img
img
Toplam 27827 kayıt

Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online (elektronik)

Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Project-Based Learning Practices with Secondary School Students

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi

Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st Eurasian Educational Research Congress

Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi

Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st Eurasian Educational Research Congress