img
img
Toplam 27663 kayıt

Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi", 6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi", 6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama

İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z.H., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama", 1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Nisan 2018 İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z.H., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama", 1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA

İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2018) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018 İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2018) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?", EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?", EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES

MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?", EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?", EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES

THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ

Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Elmas, S. (2007) "POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ", V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU , Türkiye, (Temmuz 2007 Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Elmas, S. (2007) "POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ", V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU , Türkiye, (Temmuz 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU

GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number

Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2016) "Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER , (Ağustos 2016 Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2016) "Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER , (Ağustos 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER

Discovery Learning in Mathematics

İLGÜN, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Discovery Learning in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , Çanakkale, Türkiye, (Ağustos 2016 İLGÜN, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Discovery Learning in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , Çanakkale, Türkiye, (Ağustos 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM BİLİMLERİ

Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning

İLGÜN, Ş. (2015) "Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning", International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) , (Mayıs 2015 İLGÜN, Ş. (2015) "Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning", International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) , (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS)