img
img
Toplam 27668 kayıt

Effect of Dıfferent Climatic Conditions on Aflatoxin Contamination in Some Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey ora June 7 8

G, Y., Selcuk, Z., Sahin, T. (2007) "Effect of Dıfferent Climatic Conditions on Aflatoxin Contamination in Some Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey ora June 7 8", International Science Conference, Volume II, Animal Studies. , (pp. 405-410), Stara Zagora, Bulgaristan, (Haziran 2007 G, Y., Selcuk, Z., Sahin, T. (2007) "Effect of Dıfferent Climatic Conditions on Aflatoxin Contamination in Some Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey ora June 7 8", International Science Conference, Volume II, Animal Studies. , (pp. 405-410), Stara Zagora, Bulgaristan, (Haziran 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Science Conference, Volume II, Animal Studies.

Determination of Aflatoxin Levels in Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey

G, Y., Selcuk, Z., Sahin, T. (2005) "Determination of Aflatoxin Levels in Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey", 14th World Veterinary Poultry Congress, Fınal Program & Abstract Book , (pp. 575), (Ağustos 2005 G, Y., Selcuk, Z., Sahin, T. (2005) "Determination of Aflatoxin Levels in Poultry Feeds and Feedstuffs in Turkey", 14th World Veterinary Poultry Congress, Fınal Program & Abstract Book , (pp. 575), (Ağustos 2005
2005 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th World Veterinary Poultry Congress, Fınal Program & Abstract Book

Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği

DOI    Ateş, B.E., DEMİR-ATALAY, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25662"> Ateş, B.E., DEMİR-ATALAY, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI    Ateş, B.E., DEMİR-ATALAY, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Egitimi Dergisi ADED

Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables

DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25663"> DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of EducationalSciences, 14 (1) pp. 124-135   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of EducationalSciences, 14 (1) pp. 124-135  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of EducationalSciences

Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 173-180   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 173-180  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ

  Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25666"> Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]    Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi

DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 1 (1) pp. 45-56   DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 1 (1) pp. 45-56  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları

Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme

Link   DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25671"> DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link   DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI

Link DOI    DEMİR-ATALAY, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25672"> DEMİR-ATALAY, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI    DEMİR-ATALAY, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI

Link DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25675"> DEMİR-ATALAY, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Language Academy

KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM

  Han, T., ELKILIÇ, G., DEMİR-ATALAY, T., GÜNGÖR, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25676"> Han, T., ELKILIÇ, G., DEMİR-ATALAY, T., GÜNGÖR, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]    Han, T., ELKILIÇ, G., DEMİR-ATALAY, T., GÜNGÖR, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

DOI    DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25677"> DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI    DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic

Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

  DEMİR-ATALAY, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25678"> DEMİR-ATALAY, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]    DEMİR-ATALAY, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED]

Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki

  Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25679"> Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]    Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi

DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi", Aydın Tömer Dil Dergisi, 1 (1) pp. 81-104   DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi", Aydın Tömer Dil Dergisi, 1 (1) pp. 81-104  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Aydın Tömer Dil Dergisi

İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği

DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25681"> DEMİR-ATALAY, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI   DEMİR-ATALAY, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKİSH STUDİES

Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

DEMİR-ATALAY, T. (2009) "Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi, (0)   DEMİR-ATALAY, T. (2009) "Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi, (0)  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi

TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2013) "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Social Science, (0) pp. 389-404   Melanlıoğlu, D., DEMİR-ATALAY, T. (2013) "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Social Science, (0) pp. 389-404  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social Science

Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma

  DEMİR-ATALAY, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25684"> DEMİR-ATALAY, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]    DEMİR-ATALAY, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi