img

Prof. Dr. Mustafa Şahin BÜLBÜL

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim
  • Üstün Zekalılar Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
153
Atıf
129
h-index
6
Proje
7
WoS
Yayın
7
Atıf
25
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
Özel Yetenekliler Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 1998, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2021 Yükse, 2021
Araştırma, Gürcistan'da Engelsiz Fizik Eğitimi, Tbilisi, Gürcistan, 16-03-2015, 20-03-2015
[UAK] Eğitim Bilimleri Özel Yetenekliler Eğitimi Özel Yetenekliler Eğitimi
2017-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi, Türkiye
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2007-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2005-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2017-2018, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2018, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2015-2016, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları-1, Lisans
2015-2016, Genel Fizik, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Drama, Lisans
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2014-2015, Bilgisayar, Lisans
2014-2015, Bilim, Teknoloji veToplum, Lisans
2014-2015, Özel Eğitim, Lisans
2014-2015, Genel Fizik, Lisans
Kayıt Yok
Dokunsal Materyal Atölyesi / Kütüphanesi Projesi (Ulusal) Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: , 2018-2020
Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modelinin Geliştirilmesi: Bir Aksiyon Çalışması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2021
Engelsiz Fen Eğitimi EFE İlköğretim 6 Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Etkili Fen Öğretimine Yönelik Bir Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017
Hastanadeki Çocuklara Fen Öğretimi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017
Hastanedeki Çocuklara Fen Eğitimi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017
Görme engelli öğrencilerin bazı lise fizik konularının öğreniminde kullanabilecekleri ders aracı tasarımı ve geliştirilmesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı
GELENEKSEL VE MİKRO BİLGİSAYAR TEMELLİ LABORATUVAR UYGULAMALARININ 9 VE 10 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MEKANİK VE ELEKTRİK KONULARINDAKİ BAŞARILARINA TUTUMLARINA ÖZ YETERLİLİK VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer
Kayıt Yok
Bülbül, M.Ş. (2022) "One-Week Inquiry about Gravity Force with a Student Who is Blind", The Journal of Science Education for Students with Disabilities (JSESD), 23 (1) Link DOI  
Susam, B., Talas, S., Bülbül, M.Ş. (2022) "Evde Eğitimde Model Arayışı", The WESTERN ANATOLIA JOURNAL of EDUCATIONAL SCIENCES, 13 (1) pp. 234-251 [TR Dizin] DOI    
Dos, S.R.P., Bülbül, M.Ş., Llemes, I. (2020) "EVIDENCE FROM GOOGLE TRENDS OF A WIDENING SECOND-LEVEL DIGITAL DIVIDE IN BRAZIL. EVEN WORSE WITH THE COVID-19", ACTA Scientiae, 22 (4) pp. 121-153 Link DOI   
Bülbül, M.Ş. (2020) "BİLİM LİDERİ VE BİLİM EĞİTİMCİSİ OLARAK RICHARD FEYNMAN", Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2) pp. 65-74 Link  
Bülbül, M.Ş., Elmas, R., Eryılmaz, A. (2019) "Fizik ve Kimya Disiplinleri için İlgi Çekici olan Bağlamların Bağlam Disiplin İlişkisi Kapsamında Belirlenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (50) pp. 451-479 [TR Dizin] Link   
Dos, S.R.P., Bülbül, M.Ş., Llemes, I. (2019) "School Inequalities and Urban Welfare:Going Beyond Socioeconomic Status with Data Science", Acta Scientiae, (0)  
Bülbül, M.Ş. (2018) "Frame in the Frame: Mystery Motion on the Hill", The Physics Teacher, 56 (9) pp. 624-625 [SSCI] Link DOI    
Aydoğdu, Ü.R., Karamustafaoğlu, O., Bülbül, M.Ş. (2017) "Akademik Araştırmalarda Araştırma Yöntemleri ile Örneklem İlişkisi: Doğrulayıcı Doküman Analizi Örneği", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 556-565 DOI  
Bülbül, M.Ş. (2017) "A Universal Design for Robotics Education", Journal of Science Education for Students with Disabilities, 20 (1) Link  
Horzum, T., Bülbül, M.Ş. (2017) "Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi", Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-15 DOI  
Bülbül, M.Ş. (2017) "Social, Psychological, Philosophical and Educational bases of science education: chaos and order", Reseach on education and psychology, (0)  
Bülbül, M.Ş., Dos, S.R.P., Lıiz, L.I. (2017) "Big data techniques in science education and what story google trends tells us about science", ACTA SCIENTIAE, (0)  
