img
img
Toplam 27790 kayıt

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses

AYDIN-BEYTUR, S., Zehra, Ç. (2016) "State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 359-374 [TR Dizin]   AYDIN-BEYTUR, S., Zehra, Ç. (2016) "State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 359-374 [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems

AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems", International Journal of Human Science, 13 (1) pp. 1094-116   AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems", International Journal of Human Science, 13 (1) pp. 1094-116  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Science

An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology

AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology", Journal of Education and Training Studies, 4 (2) pp. 53-59   AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology", Journal of Education and Training Studies, 4 (2) pp. 53-59  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü

OSMAN, E.A., SOLMAZ, A. (2007) "Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü", Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1-14   OSMAN, E.A., SOLMAZ, A. (2007) "Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü", Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1-14  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum

AYDIN-BEYTUR, S. (2015) "High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum", International Journal of Biology Education, 4 (2) pp. 108-119   AYDIN-BEYTUR, S. (2015) "High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum", International Journal of Biology Education, 4 (2) pp. 108-119  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Biology Education

Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi

DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24675"> AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

AYDIN-BEYTUR, S., Demirci, M. (2015) "Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3 (2) pp. 65-74   AYDIN-BEYTUR, S., Demirci, M. (2015) "Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3 (2) pp. 65-74  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Öğretmen adaylarının biyoloji kavramına yönelik metaforik algıları

SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2013) "Öğretmen adaylarının biyoloji kavramına yönelik metaforik algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223   SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2013) "Öğretmen adaylarının biyoloji kavramına yönelik metaforik algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

SOLMAZ, A., MELİKE, Ö.K., MUSTAFA, Y. (2014) "Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Journal of Education, 3 (1) pp. 25-34   SOLMAZ, A., MELİKE, Ö.K., MUSTAFA, Y. (2014) "Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Journal of Education, 3 (1) pp. 25-34  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi

SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2013) "Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 8 (12) pp. 95-107 [TR Dizin]   SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2013) "Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 8 (12) pp. 95-107 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Sosyal Bilimler

Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 15 (1) pp. 125-138   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 15 (1) pp. 125-138  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege Eğitim Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 31-39   AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 31-39  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-27   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-27  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study

Link DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24683"> AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI   AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TED EĞİTİM VE BİLİM

Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi

DOI   AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24685"> AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI   AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Sosyal Bilimler

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24686"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices", Turkish Journal of Education, 3 (4) pp. 4-14   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices", Turkish Journal of Education, 3 (4) pp. 4-14  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude

SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2011) "The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 3 (1) pp. 87-98 [SCI]   SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2011) "The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 3 (1) pp. 87-98 [SCI]  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,