img
img
Toplam 27788 kayıt

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi

DOI    İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1503"> İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI    İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1504"> KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ SÜRECİNİN İNCELENMESİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (33) pp. 1-32 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1505"> İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", FMGT, 2 (3) pp. 196-212 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FMGT

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi

Link DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1506"> KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ”Su Bağlamı” Üzerine Düşüncelerinin Tespit Edilmesi", ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 37 (2) pp. 35-55 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ondokuz mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi

THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE

Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1507"> KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş. (2017) "THE EFFECT OF FIRE CONTEXT ON THE CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF STUDENTS: "THE HEAT-TEMPERATURE", European Journal of Education Studies, 3 (5) pp. 339-359 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts

Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1508"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2017) "Investigation of Effectiveness of Teaching Materials Based on REACT Strategy on Revelation of the Relationship between \"Density\" Concept and Contexts", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 495-519 [TR Dizin] DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"

Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1509"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI   KİRMAN-BİLGİN, A., Yürükel, F.N.D., Yiğit, N. (2017) "The Effect of a Developed REACT Strategy on the Conceptual Understanding of Students: "Particulate Nature of Matter"", Journal of Turkish Science Education, 14 (2) pp. 65-81 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1510"> KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Yiğit, N. (2018) "Öğrencilerin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları İle Bağlamları İlişkilendirme Durumlarının İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 289-319 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction

DOI   Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction", Educational Research and Reviews, 11 (21) pp. 1973-1985 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1511"> Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction", Educational Research and Reviews, 11 (21) pp. 1973-1985 DOI   Nas, S.E., Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "The effect of fire context on the conceptual understanding of students: expansion-contraction", Educational Research and Reviews, 11 (21) pp. 1973-1985 DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna Yönelik Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi

DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Akbulut, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna Yönelik Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27 (2) pp. 371-392 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1512"> KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Akbulut, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna Yönelik Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27 (2) pp. 371-392 [TR Dizin] DOI    KİRMAN-BİLGİN, A., Nas, S.E., Akbulut, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının Çözünürlük Konusuna Yönelik Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27 (2) pp. 371-392 [TR Dizin] DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Geometri Dersinde Adidaktik Öğrenme Ortamları Uygulamaları

Link   Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Geometri Dersinde Adidaktik Öğrenme Ortamları Uygulamaları", BAYBURT ÜNİVESİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (2) pp. 1-12 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1513"> Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Geometri Dersinde Adidaktik Öğrenme Ortamları Uygulamaları", BAYBURT ÜNİVESİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (2) pp. 1-12 Link   Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2013) "Geometri Dersinde Adidaktik Öğrenme Ortamları Uygulamaları", BAYBURT ÜNİVESİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (2) pp. 1-12 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAYBURT ÜNİVESİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi

Link    Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2015) "Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", BİLMAT, 6 (1) pp. 47-67 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1514"> Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2015) "Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", BİLMAT, 6 (1) pp. 47-67 [TR Dizin] Link    Arslan, S., Taşkın, D., KİRMAN-BİLGİN, A. (2015) "Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", BİLMAT, 6 (1) pp. 47-67 [TR Dizin] Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİLMAT

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Psikolojik Dayanıklılık Destekli Girişimcilik Etkinlikleri Çalıştayı

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KİRMAN-BİLGİN, A., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., İNALTEKİN, T. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Psikolojik Dayanıklılık Destekli Girişimcilik Etkinlikleri Çalıştayı", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KİRMAN-BİLGİN, A., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., İNALTEKİN, T. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Psikolojik Dayanıklılık Destekli Girişimcilik Etkinlikleri Çalıştayı", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİTEKSEK 2023

Öğretmenlerin Girişimcilik İle İlgili Algılarının İncelenmesi

KİRMAN-BİLGİN, A., Altınkaynak, F., Bilgin, O. (2023) "Öğretmenlerin Girişimcilik İle İlgili Algılarının İncelenmesi", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 KİRMAN-BİLGİN, A., Altınkaynak, F., Bilgin, O. (2023) "Öğretmenlerin Girişimcilik İle İlgili Algılarının İncelenmesi", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİTEKSEK 2023

Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

Yunusoğlu, T., Yavaş, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 Yunusoğlu, T., Yavaş, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi

KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018 KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi

Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A., Taşkın, D. (2015) "Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi", Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education , Türkiye, (Aralık 2015 Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A., Taşkın, D. (2015) "Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi", Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education , Türkiye, (Aralık 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education