Bülbül, M.Ş., Garip, B., Yiğit, N. (2016) "Adapting smart phone applications about physics education to blind students", Journal of Physics: Conference Series, 707 (0) p. 12039 Link DOI    
Bülbül, M.Ş. (2015) "Öğreşme Kavramının Termodinamik İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi", Eğitişim Dergisi, 12 (46)  
Bülbül, M.Ş., Karaman, A.C. (2015) "Chaos Exploration and Inquıry Thread Cones Motion", Journal of Inquiry Based Activities, (0) pp. 18-23 Link  
Bülbül, M.Ş. (2015) "Big Data with Small Cases A Method for Discovering Students Centered Contexts for Physics Courses", Themes in Science and Technology Education, 8 (2) pp. 105-114  
Bülbül, M.Ş., Wee, L.K. (2015) "Using the knowledge of penumbra with a trick simulations", Latin American Journal of Physics Education, 9 (4) p. 4406  
Bülbül, M.Ş. (2015) "Görme engelli öğrenciyi fizikçi yapan fonksiyon", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 17-26  
Bülbül, M.Ş. (2015) "The three eggs experiment", Physics Education, 51 (1) p. 15007 Link DOI   
Bülbül, M.Ş., Garip, B., Özdemir, Ö.F. (2015) "Using A Force Concept Inventory TestWith Visually Impaired And Blind Students", European Journal of Physics Education, 6 (3) pp. 20-31  
Garip, B., Bülbül, M.Ş. (2014) "A blind student s outdoor science learning experience Barrier hunting at METU science and technology museum", Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 6 (2) pp. 100-109  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Kaotik öğrenme ve kaotik öğretim programı", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (4) pp. 805-815 Link DOI  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Fizik eğitimi esnasında kullanılan drama etkinliklerinin değerlendirilmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 33-42  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Towards inclusive nature of science inos activities", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 4 (1) pp. 173-179  
Bülbül, M.Ş., Eryurt, K., Mhaiskar, V., Gupta, A. (2013) "In touch with distance and displacement", Phys. Educ., 48 (3) pp. 275-276   
Bülbül, M.Ş. (2013) "Bireysel Öğrenme Materyallerinden Tam Kaynaştırmalı Öğrenme Ortamlarına Evrensel Tasarım Bağlam Temelli Yaklaşım Ve Bilgelik Çağı", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 43-56  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır", Fen bilimleri öğretimi dergisi, 1 (1) pp. 1-11 Link  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Blindfold experiments Seven principles for inclusive classes", Latin-American Journal of Physics Education, 7 (2) pp. 265-268  
Bülbül, M.Ş. (2013) "A description of a blind student s science process skills through health physics", European Journal of Physics Education, 4 (2) pp. 6-13  
Bülbül, M.Ş., Gülnur, A. (2013) "Fizik dersleri için bağlam temelli drama uygulamaları", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 381-389  
Bülbül, M.Ş., Yıldırım, U. (2012) "An analysis of Turkish pre service physics teachers discussions of learning objectives of secondary school physics programme of study", The Online Journal of New Horizons in Education, 2 (4) pp. 9-12  
Bülbül, M.Ş., Garip, B., Kurt, Ü.C., Demirtaş, D. (2012) "Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı İğneli sayfa", İlköğretim Online, 11 (4)  
Bülbül, M.Ş. (2012) "Making wave concept tangible", e-Journal of New World Science Academy, 7 (1) pp. 404-409  
Bülbül, M.Ş. (2012) "Görme engelliler ve fizik eğitimi çalıştayı sonrası 9 sınıf enerji ünitesi ile ilgili öneriler", Sosyal Politika Çalışmaları, 7 (29) pp. 79-85  
Peşman, H., Bülbül, M.Ş. (2012) "Postmodern bir drama uygulaması Mekanik kavramları kullanarak hazırlanmış kavram ağı", NWSA-Education Sciences, 7 (1) pp. 453-458  
Yiğit, N., Alev, N., Tural, G., Bülbül, M.Ş. (2012) "Fen Bilgisi I Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Problemleri Anlama Ve Çözme Durumları Üzerine Bir Araştırma", Cumhuriyet International Journal of Education, 1 (2) pp. 18-36  
Aydın, S., Bülbül, M.Ş. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 78-85  
Bülbül, M.Ş., Eryurt, K. (2011) "Adapting force concept inventory test into drama applications", Western Anotolia Journal of Educational Science, (0) pp. 37-44  
Bülbül, M.Ş. (2010) "Farklılıklarından ötürü çocuklarımızı ayrıştırmalı mıyız yoksa kaynaştırmalı mıyız", Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama, 2010 (8) pp. 45-48  
Bülbül, M.Ş., Sahyun, S. (2010) "A distance experiment with a blind partner", Balkan Physics Letters, 18 (0) pp. 165-170  
Bülbül, M.Ş. (2010) "Üniversiteye Giriş Sınavı Birinciliği ve Üstün Yeteneklilik", International Journal of Educational Science, 2 (2) pp. 441-466  
Bülbül, M.Ş., Erçetin, Ş.Ş. (2010) "Chaos and the Analogy of Education", Middle-East Journal of Scientific Research, 5 (4) pp. 280-282  
Bülbül, M.Ş. (2010) "Doğuştan görme engellinin Türkiye de fizikçi olabilme ihtimali", Eleştirel Pedagoji, 2 (7) pp. 51-58  
Engin, A.O., Bülbül, M.Ş. (2009) "Ortaöğretimde fizik öğretimi programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2 (1) pp. 47-65  
Yiğit, N., Bülbül, M.Ş. (2009) "The possibility of teaching some astrophysics subjects with marbling art", Energy Education Science and Technology Part B Social and Educational Studies, 1 (3) pp. 103-113 [SSCI]    
Bülbül, M.Ş. (2006) "Gelecekte fizik eğitimi", Bilim ve Gelecek, (34)  
Bülbül, M.Ş. (2005) "Ermeni iddialarına karşı nükller tehtid stratejisi", Polis Dergisi, 11 (44) pp. 215-217  
Bülbül, M.Ş. (2005) "Fizik eğitiminde güvenlik konularına yapılabilecek vurguların önemi", Polis Dergisi, 11 (45) pp. 189-195  
Bülbül, M.Ş. (2021) "Comparison of Universal Design and Individual Design in Terms of Accessibility in STEM Education", SciAccess 2021 , Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2021
Bülbül, M.Ş. (2020) "Creativity with Big Chaotic Data", 7 th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2020
Sözbilir, M., Bülbül, M.Ş. (2019) "Accessible Science and Mathematics Education Workshop", Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Nisan 2019
Bülbül, M.Ş. (2019) "Endüstri 3,5", Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Nisan 2019
Bülbül, M.Ş. (2019) "Bilim Kurgu Eğitimi", Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Nisan 2019
Bülbül, M.Ş. (2019) "Yaylarla Yapılabilecek Deneyler Üzerinden Yaratıcılığın Keşfi", International Symposium on Active Learning , Türkiye, (Eylül 2019
Bülbül, M.Ş. (2019) "Akıllı Telefonla Dört Önemli Kavramsal Deney; Basınç, Manyetizma, Yerçekimi İvmesi ve Ses Hızı", International Symposium on Active Learning , Türkiye, (Eylül 2019
Bülbül, M.Ş. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Bilim Kurgu Hikâyelerine Genel Bir Bakış", International Symposium on Active Learning , Türkiye, (Eylül 2019
Bülbül, M.Ş. (2018) "Fizik Eğitiminde Büyük Veri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Aralık 2018
Bülbül, M.Ş. (2018) "Erişilebilir Eğitim Videoları", Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Bülbül, M.Ş. (2017) "Creative ideas workshop: Beginner’xxs Activities", ICES-UEBK , (Nisan 2017
Bülbül, M.Ş. (2017) "Science Education in Hospitals", ICES-UEBK , (Nisan 2017
Okcu, B., Sözbilir, M., Bülbül, M.Ş. (2017) "Teaching electrical resistance to 6th grade visually impaired students", NARST 90th Annual International Conference , (pp. 72), San Antonia, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
Bülbül, M.Ş. (2016) "Stemless Education", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "Teaching particle physics to a blind learner", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "What is DURA Project", International Conference on Research in Education and Science , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "Chaos Creativity and Nature of Science Fiction", International Conference on Research in Education and Science , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖSTERİLECEK 5 ÖNEMLİ ÖZEL EĞİTİM UYGULAMASI", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "OKUL ÜNİVERSİTE İŞBİRLİĞİNE ÖRNEKLER", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "Sustainable and accessible science education", International Conference New Perspectives in Science Education , (pp. 414-417), (Mart 2016
Bülbül, M.Ş. (2016) "Space tree without barriers", International Conference New Perspectives in Science Education , (pp. 410-413), (Mart 2016
Bülbül, M.Ş., Wee, L.K. (2016) "An approach for totally blind learners about day and night concepts", International Physics Conference at the Anatolian Peak , (pp. 118), (Şubat 2016
Bülbül, M.Ş., Garip, B. (2016) "Drama and role play examples for introductory physics course", International Physics Conference at the Anatolian Peak , (pp. 114), (Şubat 2016
Bülbül, M.Ş., Oktay, Ö. (2016) "A universal design for robotics education", International Physics Conference at the Anatolian Peak , (pp. 115), (Şubat 2016
Bülbül, M.Ş. (2015) "Speed of tired and miserable photons", INTERNATIONAL CONFERENCE GIREP EPEC 2015 , (pp. 150-151), (Temmuz 2015
Bülbül, M.Ş., Diken, E.H., Garip, B., Gözüm, A.İ.C., Gupta, A., İnaltekin, T. (2015) "A New Science Curriculum for Children in the Hospital", iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION , (Haziran 2015
Bülbül, M.Ş., Yalmancı, S.G., Oktay, Ö., Yalmancı, E. (2015) "Dear students teachers and academicians Please order the lesson about flying Testing the 5E model and the REACT strategy", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , (Kasım 2015
Bülbül, M.Ş., Mikiashvili, M., Mikiashvili, A. (2015) "Formülleri Duvara Değil Oyuncağa Yazalım", Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2015
Garip, B., Özpolat, E., Demirtaş, D., Bülbül, M.Ş. (2014) "Schools for All", International Conference New Perspectives in Science Education , (pp. 147-152), (Mart 2014
Bülbül, M.Ş. (2014) "Nature of Science Fiction Education with a Blind Student", GIREP-2014 , Palermo, (Temmuz 2014
Bülbül, M.Ş., Demirtaş, D., Garip, B., Oktay, Ö. (2013) "Re simulating Physics simulations for blind students", International Conference New Perspectives in Science Education , (Mart 2013
Bülbül, M.Ş. (2013) "Sun A major context for educational purposes", Solar Campus , Türkiye, (Kasım 2013
Bülbül, M.Ş., Garip, B., Demirtaş, D. (2013) "Testing Context Based Self Learning Material with a Blind Student a Wisdom Box", New Perspectives in Science Education , (Mart 2013
Döke, D.A., Garip, B., Bülbül, M.Ş., Özel, C.S. (2012) "Görme engelliler ile ilgili en çok neyi merak ediyoruz Nasıl merak etmeliyiz Ne biliyoruz Ne bilmeliyizi", 3. Uluslar Arası Kör ve Az Görenlerin Eğitimi, Rehabilitasyon Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu , (pp. 52-62), Türkiye, (Aralık 2012
Bülbül, M.Ş. (2012) "Görme engelli öğrencilerin olduğu kaynaştırmalı öğrenme ortamları için hareket eğitimi uygulamaları", 3. Uluslar Arası Kör ve Az Görenlerin Eğitimi, Rehabilitasyon Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu , (pp. 132-139), Türkiye, (Aralık 2012
Bülbül, M.Ş., Garip, B. (2012) "Dengeli eğitim için nasıl bir denge eğitimi olmalı", 3.Uluslar arası kör ve az görenlerin eğitimi, rehabilitasyon sorunları ve çözüm önerileri sempozyumu , (pp. 125-131), Türkiye, (Aralık 2012
Garip, B., Eryılmaz, A., Bülbül, M.Ş. (2012) "Görme engelli öğrencilerin 9 sınıf fizik öğretim programı kazanımlarının kendilerine uygunluğu konusunda fikirler", 3. Ulusalar arası kör ve az görenlerin eğitimi, rehabilitasyon sorunları ve çözüm önerileri sempozyumu , (pp. 206-213), Türkiye, (Aralık 2012
Bülbül, M.Ş., Demirtaş, D., Kurt, Ü.C., Oktay, Ö., Garip, B. (2012) "Views and recommendations about 9th grade force and motion unit from physics teachers who studied with visually impaired students", Uygulamalı Eğitim Kongresi , (pp. 220-221), (Eylül 2012
Bülbül, M.Ş. (2012) "A micro computer based laboratory application about muscles with pre service physics teacher", 2nd World Conference on Information Technology , (pp. 4-7), (Kasım 2012
Bülbül, M.Ş. (2012) "Blind student s experience about 3D electric circuits through bloom s taxonomical method", 2nd World Conference on Information Technology , (pp. 68-72), (Kasım 2012
Bülbül, M.Ş. (2012) "İğneli sayfa ile görme engellilerin kullandığı diğer matematik öğrenme setlerinin karşılaştırılması", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 434), Türkiye, (Haziran 2012
Bülbül, M.Ş., Slogar, S.M. (2012) "Öğretmen özel alan yeterlilikleri ne kadar özel Pedagojik alan bilgisinin yeniden gözden geçirilmesi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
Bülbül, M.Ş., Matthews, K. (2012) "Bağlam temelli eğitimin olası geleceği", X. Ulusan Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
Bülbül, M.Ş., Kertil, M. (2011) "A teaching experience with a blind student s fingers The Area of A circle", 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 466), (Temmuz 2011 
Bülbül, M.Ş. (2011) "Görme engelli öğrencilerin ışığın yayılma modeli ile ilgili görüşleri", 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 576), Türkiye, (Eylül 2011
Bülbül, M.Ş. (2011) "Inclusion Something more than sitting together", Excellence in Education , (pp. 98), (Temmuz 2011
Bülbül, M.Ş., Yeşiltaş, E. (2011) "Bir internet sitesi tasarımı Görme engelli öğrenciler de fare kullanabilmeli", International Educational Technology Conference , (pp. 1404-1407), (Mayıs 2011
Bülbül, M.Ş., Şık, A. (2011) "Laboratuvar takip sistemi 2 0", International Educational Technology Conference , (pp. 1732-1735), (Mayıs 2011
Elmas, R., Bülbül, M.Ş., Eryılmaz, A. (2011) "Thematic classification of eligible contexts for a holistic perspective in curriculum development", ESERA , Lyon, Fransa, (Eylül 2011
Bülbül, M.Ş. (2010) "Unseen Barriers for disabled science learners Misconceptions about nature of science", International Conference on Inclusion , (Mayıs 2010
Bülbül, M.Ş., Eryılmaz, A. (2010) "Fizik laboratuvarlarının engellilere uyumlu hale getirilmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 159), Türkiye, (Eylül 2010
Bülbül, M.Ş., Eryılmaz, A. (2010) "How a blind student measure three basic unit in mechanics", Turkish Physical Society 27th International Congress , (pp. 352), (Eylül 2010
Bülbül, M.Ş., Eryurt, K. (2010) "Computer assisted drama activities in physics education", 27thInternational Physics Congress , (Eylül 2010
Bülbül, M.Ş., Eryılmaz, A. (2010) "Human as a Context in Learning Physics A Guide for Textbook Authors", GIREP-2010 , (Ağustos 2010
Bülbül, M.Ş., Oktay, Ö. (2009) "A bibliography study about physics education from two main congress in Turkey", Turkish Physical Society 26th International Physics Conference , (pp. 225), (Eylül 2009
Bülbül, M.Ş. (2009) "The possiblity of learning curved mirrors structure by a normal blind inborn students", 26.Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 224), (Eylül 2009
Bülbül, M.Ş., Özmen, A., Diken, E.H. (2009) "Çoklu zeka alanları ve sınıf içi oturma düzenine yönelik bir çalışma", The First International Congress of Educational Research , (Mayıs 2009
Bülbül, M.Ş. (2009) "Google Centered Search Method in Pursuit of Trends and Definitions in Physics andEducation", ESERA , (Ağustos 2009
Yiğit, N., Bülbül, M.Ş., Alev, N., Bursal, M. (2008) "Bilgi iletişim teknolojileri BİT ve materyal geliştirme konulu bir hizmet içi eğitim kursu nun etkililiğinin incelenmesi", VIII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 102-103), Türkiye, (Ağustos 2008
Bülbül, M.Ş., Yiğit, N. (2007) "A Different Example of Applications of General Physics Labratory Lesson in Educational Faculties", 24th International Physics Congress , (pp. 597-598), (Ağustos 2007
Bülbül, M.Ş., Ekinci, Ü.V. (2007) "Radyoaktif bozunmanın simülasyonu konusunda bir çalışma", 1. Ulusal Eğitim Kongresi , (pp. 94-95), Türkiye, (Haziran 2007
Bülbül, M.Ş. (2007) "Fizik dersini sevmeyen öğrencilere başarılarını arttırıcı bir uygulama", Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu , (pp. 2), Türkiye, (Nisan 2007
Bülbül, M.Ş. (2007) "Lorentz s Glove", 7th International Educational Technology Conference , (pp. 245-247), (Mayıs 2007
Yiğit, N., Altun, T., Alev, N., Dertlioğlu, K., Bülbül, M.Ş. (2007) "Öğretim amaçlı web sitelerinin değerlendirilmesine yönelik bir ölçek tasarımı", 1. Ulusal İlköğretim Kongresi , Türkiye, (Kasım 2007
Bülbül, M.Ş. (2006) "Ortaöğretim öğrencilerinin cep telefonu kullanımı üzerine bir araştırma", 6th International Educational Technology Conference , (pp. 307-310), (Nisan 2006
Bülbül, M.Ş. (2006) "Using Gif Graphics Interchange Format images in physics education", 6th International Conference of the Balkan Physical Union , (pp. 468), (Ağustos 2006  
Bülbül, M.Ş. (2005) "Türkçe dilbilgisi kurallarının termodinamik yasalar açısından değerlendirilmesi", Turkish Physical Society 23rd International Physics Congress , (pp. 655), (Eylül 2005
Bülbül, M.Ş. (2005) "Fizik bölümünün tercih nedenleri ve öğrencilerin beklentileri üzerine bir araştırma", Geleneksel Erzurum Fizik Günleri-II , (pp. 66), Türkiye, (Mayıs 2005
Bülbül, M.Ş. (2005) "Fizik Eğitiminde sanal makinelerin kullanımı üzerine bir çalışma", XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1102-1104), Türkiye, (Eylül 2005
Bülbül, M.Ş. (2004) "CMS deneyinde kullanılan HF dedektörlerinin enerji çözünürlüğü ve enerji lineerliği", Türk Fizik Derneği 22. Fizik Kongresi , (pp. 533), Türkiye, (Eylül 2004
Bülbül, M.Ş. (2023) "Gezici sınıflar", : Vizetek Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2022) "Yavaş Bilim Eğitimi", : Vizetek Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2021) "The Last School (Homeschooling)", Türkiye : Vizetek Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2017) "Hastanelerde Fen Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi  
Kızılaslan, A., Sözbilir, M., Bülbül, M.Ş. (2016) "Kaynaştırma sınıfı Etkili farklılaştırılmış öğretim için stratejiler", İstanbul : Nobel Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2015) "Physics For All Introduction to Physics without Barriers", Deutschland/Almanya : LAP Lambert Academic Publishing  
Bülbül, M.Ş., Kurt, Ü.C., Garip, B., Demirtaş, D., Eryurt, K. (2013) "Herkes için basit malzemelerle matematik İğneli sayfa cebir uygulamaları", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş., Eryılmaz, A. (2012) "Görme Engelli Öğrenciler için Fizik Ders Araçları", Ankara/Türkiye : Murat Kitabevi  
Bülbül, M.Ş. (2012) "Drama Creativity and Chaos in Physics Education", : Lambert Academic Publishing  
Bülbül, M.Ş. (2011) "Hacivat ve Karagöz Isı ve Sıcaklık Sohbetinde", Türkiye : Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi  
Bülbül, M.Ş. (2007) "Kaos ve Eğitim", Türkiye : Beyaz Kalem  
Bülbül, M.Ş. (2021) "Engelsiz sergi çalışmaları: Posta Sanatı Örneği", Kitap: Sergileme Tasarımı-Bilim Merkezleri ve Müzeler İçin Bir Kılavuz, : Çizgi Kitapevi  
Bülbül, M.Ş. (2021) "Araştırma-Sorgulama", Kitap: Dijital etkileşimli öğretim materyalleri, : Nobel Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2021) "İlkokul programında yer alan "Dünya ve Evren" konu alanı ve özellikleri", Kitap: İlkokulda Temel Fen Bilimleri, : Vize Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2021) "Social Learning Analytics: Learning How We Learn on YouTube", Kitap: Advancing the Power of Learning Analytics and Big Data in Education, Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL  
Bülbül, M.Ş. (2021) "Creativity with Big Chaotic Data", Kitap: Chaos, Complexity and Leadership 2020, : Springer  
Yılmaz, S.S., Coştu, S., Barut, Y., Demir, Ö., Köksal, H., Akın, H., Ergun, M. (2020) "EVDE VE HASTANEDE EĞITIM GÖREN ÇOCUKLARIN ÖĞRENME SÜRECINDE KULLANILABILECEK ÖĞRETIM STRATEJI VE YÖNTEMLER", Kitap: EVDE VE HASTANEDE EĞİTİM, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2020) "Chaos in the Future: Artificial Intelligence as a Strange Attractor of the Future", Kitap: Chaos, Complexity and Leadership 2018: Explorations of Chaotic and Complexity Theory, Ag/İsviçre : Springer   
Bülbül, M.Ş. (2020) "Fen Öğretiminde Mobil Uygulamalar", Kitap: Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2020) "Yapay zeka, Blokzincir ve Fen Öğretimi", Kitap: Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2020) "Evrensel tasarım", Kitap: özel eğitim, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık  
Bülbül, M.Ş. (2019) "Fen Eğitiminde Büyük Verinin Kullanımı", Kitap: Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi: Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2019) "Fen eğitiminde yapay zeka uygulamaları", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Anı  
Bülbül, M.Ş. (2019) "Öğrenci hizmetleri, eğitim ve öğretim ile ilgili işler", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Nobel  
Bülbül, M.Ş. (2019) "Fen Eğitiminde Bilim Kurgu Eğitimi", Kitap: Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi: Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2019) "Fen ve matematik eğitiminde engelsiz teknolojilerin kullanımı", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Anı  
Bülbül, M.Ş. (2018) "From Academician’s Office to Physics Lab for Students with Special Needs", Kitap: Towards Inclusion of All Learners through Science Teacher Education, : BRILL Sense  
Sözbilir, M., Zorluoğlu, S.L., Okcu, B., Kızılaslan, A., Gül, Ş., Bülbül, M.Ş., Yazıcı, F. (2017) "Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi", Kitap: Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Nobel  
Bülbül, M.Ş., Sözbilir, M. (2017) "Engelsiz STEM eğitimi", Kitap: Kuramdan uygulamaya STEM eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2016) "Engelsiz laboratuvar ve bilim müzelerine doğru", Kitap: Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Türkiye : Pegem  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Ders kitaplarında olması gereken bir kuram:Kaos", Kitap: Tüm yönleriyle fizik ders kitapları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Bülbül, M.Ş. (2013) "Fatih projesi öncesi mikrobilgisayar temelli laboratuvar uygulamaları ve ders kitapları", Kitap: Tüm Yönleriyle Fizik Ders Kitapları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Erçetin, Ş.Ş., Açıkalın, Ş.N., Bülbül, M.Ş. (2012) "A Multi-DimensionalApproach to Leadership inChaotic Environments", Kitap: Chaos and Complexity Theory for Manegement Nonlinear Dynamics, : IGI-GLOBAL   
Bülbül, M.Ş. (2010) "Alandaki çalışmaların niteliğini ve sayısını arttırabilecek on altın öneri", Kitap: Türkiye de Fizik Eğitimi Alanındaki Tecrübeler Sorunlar Çözümler ve Öneriler, Türkiye : Google Books  
Bülbül, M.Ş. (2010) "Görme engelliler ve fizik öğretimi", Kitap: Türkiye de fizik eğitimi alanındaki tecrübeler sorunlar çözümler ve öneriler, Türkiye : Google Books  
Kayıt Yok
(Ulusal - Kitap) Felsefe Şekeri, 2019, Editör
(Ulusal - Dergi) FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör
(Uluslararası - Dergi) Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi DErgisi, 2016, Editör
(Ulusal - Kitap) Tüm Yönleriyle Fizik Ders Kitapları, 2013, Editör
(Ulusal - Kitap) Türkiye de Fizik Eğitimi Alanındaki Tecrübeler Sorunlar Çözümler ve Öneriler, 2010, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Bilim, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Science activities, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED), 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Ulusal - Diğer) 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Bilim, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2016
Başkan, Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitim Derneği, 2015-
Yönetim Kurulu Üyesi, Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği, 2014-
Danışman, Ziya Gökalp İlköğretim Okulu, 2014-2015
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Akademik Araştırmalarda Araştırma Yöntemleri ile Örneklem İlişkisi: Doğrulayıcı Doküman Analizi Örneği 0 0 0 19 16 0 0 0 35
2 Chaos and Complexity Theory for Manegement Nonlinear Dynamics 0 0 0 1 0 11 0 0 12
3 Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır 2 0 0 2 3 0 0 0 7
4 Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı İğneli sayfa 1 0 0 1 5 0 0 0 7
5 Fizik dersleri için bağlam temelli drama uygulamaları 0 0 0 2 4 0 0 0 6
6 Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi 2 0 0 0 4 0 0 0 6
7 Kaos ve Eğitim 0 0 0 1 2 3 0 0 6
8 Fen Bilgisi I Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Problemleri Anlama Ve Çözme Durumları Üzerine Bir Araştırma 2 0 0 2 1 0 0 0 5
9 Using A Force Concept Inventory TestWith Visually Impaired And Blind Students 0 0 0 1 4 0 0 0 5
10 Fizik ve Kimya Disiplinleri için İlgi Çekici olan Bağlamların Bağlam Disiplin İlişkisi Kapsamında Belirlenmesi 0 0 0 1 3 0 0 0 4
11 Bağlam temelli eğitimin olası geleceği 0 0 0 2 1 0 0 0 3
12 Bireysel Öğrenme Materyallerinden Tam Kaynaştırmalı Öğrenme Ortamlarına Evrensel Tasarım Bağlam Temelli Yaklaşım Ve Bilgelik Çağı 1 0 0 1 1 0 0 0 3
13 Doğuştan görme engellinin Türkiye de fizikçi olabilme ihtimali 0 0 0 0 2 0 1 0 3
14 A blind student s outdoor science learning experience Barrier hunting at METU science and technology museum 2 0 0 0 0 0 0 0 2
15 A Universal Design for Robotics Education 0 0 0 2 0 0 0 0 2
16 Görme Engelli Öğrenciler için Fizik Ders Araçları 0 0 0 0 2 0 0 0 2
17 How a blind student measure three basic unit in mechanics 0 0 0 0 2 0 0 0 2
18 Ortaöğretimde fizik öğretimi programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi 0 0 0 0 2 0 0 0 2
19 Öğretim amaçlı web sitelerinin değerlendirilmesine yönelik bir ölçek tasarımı 1 0 0 0 1 0 0 0 2
20 Thematic classification of eligible contexts for a holistic perspective in curriculum development 0 0 0 0 2 0 0 0 2
21 Using Gif Graphics Interchange Format images in physics education 2 0 0 0 0 0 0 0 2
22 A description of a blind student s science process skills through health physics 0 0 0 0 1 0 0 0 1
23 Adapting smart phone applications about physics education to blind students 0 0 0 1 0 0 0 0 1
24 Advancing the Power of Learning Analytics and Big Data in Education 1 0 0 0 0 0 0 0 1
25 Big Data with Small Cases A Method for Discovering Students Centered Contexts for Physics Courses 1 0 0 0 0 0 0 0 1
26 Blind student s experience about 3D electric circuits through bloom s taxonomical method 0 0 0 0 1 0 0 0 1
27 Chaos and the Analogy of Education 0 0 0 0 1 0 0 0 1
28 Google Centered Search Method in Pursuit of Trends and Definitions in Physics andEducation 0 0 0 0 1 0 0 0 1
29 Görme engelli öğrenciyi fizikçi yapan fonksiyon 1 0 0 0 0 0 0 0 1
30 Postmodern bir drama uygulaması Mekanik kavramları kullanarak hazırlanmış kavram ağı 0 0 0 0 1 0 0 0 1
31 School Inequalities and Urban Welfare:Going Beyond Socioeconomic Status with Data Science 1 0 0 0 0 0 0 0 1
32 The three eggs experiment 0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2017) "24 Kasım 2017 Kuruluş Onur ve Bilim Ödülü" Bağımsız Eğitim Çalışanları Sendikası
(2009) "Fen Bilimleri Enstitüsü Ders Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Belkıs Garip
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 - 2016 14
Ali Eryılmaz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2010 - 2019 7
Dilber Demirtaş
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 - 2014 6
Nevzat Yiğit
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2007 - 2016 6
Mustafa Sözbilir
Atatürk Üniversitesi
2016 - 2019 5
Özlem Oktay
Atatürk Üniversitesi
2009 - 2016 5
Kübra Eryurt
-
2010 - 2013 4
Nedim Alev
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2007 - 2012 3
Ümmügülsüm Cansu Kurt
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2012 - 2013 3
Santos Renato P Dos
-
2017 - 2020 3
Kafkas Üniversitesi
2009 - 2015 2
Şefika Şule Erçetin
Hacettepe Üniversitesi
2010 - 2012 2
Rıdvan Elmas
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2011 - 2019 2
Aydın Kızılaslan
Atatürk Üniversitesi
2016 - 2017 2
Betül Okcu
-
2017 2
Isodora Llemes
-
2019 - 2020 2
Loo Kang Wee
-
2015 - 2016 2
Kafkas Üniversitesi
2009 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
-
2020 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
-
2020 1
Kafkas Üniversitesi
2011 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Haki Peşman
Fırat Üniversitesi
2012 1
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
2017 1
Hakan Akın
-
2020 1
Yaşar Barut
-
2020 1
Güner Tural
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2012 1
Taner Altun
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2007 1
Claire Susanna Özel
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 1
Abdullah Cendel Karaman
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2015 1
Ömer Faruk Özdemir
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2015 1
Ufuk Yıldırım
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 1
Mahmut Kertil
Marmara Üniversitesi
2011 1
Mustafa Ergun
-
2020 1
Hayal Köksal
-
2020 1
Ali Osman Engin
Kafkas Üniversitesi
2009 1
Tuğba Horzum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2017 1
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
2017 1
Murat Bursal
Cumhuriyet Üniversitesi
2008 1
Özden Demir
-
2020 1
Sertan Talas
-
2022 1
Erkan Yeşiltaş
Cumhuriyet Üniversitesi
2011 1
Orhan Karamustafaoğlu
Amasya Üniversitesi
2017 1
Ahmet Şık
-
2011 1
Aktaş Gülnur
-
2013 1
Ana Mikiashvili
-
2015 1
Arvınd Gupta
-
2015 1
Arvind Gupta
-
2013 1
Birol Susam
-
2022 1
Deniz Aydemir Döke
-
2012 1
Emrah Özpolat
-
2014 1
Engin Yalmancı
-
2015 1
Fatih Yazıcı
-
2017 1
Kelly Matthews
-
2012 1
Kübra Dertlioğlu
-
2007 1
Lemes Isodora Lıiz
-
2017 1
Mariam Mikiashvili
-
2015 1
Steven Sahyun
-
2010 1
Sue Mei Slogar
-
2012 1
Şuay Nilhan Açıkalın
-
2012 1
Ümit Volkan Ekinci
-
2007 1
Ümüt Raşit Aydoğdu
-
2017 1
Vidula Mhaiskar
-
2013 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Özel Yetenekliler Eğitimi 64
Anahtar Kelimeler Özel Yetenekliler Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 233 130 269 110 210 155 305 135 100 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 239 . 371 . 281 . 435 . 336 . 376 . 323 . 488 . 505 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 115 . 221 . 124 . 242 . 149 . 193 . 127 . 240 . 288 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 5 . 12 . 4 . 12 . 5 . 10 . 4 . 12 . 23 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 5 . 10 . 4 . 7 . 4 . 7 . 4 . 8 . 17 . -
Toplam Yayın 12 14 11 4 11 6 7 3 1 0
Toplam Makale 7 1 5 1 2 2 0 2 0 0
Toplam Kitap 1 2 3 1 3 3 6 1 1 0
Toplam Bildiri 4 11 3 2 6 1 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 4 1 4 0 2 1 0 2 0 0
Makale (Ulusal) 3 0 1 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 0 1 0 0 0 1 1 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 2 2 1 3 3 5 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 3 11 3 2 6 1 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri