img
img
Toplam 29834 kayıt

Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills", Kuramsal Eğitimbilim, 15 (4) pp. 867-883 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1491"> KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills", Kuramsal Eğitimbilim, 15 (4) pp. 867-883 DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills", Kuramsal Eğitimbilim, 15 (4) pp. 867-883 DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuramsal Eğitimbilim

Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies

DOI   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) pp. 797-814 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1492"> İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) pp. 797-814 DOI   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teacher Through Individual and Team Studies", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) pp. 797-814 DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma

DOI    Alkan, Ş., Cengiz, C., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma", Science Education and Research Association, 10 (2) pp. 299-320 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1493"> Alkan, Ş., Cengiz, C., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma", Science Education and Research Association, 10 (2) pp. 299-320 [TR Dizin] DOI    Alkan, Ş., Cengiz, C., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma", Science Education and Research Association, 10 (2) pp. 299-320 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education and Research Association

Fen ve Teknoloji Dersi Proje Çalışmalarının Sınıflandırılması ve Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımları Açısından İncelenmesi

Link   Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersi Proje Çalışmalarının Sınıflandırılması ve Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımları Açısından İncelenmesi", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 10 (3) pp. 137-158 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1494"> Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersi Proje Çalışmalarının Sınıflandırılması ve Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımları Açısından İncelenmesi", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 10 (3) pp. 137-158 [TR Dizin] Link   Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersi Proje Çalışmalarının Sınıflandırılması ve Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımları Açısından İncelenmesi", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 10 (3) pp. 137-158 [TR Dizin] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi

DOI    Alaca, M.B., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (40) pp. 853-875 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1495"> Alaca, M.B., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (40) pp. 853-875 [TR Dizin] DOI    Alaca, M.B., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (40) pp. 853-875 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: Erosion and Landslide

DOI   Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2016) "The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: Erosion and Landslide", Journal of Education and Training Studies, 4 (10) pp. 248-260 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1496"> Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2016) "The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: Erosion and Landslide", Journal of Education and Training Studies, 4 (10) pp. 248-260 DOI   Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2016) "The Effect of Enriched Learning Environments on the Conceptual Understanding of Students: Erosion and Landslide", Journal of Education and Training Studies, 4 (10) pp. 248-260 DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Çoruhlu, T.Ş. (2021) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, (2) pp. 482-498 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1497"> KİRMAN-BİLGİN, A., Çoruhlu, T.Ş. (2021) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, (2) pp. 482-498 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Çoruhlu, T.Ş. (2021) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının takım çalışması becerisini kullanabilme durumlarının belirlenmesi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, (2) pp. 482-498 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi

Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi

DOI    KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A., SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, (2) pp. 579-600 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1498"> KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A., SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, (2) pp. 579-600 [TR Dizin] DOI    KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A., SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, (2) pp. 579-600 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarının İncelenmesi

DOI   Alaca, M.B., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, (2) pp. 603-621 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1499"> Alaca, M.B., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, (2) pp. 603-621 [TR Dizin] DOI   Alaca, M.B., KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, (2) pp. 603-621 [TR Dizin] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi

DOI    KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (2) pp. 21-40 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1500"> KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (2) pp. 21-40 [TR Dizin] DOI    KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (2) pp. 21-40 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

REACT STRATEJİSİNİN KAVRAMSAL ANLAMA ÜZERİNE ETKİSİ: MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ

Link    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2019) "REACT STRATEJİSİNİN KAVRAMSAL ANLAMA ÜZERİNE ETKİSİ: MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (52) pp. 550-572 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1501"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2019) "REACT STRATEJİSİNİN KAVRAMSAL ANLAMA ÜZERİNE ETKİSİ: MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (52) pp. 550-572 [TR Dizin] Link    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2019) "REACT STRATEJİSİNİN KAVRAMSAL ANLAMA ÜZERİNE ETKİSİ: MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (52) pp. 550-572 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapısı Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapısı Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (1) pp. 303-322 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1502"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapısı Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (1) pp. 303-322 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapısı Konusu ile Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (1) pp. 303-322 [TR Dizin] DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi

DOI    İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1503"> İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI    İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1504"> KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1505"> İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FMGT

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi

Link DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1506"> KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi

THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE

Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1507"> KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts

Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1508"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"

Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1509"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1510"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi