img
img
Toplam 27853 kayıt

Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği

DOI    Ateş, B.E., Demir-Atalay, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25662"> Ateş, B.E., Demir-Atalay, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI    Ateş, B.E., Demir-Atalay, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Egitimi Dergisi ADED

Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables

DOI   Demir-Atalay, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25663"> Demir-Atalay, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI   Demir-Atalay, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum

Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of EducationalSciences, 14 (1) pp. 124-135   Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of EducationalSciences, 14 (1) pp. 124-135  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of EducationalSciences

Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers

Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 173-180   Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 173-180  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ

  Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25666"> Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]    Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi

Demir-Atalay, T. (2013) "Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 1 (1) pp. 45-56   Demir-Atalay, T. (2013) "Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 1 (1) pp. 45-56  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları

Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme

Link   Demir-Atalay, T., Urun-Karahan, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25671"> Demir-Atalay, T., Urun-Karahan, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link   Demir-Atalay, T., Urun-Karahan, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI

Link DOI    Demir-Atalay, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25672"> Demir-Atalay, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI    Demir-Atalay, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI

Link DOI   Demir-Atalay, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25675"> Demir-Atalay, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI   Demir-Atalay, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Language Academy

KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM

  Han, T., Elkılıç, G., Demir-Atalay, T., Güngör, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25676"> Han, T., Elkılıç, G., Demir-Atalay, T., Güngör, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]    Han, T., Elkılıç, G., Demir-Atalay, T., Güngör, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

DOI    Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25677"> Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI    Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic

Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

  Demir-Atalay, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25678"> Demir-Atalay, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]    Demir-Atalay, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED]

Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki

  Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25679"> Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]    Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi

Demir-Atalay, T. (2016) "Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi", Aydın Tömer Dil Dergisi, 1 (1) pp. 81-104   Demir-Atalay, T. (2016) "Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi", Aydın Tömer Dil Dergisi, 1 (1) pp. 81-104  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Aydın Tömer Dil Dergisi

İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği

DOI   Demir-Atalay, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25681"> Demir-Atalay, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI   Demir-Atalay, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKİSH STUDİES

Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

Demir-Atalay, T. (2009) "Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi, (0)   Demir-Atalay, T. (2009) "Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi, (0)  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi

TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Social Science, (0) pp. 389-404   Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Social Science, (0) pp. 389-404  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social Science

Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma

  Demir-Atalay, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25684"> Demir-Atalay, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]    Demir-Atalay, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi

TÜRKÇE DERSLERİNDE DİL BİLGİSİ KONULARI ÖĞRENİLİRKEN KULLANILAN ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

  Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE DERSLERİNDE DİL BİLGİSİ KONULARI ÖĞRENİLİRKEN KULLANILAN ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, (11) pp. 167-206   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25685"> Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE DERSLERİNDE DİL BİLGİSİ KONULARI ÖĞRENİLİRKEN KULLANILAN ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, (11) pp. 167-206    Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE DERSLERİNDE DİL BİLGİSİ KONULARI ÖĞRENİLİRKEN KULLANILAN ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, (11) pp. 167-206   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Yazma Becerisini Geliştirme Ve Küçürek Öykü

Demir-Atalay, T. (2012) "Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Yazma Becerisini Geliştirme Ve Küçürek Öykü", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 343-357 [TR Dizin]   Demir-Atalay, T. (2012) "Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Yazma Becerisini Geliştirme Ve Küçürek Öykü", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 343-357 [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi