img
img
Prof. Dr. Sabri GÜNGÖR

Prof. Dr. Sabri GÜNGÖR

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
56
Atıf
250
h-index
9
Proje
3
WoS
Yayın
5
Atıf
18
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1993, 1997
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 70, 2017
Çalıştay, KAMU KESİMİNDE HİZMET İÇİ EĞİTİM ÇALIŞTAYI, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 29-05-2009, 29-05-2009
Çalışma, UNİP 1. LİSANS KOMİSYONU TOPLANTISI, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 29-06-2013, 29-06-2013
Çalışma, 15. ÜNİVERSİTELERARASI İŞBİRLİĞİ PROGRAMI TOPLANTISI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 17-05-2013, 18-05-2013
Kurs, YÖNETİCİ EĞİTİMİ, kARS HALK EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Türkiye, 20-04-2012, 20-04-2012
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2001-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2001-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2023, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİMDE EŞİTLİK, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, SEMİNER, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, SEMİNER, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM VE UYGULAMA, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, OKULDA GÖZLEM (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, MATERYAL GELİŞTİRME (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, EĞİTİM YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, KURUM DENEYİMİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, BİLİM TARİHİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BHAR), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, MATERYAL GELİŞTİRME (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, SINIF YÖNETİMİ (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (BAHAR), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (BAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, ÖĞRETİMDE DENETİM (BAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, EĞİTİM FELSEFESİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI (bAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ (BAHAR), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ (GÜZ), Lisans
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Memduhoğlu, H.B., Aydın, İ., Yılmaz, K., Oğuz, E., Güngör, S. (2007) "The process of supervision in the turkish educational system purpose structure operation", ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 8 (1) pp. 56-70 [SSCI] Link DOI   
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Buyruk, H., Özdemir, Y., Güngör, S. (2025) "The Anatomy of Studies Concerning Neoliberal Education Policies in the Literature of Educational Sciences", Journal for Critical Education Policy Studies, 22 (3) pp. 306-344 [ESCI] Link   
Taşdan, M., Güngör, S., İpek, Z.H. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 669-683 [ESCI] Link DOI    
SCOPUS dergilerinde yayınlanan makale
Güngör, S., Aydın, İ., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E. (2013) "Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey", INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITATIVE STUDIES IN EDUCATION, 26 (10) pp. 1349-1372 Link DOI   
Aydın, İ., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B., Oğuz, E., Güngör, S. (2008) "Academic and Non Academic Staff s Psychological Contract in Turkey", HIGHER EDUCATION QUARTERLY, 62 (3) pp. 252-272 Link DOI   
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Güngör, S. (2024) "Undergraduate Students' Critical Evaluations of University Education", World Journal of Education, 14 (2) pp. 106-125 Link DOI   
Gözüm, A.İ.C., Güngör, S., Özen-Altınkaynak, Ş. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI  
Güngör, S., Özdemir, Y. (2017) "Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program", International Journal of Higher Education, 6 (6) pp. 112-128 Link DOI  
Özdemir, Y., Güngör, S. (2017) "Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession", International Journal of Higher Education, 6 (3) pp. 57-69 Link DOI  
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Güngör, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Demokratik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Route Educational and Social Science Journal, 5 (26) pp. 14-33 Link DOI  
Can, S., Şahin, F.T., Güngör, S. (2016) "Play and Toy Preferences Based On Children s Views", IOSR Journal of Research Method in Education, 6 (2) pp. 138-148 Link  
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Özdemir, Y., Buyruk, H., Güngör, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 548-571 [] Link DOI   
Güngör, S., Buyruk, H., Özdemir, Y. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çokkültürlüğe İlişkin Tutumları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 17 (66) pp. 816-837 [] Link   
Taşdan, M., Güngör, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1458-1490 [] Link DOI   
Güngör, S., Taşdan, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 391-409 [] Link DOI   
Güngör, S. (2014) "Eğitim ve Eğitim Yönetiminde Paradigmalar", E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 26-40 [] Link  
Güngör, S. (2009) "Eğitim yönetiminde otoriteye eleştirel kuram perspektifinden bakmak", Eğitim Bilim Toplum, 7 (26) pp. 174-186 [] Link  
Gözüm, A.İ.C., Özen-Altınkaynak, Ş., Güngör, S. (2019) "Çocukların Öğrenme Merkezlerinde Geçirdiği Süre ve Edindikleri Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 401-404), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) 
Güngör, S., Erkul-Hatipoğlu, R., Aksoy, N. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine ve Rollerine İlşkin Değerlendirmeleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1133-1136), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) 
İçen-Kükürt, E., Güngör, S. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans ve Çocuk Gelişimi Ön Lisans Programı Öğrencilerinin İlk Yardım Uygulamalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 1024-1027), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) 
Güngör, S., Aksoy, N. (2018) "Eğitim Araştırmalarında Pandora’nın Kutusunda Kalan: Perspektivizm", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Aralık 2018) 
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Eğitim Yönetiminin Anka Kuşu: Organik Liderlik", 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Aralık 2018) 
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Arafta Bir Mesleğin Kimlik İnşası: Okul Yöneticilerinin Mesleki Kimliklerine Ve Rollerine İlişkin Değerlendirmeleri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 584-587), Sivas, Türkiye, (Temmuz 2018) 
Gözüm, A.İ.C., Özen-Altınkaynak, Ş., Güngör, S. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği ile İncelenmesi", VI th International Eurasian EducationalResearch Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) 
Taşdan, M., Güngör, S., İpek, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) 
Güngör, S., Özen-Altınkaynak, Ş., Aksoy, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 3092-3095), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) 
Özen-Altınkaynak, Ş., Güngör, S., Gözüm, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) 
Güngör, S. (2017) "Eğitim Yönetiminde ’Rubukon’u Geçmek’: Okul Yöneticilerinin Çokkültürlülükle İmtihanı", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) 
Güngör, S., Oğul, R., Derya-Taşçı, A. (2017) "Akademisyenlerin Pedagojik Formasyon Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 444-447), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) 
Taşdan, M., Güngör, S. (2012) "Okul yöneticilerinin perspektifinden okullarda iletişim engelleri", 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2012) 
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Yıldız, A. (2010) "Research on Social Segregation in Education", XIV. World Congress Of Comparative Education Societies , (pp. 1), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2010) 
Güngör, S. (2009) "Kamu Kurumlarında Çalışma Etiği", Kamu Etiği Sempozyumu , (pp. 1-17), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2009) 
Güngör, S., Oğuz, E. (2008) "Work Ethics at University Analysis of Work Ethics Problems from Researchers Point of View", WCCI 13th World Conference in Education. , (pp. 887-849), Antalya, Türkiye, (Ekim 2008) 
Güngör, S. (2007) "Akreditasyon Yeni üniversite paradigması açısından bir değerlendirme", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Türkiye, (Eylül 2007) 
Güngör, S. (2007) "Eğitim bilimcilerin metodolojist yanılsamaları", II. Karaburun Bilim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2007) 
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Tunç, B. (2005) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Denizli, Türkiye, (Eylül 2005) 
Özdem, G., Güngör, S., Başaran, T. (2005) "School Principals Opinion About The Teachers Who Work At Their Schools Receiving Post Graduate Education and About Post Graduate Education", The Third International Balkan Scientific Congrees , (pp. 223-230), Shtip, (Eylül 2005) 
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Soydan, T., Yıldız, A. (2005) "Çok Dilli Çok Kültürlü Toplumlarda Eğitim Eğitim Sen", Demokratik Eğitim Kurultayı. , (pp. 171-229), Ankara, Türkiye, (Mart 2005) 
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Kocayiğit, N.F.S., Aksoy, H.H., Uysal, M., Günlü, R. (2003) "Eğitim yönetiminde demokratikleşme", Eğitim Yönetimi ve Üniversitelerde Demokratik Yapılanma Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Haziran 2003) 
Özdem, G., Bülbül, T., Güngör, S. (2002) "EYTEP Anabilim Dalı tezsiz yüksek lisans programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 21. Yüzyılın Eğitim Yöneticilerini Yetiştirme Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2002) 
Güngör, S. (2022) "AKADEMİDEKİ BEDENSİZ RUH: EĞİTİM İKTİSADI ÜZERİNE DÜŞÜNCELER", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNİN KASSANDRASI, Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTABEVİ, Bölüm Sayfaları: 181 / 195, ISBN: 978-625-7424-42-4  
Güngör, S. (2022) "Sınıf Disiplini", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 179 / 2010, ISBN: 978-605-4757-71-9  
Güngör, S. (2022) "Sınıf içi öğretim etkinliklerinin yönetimi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 255 / 289, ISBN: 978-605-4757-71-9  
Güngör, S. (2021) "Eğitim Yönetiminde Minerva’nın Baykuşu: Entelektüel Liderlik", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 469 / 483, ISBN: 978-625-8044-12-6  
Güngör, S. (2020) "Eğitim İktisadında Pozitivist Metodolojinin Distopyaları", Kitap: Türkiye'de Eğitim İktisadı Disiplini, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 255 / 299, ISBN: 978-605-170-377-0  
Güngör, S., Özen-Altınkaynak, Ş., Aksoy, N. (2018) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDAİLETİŞİM ENGELLERİ", Kitap: Değişen dünyada eğitim, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 29 / 42, ISBN: 10.14527/3384  
Güngör, S. (2016) "Eğitim Yönetimini Yeniden İnşa Etmek: Eleştirel Eğitim Yönetimi Kuramının Olabilirliği Üzerine", Kitap: Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 37 / 63, ISBN: 978-605-318-550-5  
Güngör, S. (2015) "Eğitimde Aternatif Bir Değerlendirme Yaklaşımı: Portfolyo Değerlendirme", Kitap: Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Alanına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını, Bölüm Sayfaları: 561 / 580, ISBN: 978-605-136-220-5  
Güngör, S. (2015) "Örgütsel İletişim", Kitap: Prof. Dr. ibrahim Ethem Başaran’a Armağan Eğitimde 52 Yıl, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 397 / 408, ISBN: 978-605-170-062-5  
Güngör, S. (2014) "Eğitim Yönetiminin Metodoloji ile İmtihanı", Kitap: Prof Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim Yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786053649328  
Ünal, L.I., Özsoy, S., Güngör, S., Tunç, B. (2010) "Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri: Sorun Odaklı Bir Yaklaşım", Kitap: Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru, Ankara/Türkiye : Tan Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 6055668167  
Güngör, S. (2008) "Learning and Teaching", Kitap: Issues on Education and Research Volume 1, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research., Bölüm Sayfaları: 81 / 94, ISBN: 978-960-6672-43-9  
Karakütük, K., Tunç, B., Güngör, S., Bülbül, T., Özdem, G. (2006) "The Effect of School Size on the Sense of Belonging, Attendance, Discipline, and Communication in School", Kitap: International Perspectives on Education and Training, Atina/Yunanistan : Athens Institute for Education and Research., Bölüm Sayfaları: 457 / 472, ISBN: 960-6672-03-4  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Trakya Eğitim Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, (2630-6301), Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Diğer) 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Joural of Human Sciences, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Diğer) 4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KUYEB, 0
(Uluslararası - Diğer) XIV. World Congress Of Comparative Education Societies, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0
Üye, Comparative Education Societies, 2009-
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The process of supervision in the turkish educational system purpose structure operation 2 0 0 10 8 4 16 1 0 41
2 Eğitimde Toplumsal Ayrışma 3 0 0 8 1 8 13 3 0 36
3 Eğitim ve Eğitim Yönetiminde Paradigmalar 0 0 0 0 5 2 14 1 0 22
4 Academic and Non Academic Staff s Psychological Contract in Turkey 8 0 0 2 2 3 2 0 0 17
5 Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki 1 0 0 4 4 6 2 0 0 17
6 Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru 0 0 0 0 1 2 12 0 0 15
7 Öğretmen Adaylarının Çokkültürlüğe İlişkin Tutumları 0 0 0 6 2 6 1 0 0 15
8 Eğitim yönetiminde otoriteye eleştirel kuram perspektifinden bakmak 0 0 0 1 1 0 9 1 0 12
9 Türkiye de Eğitim Bilimci Olmak Bir Kimlik Araştırması 0 0 0 1 1 1 5 2 0 10
10 Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 1 0 8 0 0 9
11 EYTEP Anabilim Dalı tezsiz yüksek lisans programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi 0 0 0 0 2 5 0 1 0 8
12 Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri 1 0 0 1 1 2 1 0 0 6
13 Türkiye de Eğitim Bilimci Olmak Bir Kimlik Araştırması 0 0 0 0 1 1 4 0 0 6
14 Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey 2 0 0 0 2 1 0 0 0 5
15 Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 1 1 3 0 0 5
16 Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
17 Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları 0 0 0 1 2 0 0 1 0 4
18 Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique 0 0 0 1 2 1 0 0 0 4
19 Değişen dünyada eğitim 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
20 Çok Dilli Çok Kültürlü Toplumlarda Eğitim Eğitim Sen 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
21 İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
22 Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
23 Eğitim yönetiminde demokratikleşme 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
24 International Perspectives on Education and Training 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
25 Öğretmen Adaylarının Demokratik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
26 Prof Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim Yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
27 Türkiye'de Eğitim İktisadı Disiplini 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2012 - 2022 7
Leyla Işıl Ünal
Ankara Üniversitesi
2003 - 2013 7
Yalçın Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2013 - 2025 7
Seçkin Özsoy
Ankara Üniversitesi
2003 - 2013 7
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 6
Halil Buyruk
Ankara Üniversitesi
2013 - 2025 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 4
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
2007 - 2013 4
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2007 - 2013 3
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
2002 - 2006 3
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
2005 - 2010 3
Ahmet Yıldız
Ankara Üniversitesi
2005 - 2010 3
İnayet Aydın
-
2007 - 2013 3
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 2
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
2002 - 2006 2
Kürşad Yılmaz
Dumlupınar Üniversitesi
2007 - 2008 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2019 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2019 1
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi
2016 1
Tarık Soydan
Ankara Üniversitesi
2005 1
Ramazan Günlü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2003 1
Nazife Fevziye Sayılan Kocayiğit
Ankara Üniversitesi
2003 1
Hasan Hüseyin Aksoy
Ankara Üniversitesi
2003 1
Selda Can
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Tonguç Başaran
Trakya Üniversitesi
2005 1
Ebru Aylar
Ankara Üniversitesi
2010 1
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
2006 1
Meral Uysal
Ankara Üniversitesi
2003 1
Çankaya Dilek
-
2010 1
Demir Nacar
-
2013 1
Nacar Demir
-
2013 1
Özsoy Seçkin
-
2013 1
Ünal Leyla Işıl
-
2013 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
465.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
288.
11191 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
75.
389 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 11191
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Yönetimi 389
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 80 85 55 125 15 40 60 135 0 20 15
Araştırma Alanı 403 . 430 . 506 . 423 . 548 . 502 . 560 . 504 . - 544 . 465 .
Temel Alan 230 . 263 . 288 . 217 . 320 . 286 . 334 . 235 . - 340 . 288 .
Bilim Alanı 64 . 71 . 74 . 62 . 87 . 76 . 95 . 69 . - 108 . 75 .
Anahtar Kelime (1) 57 . 62 . 62 . 52 . 74 . 67 . 85 . 55 . - 88 . 62 .
Toplam Yayın 2 4 5 10 3 1 2 4 0 1 1
Toplam Makale 0 3 2 3 0 0 1 1 0 1 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 2 1 0 0 1 1 0 1 1
Makale (Ulusal) 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 2 1 0 1 0 1 1 3 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 2 1 0 1 0 1 1 3 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 3 6 3 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 3 6 3 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri