Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Sahne Sanatları (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji (Yl) (Tezli), 2002, 2013 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü, 2002, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Sahne Sanatları (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji (Yl) (Tezli), 2002, 2013 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü, 2002, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 87, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2012 |
Sertifika, Sanat Tarihi Uzmanlığı Sertifika Programı, Eskişehir Anadolu Üniversitesi, 23-01-2022, 02-02-2022 |
Araştırma, Çağdaş Alman Tiyatrosu, Almanya, Berlin, 01-10-2015, 31-12-2015 |
Sertifika, Almanca Kursu, BSI Sprachenschule Berlin, Berlin, 06-10-2015, 05-12-2015 |
[UAK] Güzel Sanatlar Sahne Sanatları Oyunculuk-Reji |
[UAK] Güzel Sanatlar Sahne Sanatları Tiyatro Kuramı |
[UAK] Güzel Sanatlar Sahne Sanatları Yorum-Dramatik Yazarlık |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sahne Sanatları Bölümü, Türkiye |
2015-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Maksim Gorki Tiyatrosu |
2014-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sahne Sanatları Bölümü, Türkiye |
2020-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Hareket ve Beden IV, Lisans |
2023-2024, Rol II, Lisans |
2023-2024, Hareket ve Beden II, Lisans |
2023-2024, Oyunculuğun Temelleri II, Lisans |
2023-2024, Hareket Uygulama II, Lisans |
2023-2024, Yönetmenlik, Lisans |
2023-2024, Hareket ve Kompozisyon II, Lisans |
2023-2024, Rol IV, Lisans |
2023-2024, Sahne Uygulama II, Lisans |
2023-2024, Hareket ve Beden III, Lisans |
2023-2024, Oyunculuğun Temelleri I, Lisans |
2023-2024, Hareket Uygulama I, Lisans |
2023-2024, Hareket ve Kompozisyon I, Lisans |
2023-2024, Rol III, Lisans |
2023-2024, Sahne Uygulama I, Lisans |
2023-2024, Hareket ve Beden I, Lisans |
2023-2024, Rol I, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Beden II, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Kompozisyon II, Lisans |
2022-2023, Rol IV, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Beden IV, Lisans |
2022-2023, Rol II, Lisans |
2022-2023, Oyunculuğun Temelleri II, Lisans |
2022-2023, Yönetmenlik, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Kompozisyon I, Lisans |
2022-2023, Rol III, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Beden III, Lisans |
2022-2023, Rol I, Lisans |
2022-2023, Hareket ve Beden I, Lisans |
2022-2023, Oyunculuğun Temelleri I, Lisans |
2022-2023, Mitoloji ve İkonografi I, Lisans |
2021-2022, İmgelem ve Yaratıcılık, Lisans |
2021-2022, Prodüksiyon, Lisans |
2021-2022, Dansçılar İçin Oyunculuk I, Lisans |
2021-2022, Mitoloji ve İkonografi II, Lisans |
2021-2022, Mitoloji ve İkonografi I, Lisans |
2021-2022, Tiyatro Tarihi ve Kuramları IV, Lisans |
2021-2022, Tiyatro Tarihi ve Kuramları III, Lisans |
2021-2022, Tiyatro Tarihi ve Kuramları II, Lisans |
2021-2022, Tiyatro Tarihi ve Kuramları I, Lisans |
2021-2022, Rol II, Lisans |
2021-2022, Rol I, Lisans |
2021-2022, Oyun İnceleme IV, Lisans |
2021-2022, Oyun İnceleme III, Lisans |
2021-2022, Oyun İnceleme II, Lisans |
2021-2022, Oyun İnceleme I, Lisans |
2021-2022, Oyunculuğun Temelleri I, Lisans |
2021-2022, Oyunculuğun Temelleri II, Lisans |
2020-2021, Tiyatro Tarihi ve Kuramları II, Lisans |
2020-2021, Tiyatro Tarihi ve Kuramları I, Lisans |
2020-2021, Oyun İnceleme II, Lisans |
2020-2021, Oyun İnceleme I, Lisans |
2020-2021, Oyunculuğun Temelleri II, Lisans |
2020-2021, Oyunculuğun Temelleri I, Lisans |
Kayıt Yok |
GOETHE INSTITUT / CultureCIVIC: Kültür Sanat Destek Programı Proje Adı: 'Tiyatrocuların Peşinde - Youtube Kanalı' (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2023-2024 |
Erasmus Art (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Yürütücü , 2022-2022 |
2022 Avrupa Gençlik Yılı Kapsamında Gerçekleştirilen ErasmusAr+ Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2022-2022 |
??itme engelli seyircilerin salonlarda 'ID' ind?ksiyon d?ng? sistemi ile tiyatro, opera, bale, konferans izlemesi, pilot sahne uygulamas?. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2022 |
Kayıt Yok |
YALÇIN, E. (2024) "Hareket ve Dans Derslerinde Doğaçlama Fenomeni: William Forsythe’ın Doğaçlama Teknolojileri", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (14) pp. 824-840 DOI |
YALÇIN, E. (2024) "Tragic elements in Molieré's comedy: a study of the play “Le Misanthrophe”", Journal for the Interdisciplinary Art and Education, 5 (1) pp. 77-85 Link DOI |
YALÇIN, E. (2021) "Pandemi Sonrası Oyunculuk Eğitiminde Online Teknolojilerin Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme", Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi / Journal of Theatre Criticism and Dramaturgy, 0 (33) pp. 43-60 [TR Dizin] DOI |
YALÇIN, E. (2021) "Kurmacanın İnşası", Yedi, (19) pp. 173-175 [TR Dizin] DOI |
YALÇIN, E. (2018) "Düşünsel Paradigmanın Değişimi ve Tiyatronun Evrimi Ekseninde Peter Brook’un Kültürlerarası Tiyatrosu", Yedi, (19) pp. 19-30 DOI |
YALÇIN, E. (2017) "Edward Bond'un LearIı üzerine Monomitsel ve Arketipal Bir İnceleme", Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölüm Dergisi, (24) pp. 59-79 |
YALÇIN, E. (2021) "Tiyatronun Lanetlileri: Sophokles'in Kral Oidipus ve Shalespeare'in Macbeth Tragedyalarında Lanetin Toplumsal ve Tiyatral İşlevi", II. Uluslararası Mitoloji Sempozyumu ve Sergisi , (pp. 70), Ardahan, Türkiye, (Temmuz 2021) |
YALÇIN, E. (2021) "The Turkish Audience's Pursuit of the Platonic Reality and Berkun Oya's Aesthetics: An Analysis of the Dramatic Structure and Social Effect of "Bir Başkadır"", 4.th International New York Conference On Evolving Trends in Interdisciplinary Research and Practices , (pp. 126), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021) |
YALÇIN, E. (2021) "Globalleşmenin Öteki Yüzü: Stanislavski'nin Oyunculuk Sisteminin Uluslararası Dolaşımı", 4.Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2021) |
YALÇIN, E. (2022) "Emre Yalçın Toplu Oyunları 1- B.ile U.,", İstanbul/Türkiye : Mitos Boyut |
YALÇIN, E. (2020) "Postdramatik Tiyatro: Tiyatronun Yeni Rejimi ve Alman Tiyatrosu", İstanbul/Türkiye : Mitos Boyut |
YALÇIN, E. (2023) "Molière’in Alternatif Tiyatrolar Üzerindeki Dinamik Etkisi: ÖKM Sahnesi ve Cimrinin Uşakları", Kitap: MOLIÈRE’DEN MOLYER’E Osmanlı-Türkiye Sahnesinde Karşılaşmalar, İstanbul/Türkiye : İBB Kütüphane ve Müzeler Müdürlüğü |
YALÇIN, E. (2022) "Sign Production in Postdramatic Staging and Cristoph Marthaler's Post- musical Theatre", Kitap: Güzel Sanatlarda Araştırma ve Değerlendirmeler / Research and Reviews in Fine Arts, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı Yayınevi |
Akyıldız, Y., YALÇIN, E. (2022) "Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye", Kitap: Toplu Oyunlar 1 / Emre Yalçın, İstanbul/Türkiye : Mitos Boyut |
Cevher, S., YALÇIN, E., Acar, Y., Ünsalan, Y., Güngör, İ., Soyuerdem, E. (2015) "Yaşamı ve Oyunculuk Tekniği ile Michael Chekhov’un Hayali Tiyatrosu", Kitap: Oyuncunun Yolculuğu Stanislavski den Morris e, İstanbul/Türkiye : Mitos-Boyut |
Cevher, S., YALÇIN, E., Acar, Y., Ünsalan, Y., Güngör, İ., Soyuerdem, E. (2015) "Richard Boleslavsky’nin Yaratıcı Tiyatrosu ve Oyunculuk Üzerine İlk Altı Ders", Kitap: Oyuncunun Yolculuğu: Stanislavski'den Morris'e, İstanbul/Türkiye : Mitos-Boyut |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Yedi: Sanat, Tasarım ve Bilim Dergisi, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2021) "Kurmaca Dalında En İyi Film Ödülü" Ankara Fotoğraf Sanatçıları Derneği-AFSAD |
(2021) "3.Sinevizyon Uluslararası Film Festivali En İyi Film 3.lük Ödülü" Kıbrıs Türk Sinema Televizyon Derneği |
(2021) "Antakya 9.Uluslararası Film Festivali Jüri Özel Ödülü" ANSAM Kültür Derneği |
(2020) "Kurmaca Dalında En İyi Film" VIII.Uluslararası İpekyolu Film Festivali-Sinema ve Televizyon Eseri Sahipleri Meslek Birliği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Kadınlar Mektebi, 28-03-2024 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Erasmus Days 2023, Pencereler, 12-10-2023 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Sergi: Erasmus days, 12-10-2023 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Pencereler, 12-10-2023 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Anton'un Aşıkları, 09-05-2023 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Dünya Sanat Günü, 24-04-2023 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Erasmusdays, 14-10-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: Gazap Üzümleri, 01-06-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Erasmus Ar+ Avrupa Gençlik Yılı, 01-06-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Anton'un Aşıkları, 25-04-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: B ile U, 23-03-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: HAMAHAKKİ, 23-03-2022 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 14-12-2021 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 12-11-2021 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 01-11-2021 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 10-09-2021 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 29-01-2021 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 22-01-2021 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 12-12-2020 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 04-12-2020 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 29-10-2020 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 01-10-2020 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 06-09-2020 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 04-09-2020 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): AT- İzmir Büyükşehir Belediyesi 2. Mahalle ve Köy Tiyatroları Festivali, 28-12-2019 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yağmur, Şnorkel ve Taze Fasulye, 06-12-2019 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Örümcek Zamanı, 23-11-2019 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Örümcek Zamanı, 23-11-2019 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Ayyar Hamza-37. İzmir Uluslararası Tiyatro Günleri, 09-03-2019 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Dogville- 37. Uluslararası İzmir Tiyatro Günleri, 08-03-2019 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Dogville, 11-01-2019 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Yedinci Günün Mutluluğu, 27-03-2018 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Örümcek Zamanı, 26-02-2018 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Örümcek Zamanı, 02-05-2017 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Örümcek Zamanı, 22-04-2017 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ebru Soyuerdem
-
|
2015 | 2 |
İbrahim Güngör
-
|
2015 | 2 |
Senem Cevher
-
|
2015 | 2 |
Yankı Ünsalan
-
|
2015 | 2 |
Yasemin Acar
-
|
2015 | 2 |
Yavuz Akyıldız
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78393 |
YÖKSİS Temel Alan | Güzel Sanatlar Temel Alanı | 5731 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sahne Sanatları | 379 |
Anahtar Kelimeler | Yorum-Dramatik Yazarlık, Tiyatro Kuramı, Yorum-Dramatik Yazarlık |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 80 | 0 | 15 | 15 | 0 | 100 | 34 | 180 | 40 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 392 . | - | 533 . | 529 . | - | 431 . | 595 . | 441 . | 560 . | 281 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 59 . | - | 134 . | 135 . | - | 68 . | 142 . | 58 . | 134 . | 59 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 12 . | - | 37 . | 32 . | - | 10 . | 29 . | 4 . | 34 . | 16 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | - | 21 . | 18 . | - | 6 . | 14 . | 2 . | 20 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 5 . | - | 21 . | 18 . | - | 6 . | 14 . | 2 . | 20 . | 7 . |
Toplam Yayın | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 5 | 3 | 1 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |