Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 76, 2017-YDS İ, 2017 |
Kongre Düzenleme, 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars/Türkiye, 27-09-2023, 30-09-2023 |
Kongre Düzenleme, I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, 27-05-2016, 28-05-2016 |
Kongre Düzenleme, II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, 10-09-2015, 12-09-2016 |
Burs, Tübitak Doktora Burs Programı, Ankara, 01-03-2013, 01-03-2017 |
Burs, Tübitak Yüksek Lisans Burs Pogramı, Ankara, 01-09-2011, 01-09-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Vural Uygur, Yüksek Lisans, Orantısal Problem Çözme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Sürat Problemlerini Çözme Başarısına Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Vural Uygur, Yüksek Lisans, Orantısal Problem Çözme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Sürat Problemlerini Çözme Başarısına Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Öğretim ve Laboratuvar Uygulamaları 1, Lisans |
2023-2024, Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Lisans |
2023-2024, Fen Öğretim Programları, Lisans |
2023-2024, Astronomi Eğitiminde Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Yüksek Lisans |
2022-2023, Fen Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Lisans |
2022-2023, Fen Öğretim ve Laboratuvar Uygulamaları 1, Lisans |
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri 1, Lisans |
2021-2022, Çevre Bilimi, Lisans |
2020-2021, Çevre Bilimi, Lisans |
2020-2021, Özel Öğretim Yöntemleri 1, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Derslerinde Alternatif Öğretim Yaklaşımlarının Kullanımına İlişkin İnançlarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Değer Norm İnanç Teorisi Çerçevesinde İlköğretim Öğretmen Adaylarının Enerji Tasarrufu Davranışlarının Açıklanması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2012 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İnanç ve Değerlerinin Araştırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2012 |
Kayıt Yok |
Sağdıç, A., Yigit, G. (2023) "İngilizce Ders Kitaplarının Bilimsel Okur Yazarlık Bağlamında İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Şahin, E., Bostan, M.I., Aytekin, E., Sağdıç, A. (2017) "Revisiting Pre-Servıce Science and Mathematıcs Teachers’ Beliefs Toward Using InquiryBasedand Technology-Enhanced Teachıng Approaches in Turkey", ICQH 2017 INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION , Sakarya, Türkiye, (Aralık 2017) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2017) "A Case Study of Teacher Knowledge Regarding Phases of the Moon", ECER 2017 , (Ağustos 2017) |
Şahin, E., Sağdıç, A. (2017) "To What Extent are Turkish Early Childhood Pre-service Teachers Connected to Nature?", ECER 2017 , (Ağustos 2017) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2015) "Ayın Evreleri Konusunun Öğretimi Model Kullanımına Yönelik Durum İncelemesi", 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2015) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2015) "İlköğretim Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimine Yönelik Değerlendirilmesi", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) |
Sağdıç, A., Şahin, E., Mumay, N. (2015) "Investigating Private Elementary School Students Attitudes toward Online Homework in Science Lesson The European Conference on Educational Research", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2015) |
Sağdıç, A., Şahin, E., Ertepınar, H., Göksu, V. (2014) "Explaining Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations and Nature Relatedness", Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014) |
Sağdıç, A., Şahin, E., Ertepınar, H., Göksu, V. (2014) "Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates Nature Relatedness", Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2013) "A case on In service Science Teachers Pedagogical Content Knowledge about Celestial objects", The International Organization for Science and Technology Education , Antalya, Türkiye, (Ekim 2013) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2013) "Developing an Instrument for Beliefs about Education for Sustainable Development in Turkey", The European Conference on Educational Research , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
Sağdıç, A., Şahin, E. (2013) "Elementary Teachers Understanding of Sustainable Development", The European Conference on Educational Research , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2021, Editör |
(Ulusal - Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2021, Editör |
(Ulusal - Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2021, Editör |
(Ulusal - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) E-kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019, Editör |
Kayıt Yok |
Yönetim Kurulu Üyesi, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2014-2018 |
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2014- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 | An assessment of Turkish elementary teachers in the context of education for sustainable development | 6 | 0 | 0 | 2 | 5 | 1 | 0 | 0 | 14 |
2 | The effect of Academic Counseling and Qualitative Education Program on the Project Proposal Skills of the Young Researchers | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Elvan Şahin
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2013 - 2023 | 15 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Hamide Ertepınar
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Orhan Karamustafaoğlu
Amasya Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Emine Aytekin
Düzce Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Harun Çelik
Kırıkkale Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mine Işıksal Bostan
-
|
2017 | 1 |
Nurhan Mumay
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 425 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 24 | 30 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 447 . | 471 . | 517 . | - | - | - | - | - | 573 . | 265 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 320 . | 323 . | - | - | - | - | - | 352 . | 135 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 85 . | 105 . | 79 . | - | - | - | - | - | 107 . | 33 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 74 . | 84 . | 70 . | - | - | - | - | - | 87 . | 28 . |
Toplam Yayın | 4 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |