img
img
Toplam 27855 kayıt

Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi

Solmaz, A., Mustafa, Y. (2013) "Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 8 (12) pp. 95-107 [TR Dizin]   Solmaz, A., Mustafa, Y. (2013) "Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 8 (12) pp. 95-107 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Sosyal Bilimler

Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 15 (1) pp. 125-138   Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 15 (1) pp. 125-138  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege Eğitim Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Aydın-Beytur, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Yel, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 31-39   Aydın-Beytur, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Yel, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 31-39  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-27   Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-27  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study

Link DOI   Aydın-Beytur, S., Yerdelen, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Göksu, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24683"> Aydın-Beytur, S., Yerdelen, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Göksu, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI   Aydın-Beytur, S., Yerdelen, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Göksu, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TED EĞİTİM VE BİLİM

Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi

DOI   Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24685"> Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI   Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Sosyal Bilimler

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

DOI   Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24686"> Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI   Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices

Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices", Turkish Journal of Education, 3 (4) pp. 4-14   Gürbüzoğlu-Yalmancı, S., Aydın-Beytur, S. (2014) "The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices", Turkish Journal of Education, 3 (4) pp. 4-14  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude

Solmaz, A., Mustafa, Y. (2011) "The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 3 (1) pp. 87-98 [SCI]   Solmaz, A., Mustafa, Y. (2011) "The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 3 (1) pp. 87-98 [SCI]  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,

Bilim ve Sanat Merkezleri Mevcut Durumları Sorunları ve Çözüm Önerileri

Melike, Ö.K., Nilay, K.S., Solmaz, A. (2013) "Bilim ve Sanat Merkezleri Mevcut Durumları Sorunları ve Çözüm Önerileri", Üstün Yetenekli Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 78-96   Melike, Ö.K., Nilay, K.S., Solmaz, A. (2013) "Bilim ve Sanat Merkezleri Mevcut Durumları Sorunları ve Çözüm Önerileri", Üstün Yetenekli Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 78-96  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Üstün Yetenekli Eğitimi Araştırmaları Dergisi

Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları

Solmaz, A., Şahin, B.M. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 78-85   Solmaz, A., Şahin, B.M. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 78-85  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

SBS Sınavı 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Testinde Çıkan Biyoloji Sorularının Revize Edilmiş Taksonomiye Göre İncelenmesi

Melike, Ö.K., Solmaz, A. (2011) "SBS Sınavı 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Testinde Çıkan Biyoloji Sorularının Revize Edilmiş Taksonomiye Göre İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 727-742   Melike, Ö.K., Solmaz, A. (2011) "SBS Sınavı 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Testinde Çıkan Biyoloji Sorularının Revize Edilmiş Taksonomiye Göre İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 727-742  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Solmaz, A., Hatun, D.E., Mustafa, Y., Mehmet, Y. (2011) "Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604   Solmaz, A., Hatun, D.E., Mustafa, Y., Mehmet, Y. (2011) "Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öz Düzenlemeli Öğrenme

Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T. (2015) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi,   Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T. (2015) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi,  
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

Aydın-Beytur, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S. (2022) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022 Aydın-Beytur, S., Gürbüzoğlu-Yalmancı, S. (2022) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin Derslerinde Kullandıkları Öz-Düzenlemeli Öğrenme Aktivitelerinin İncelenmesi

Aydın-Beytur, S. (2018) "Öğretmenlerin Derslerinde Kullandıkları Öz-Düzenlemeli Öğrenme Aktivitelerinin İncelenmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018 Aydın-Beytur, S. (2018) "Öğretmenlerin Derslerinde Kullandıkları Öz-Düzenlemeli Öğrenme Aktivitelerinin İncelenmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. International Balkan Education and Science Congress

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T., Göksu, V. (2018) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018 Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T., Göksu, V. (2018) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. International Balkan Education and Science Congress

Organlarımızı Ne Kadar Tanıyoruz

Aydın-Beytur, S. (2014) "Organlarımızı Ne Kadar Tanıyoruz", XI ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2014 Aydın-Beytur, S. (2014) "Organlarımızı Ne Kadar Tanıyoruz", XI ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Beklentileri

Aydın-Beytur, S. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Beklentileri", The First International Congress of Educational Research , (Mayıs 2009 Aydın-Beytur, S. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Beklentileri", The First International Congress of Educational Research , (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research

The Role of Pre Service Science Teachers Achievement Goal Orientation and Gender in Prediction of Self Regulation

Aydın-Beytur, S., Yerdelen, S. (2015) "The Role of Pre Service Science Teachers Achievement Goal Orientation and Gender in Prediction of Self Regulation", NARST Annual International Conference , (Nisan 2015 Aydın-Beytur, S., Yerdelen, S. (2015) "The Role of Pre Service Science Teachers Achievement Goal Orientation and Gender in Prediction of Self Regulation", NARST Annual International Conference , (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual International Conference