin İlk Yardım Uygulamalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1024-1027), Kars, Türkiye, (Ekim 2019
Gözüm, A.İ.C., Altınkaynak, Ş.Ö., Güngör, S. (2019) "Çocukların Öğrenme Merkezlerinde Geçirdiği Süre ve Edindikleri Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 401-404), Kars, Türkiye, (Ekim 2019
Güngör, S., Aksoy, N. (2018) "Eğitim Araştırmalarında Pandora’nın Kutusunda Kalan: Perspektivizm", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
Gözüm, A.İ.C., Altınkaynak, Ş.Ö., Güngör, S. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği ile İncelenmesi", VI th International Eurasian EducationalResearch Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Eğitim Yönetiminin Anka Kuşu: Organik Liderlik", 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Aralık 2018
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Arafta Bir Mesleğin Kimlik İnşası: Okul Yöneticilerinin Mesleki Kimliklerine Ve Rollerine İlişkin Değerlendirmeleri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 584-587), Sivas, Türkiye, (Temmuz 2018
Taşdan, M., Güngör, S., İpek, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Güngör, S., Altınkaynak, Ş.Ö., Aksoy, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3092-3095), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Güngör, S., Oğul, R., Daşcı, A.D. (2017) "Akademisyenlerin Pedagojik Formasyon Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 444-447), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Altınkaynak, Ş.Ö., Güngör, S., Gözüm, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
Güngör, S. (2017) "Eğitim Yönetiminde ’Rubukon’u Geçmek’: Okul Yöneticilerinin Çokkültürlülükle İmtihanı", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017
Taşdan, M., Güngör, S. (2012) "Okul yöneticilerinin perspektifinden okullarda iletişim engelleri", 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2012
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Yıldız, A. (2010) "Research on Social Segregation in Education", XIV. World Congress Of Comparative Education Societies , (pp. 1), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2010
Güngör, S. (2009) "Kamu Kurumlarında Çalışma Etiği", Kamu Etiği Sempozyumu , (pp. 1-17), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2009
Güngör, S., Oğuz, E. (2008) "Work Ethics at University Analysis of Work Ethics Problems from Researchers Point of View", WCCI 13th World Conference in Education. , (pp. 887-849), Antalya, Türkiye, (Ekim 2008
Güngör, S. (2007) "Eğitim bilimcilerin metodolojist yanılsamaları", II. Karaburun Bilim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2007
Güngör, S. (2007) "Akreditasyon Yeni üniversite paradigması açısından bir değerlendirme", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Türkiye, (Eylül 2007
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Soydan, T., Yıldız, A. (2005) "Çok Dilli Çok Kültürlü Toplumlarda Eğitim Eğitim Sen", Demokratik Eğitim Kurultayı. , (pp. 171-229), Ankara, Türkiye, (Mart 2005
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Tunç, B. (2005) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Denizli, Türkiye, (Eylül 2005
Özdem, G., Güngör, S., Başaran, T. (2005) "School Principals Opinion About The Teachers Who Work At Their Schools Receiving Post Graduate Education and About Post Graduate Education", The Third International Balkan Scientific Congrees , (pp. 223-230), Shtip, (Eylül 2005
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Kocayiğit, N.F.S., Aksoy, H.H., Uysal, M., Günlü, R. (2003) "Eğitim yönetiminde demokratikleşme", Eğitim Yönetimi ve Üniversitelerde Demokratik Yapılanma Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Haziran 2003
Özdem, G., Bülbül, T., Güngör, S. (2002) "EYTEP Anabilim Dalı tezsiz yüksek lisans programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 21. Yüzyılın Eğitim Yöneticilerini Yetiştirme Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2002
Özsoy, S., Ünal, L.I., Güngör, S., Özdemir, Y., Buyruk, H., Demir, N. (2013) "Türkiye de Eğitim Bilimci Olmak Bir Kimlik Araştırması", Ankara/Türkiye : Pegem A Yayınevi  
Ünal, L.I., Özsoy, S., Yıldız, A., Güngör, S., Aylar, E., Dilek, Ç. (2010) "Eğitimde Toplumsal Ayrışma", Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi.  
Güngör, S. (2022) "AKADEMİDEKİ BEDENSİZ RUH: EĞİTİM İKTİSADI ÜZERİNE DÜŞÜNCELER", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNİN KASSANDRASI, Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTABEVİ  
Güngör, S. (2022) "Sınıf Disiplini", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP  
Güngör, S. (2022) "Sınıf içi öğretim etkinliklerinin yönetimi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP  
Güngör, S. (2021) "Eğitim Yönetiminde Minerva’nın Baykuşu: Entelektüel Liderlik", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık  
Güngör, S. (2020) "Eğitim İktisadında Pozitivist Metodolojinin Distopyaları", Kitap: Türkiye'de Eğitim İktisadı Disiplini, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Güngör, S., Altınkaynak, Ş.Ö., Aksoy, N. (2018) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDAİLETİŞİM ENGELLERİ", Kitap: Değişen dünyada eğitim, Ankara/Türkiye : PEGEM  
Güngör, S. (2016) "Eğitim Yönetimini Yeniden İnşa Etmek: Eleştirel Eğitim Yönetimi Kuramının Olabilirliği Üzerine", Kitap: Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık  
Güngör, S. (2015) "Örgütsel İletişim", Kitap: Prof. Dr. ibrahim Ethem Başaran’a Armağan Eğitimde 52 Yıl, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK  
Güngör, S. (2015) "Eğitimde Aternatif Bir Değerlendirme Yaklaşımı: Portfolyo Değerlendirme", Kitap: Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Alanına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını  
Güngör, S. (2014) "Eğitim Yönetiminin Metodoloji ile İmtihanı", Kitap: Prof Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim Yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Tunç, B. (2010) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri: Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", Kitap: Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru, Ankara/Türkiye : Tan Yayıncılık  
Güngör, S. (2008) "Learning and Teaching", Kitap: Issues on Education and Research Volume 1, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research.  
Karakütük, K., Tunç, B., Güngör, S., Bülbül, T., Özdem, G. (2006) "The Effect of School Size on the Sense of Belonging, Attendance, Discipline, and Communication in School", Kitap: International Perspectives on Education and Training, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research.  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Trakya Eğitim Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Joural of Human Sciences, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017
(Uluslararası - Diğer) 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0
(Uluslararası - Diğer) XIV. World Congress Of Comparative Education Societies, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KUYEB, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Uluslararası - Diğer) 4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 0
Üye, Comparative Education Societies, 2009-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Eğitimde Toplumsal Ayrışma 3 0 0 7 8 12 3 0 33
2 The process of supervision in the turkish educational system purpose structure operation 2 0 0 7 4 13 1 0 27
3 Eğitim ve Eğitim Yönetiminde Paradigmalar 0 0 0 0 1 12 1 0 14
4 Academic and Non Academic Staff s Psychological Contract in Turkey 6 0 0 1 3 2 0 0 12
5 Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru 0 0 0 0 2 10 0 0 12
6 Öğretmen Adaylarının Çokkültürlüğe İlişkin Tutumları 0 0 0 5 6 1 0 0 12
7 Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki 1 0 0 4 5 2 0 0 12
8 Eğitim yönetiminde otoriteye eleştirel kuram perspektifinden bakmak 0 0 0 1 0 8 1 0 10
9 Türkiye de Eğitim Bilimci Olmak Bir Kimlik Araştırması 0 0 0 0 1 5 2 0 8
10 Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 0 7 0 0 7
11 EYTEP Anabilim Dalı tezsiz yüksek lisans programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi 0 0 0 0 5 0 1 0 6
12 Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 1 3 0 0 4
13 Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession 0 0 0 1 2 0 0 0 3
14 Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri 1 0 0 0 1 1 0 0 3
15 Çok Dilli Çok Kültürlü Toplumlarda Eğitim Eğitim Sen 0 0 0 0 1 1 0 0 2
16 Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları 0 0 0 1 0 0 1 0 2
17 Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program 0 0 0 1 1 0 0 0 2
18 Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey 2 0 0 0 0 0 0 0 2
19 Değişen dünyada eğitim 0 0 0 0 1 0 0 0 1
20 International Perspectives on Education and Training 0 0 0 1 0 0 0 0 1
21 Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique 0 0 0 0 1 0 0 0 1
22 İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları 0 0 0 0 1 0 0 0 1
23 Öğretmen Adaylarının Demokratik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
24 Prof Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim Yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları 0 0 0 0 0 0 1 0 1
25 Türkiye'de Eğitim İktisadı Disiplini 0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2018) "EN İYİ BİLDİRİ ÖDÜLÜ" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2012 - 2022 7
Leyla Işıl Ünal
Ankara Üniversitesi
2003 - 2013 7
Seçkin Özsoy
Ankara Üniversitesi
2003 - 2013 7
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 6
Yalçın Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2013 - 2018 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 4
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
2007 - 2013 4
Halil Buyruk
Ankara Üniversitesi
2013 - 2018 3
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2007 - 2013 3
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
2002 - 2006 3
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
2005 - 2010 3
Ahmet Yıldız
Ankara Üniversitesi
2005 - 2010 3
İnayet Aydın
-
2007 - 2013 3
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 2
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
2002 - 2006 2
Kürşad Yılmaz
Dumlupınar Üniversitesi
2007 - 2008 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2019 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2019 1
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi
2016 1
Tarık Soydan
Ankara Üniversitesi
2005 1
Ramazan Günlü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2003 1
Nazife Fevziye Sayılan Kocayiğit
Ankara Üniversitesi
2003 1
Hasan Hüseyin Aksoy
Ankara Üniversitesi
2003 1
Selda Can
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Tonguç Başaran
Trakya Üniversitesi
2005 1
Ebru Aylar
Ankara Üniversitesi
2010 1
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
2006 1
Meral Uysal
Ankara Üniversitesi
2003 1
Çankaya Dilek
-
2010 1
Nacar Demir
-
2013 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
280.
78449 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
149.
9456 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
41.
302 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Yönetimi 302
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 80 85 55 125 15 40 55 95 0 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 391 . 416 . 492 . 420 . 531 . 489 . 572 . 528 . - 280 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 249 . 265 . 299 . 228 . 319 . 289 . 334 . 279 . - 149 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 56 . 65 . 70 . 52 . 81 . 71 . 89 . 77 . - 41 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 49 . 53 . 59 . 45 . 68 . 65 . 74 . 63 . - 35 .
Toplam Yayın 2 4 5 10 3 1 2 3 0 1
Toplam Makale 0 3 2 3 0 0 1 1 0 1
Toplam Kitap 2 1 0 1 0 1 1 2 0 0
Toplam Bildiri 0 0 3 6 3 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 2 1 0 0 1 1 0 1
Makale (Ulusal) 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 2 1 0 1 0 1 1 2 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 3 6 3 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri