img
Toplam 29117 kayıt

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi

Link DOI    Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7298"> Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI    Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write

Link DOI   Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7299"> Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI   Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Research Review

Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği

Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7300"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI    ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları

DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7301"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Link DOI    Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7302"> Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI    Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi

Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7303"> ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI   ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E- International Journal of Educational Research

Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016 Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016 Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Undesirable teacher behaviours in the classsroom

Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016 Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma

Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları

Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri

Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/

Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021 Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII