img
img
Toplam 26421 kayıt

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FMGT

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi

THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna Yönelik Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Geometri Dersinde Adidaktik Öğrenme Ortamları Uygulamaları

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAYBURT ÜNİVESİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİLMAT

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Psikolojik Dayanıklılık Destekli Girişimcilik Etkinlikleri Çalıştayı

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİTEKSEK 2023

Öğretmenlerin Girişimcilik İle İlgili Algılarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİTEKSEK 2023

Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ BECERİ ÖĞRETİMİ DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN İLİŞKİLENDİRME YAPABİLMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education

Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WCES

Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