img
Toplam 27075 kayıt

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME

İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018 İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences

The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities

Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi

İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi

Saraç, Ş., KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023 Saraç, Ş., KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023 KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)

KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri

KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009 KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi

Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi

KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009 KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi

KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications

KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi

KARAÇÖP, A., Daş, Ö., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 KARAÇÖP, A., Daş, Ö., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi)

Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri

Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007 Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi

Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007 Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008 Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi

DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları

YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006 YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XX. Ulusal Kimya Kongresi

Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı

ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006 ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XX. Ulusal Kimya Kongresi

Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı

YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008 YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri

YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008 YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi