img
Toplam 29117 kayıt

The effect of geographic distance on the genetic differentiation of Populus nigra populations in two major river system of Turkey

ULUĞ, A., Kaya, Z. (2019) "The effect of geographic distance on the genetic differentiation of Populus nigra populations in two major river system of Turkey", 2nd Plant Biology Congress , Samsun, Türkiye, (Haziran 2019 ULUĞ, A., Kaya, Z. (2019) "The effect of geographic distance on the genetic differentiation of Populus nigra populations in two major river system of Turkey", 2nd Plant Biology Congress , Samsun, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd Plant Biology Congress

Genetic diversity structure of Populus nigra populations in a major river system in Turkey. What is the role of human impact?

ULUĞ, A., Kaya, Z. (2017) "Genetic diversity structure of Populus nigra populations in a major river system in Turkey. What is the role of human impact?", IUFRO 125 th Anniversary Congress 2017 , Freıburg, Almanya, (Ekim 2017 ULUĞ, A., Kaya, Z. (2017) "Genetic diversity structure of Populus nigra populations in a major river system in Turkey. What is the role of human impact?", IUFRO 125 th Anniversary Congress 2017 , Freıburg, Almanya, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IUFRO 125 th Anniversary Congress 2017

Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?

DOI     YURTTAŞ, A., Kesik, F. (2022) "Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 373-398 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1662"> YURTTAŞ, A., Kesik, F. (2022) "Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 373-398 [TR Dizin] DOI     YURTTAŞ, A., Kesik, F. (2022) "Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 373-398 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi

Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours

Link DOI   Aksu, A., Güçer, H., YURTTAŞ, A. (2015) "Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours", Educational Research and Reviews, 10 (11) pp. 1514-1523 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1663"> Aksu, A., Güçer, H., YURTTAŞ, A. (2015) "Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours", Educational Research and Reviews, 10 (11) pp. 1514-1523 Link DOI   Aksu, A., Güçer, H., YURTTAŞ, A. (2015) "Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours", Educational Research and Reviews, 10 (11) pp. 1514-1523 Link DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi

DOI     YURTTAŞ, A., Aksu, A. (2022) "Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (2) pp. 581-602 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1664"> YURTTAŞ, A., Aksu, A. (2022) "Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (2) pp. 581-602 [TR Dizin] DOI     YURTTAŞ, A., Aksu, A. (2022) "Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (2) pp. 581-602 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi

Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents

DOI   Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1665"> Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) DOI   Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Education Quarterly Reviews

İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim

DOI     Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1666"> Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI     Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi

COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar

DOI     Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1667"> Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI     Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi

Öğretmenlerin Algılarına Göre Çalışma Arkadaşlarının Sosyal Kaytarma Davranışları (İzmir-Bayraklı Örneği) / Levels of Social Loafing Behaviors of Cooworkers according to the Perceptions of Teachers (İzmir-Bayraklı Sample)

2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri

Link DOI    Akkaş, F.D., Aksu, A., Yıldırım, S., YURTTAŞ, A. (2019) "Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri", Turkish Studies, 4 (14) pp. 1271-1298 [SCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1669"> Akkaş, F.D., Aksu, A., Yıldırım, S., YURTTAŞ, A. (2019) "Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri", Turkish Studies, 4 (14) pp. 1271-1298 [SCI] Link DOI    Akkaş, F.D., Aksu, A., Yıldırım, S., YURTTAŞ, A. (2019) "Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri", Turkish Studies, 4 (14) pp. 1271-1298 [SCI] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları

  Öztürk, N., YURTTAŞ, A. (2018) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları", Turkish Studies, (0)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1670"> Öztürk, N., YURTTAŞ, A. (2018) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları", Turkish Studies, (0)    Öztürk, N., YURTTAŞ, A. (2018) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları", Turkish Studies, (0)   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ

Aksu, A., Yılmaz, A.E., YURTTAŞ, A. (2017) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin]   Aksu, A., Yılmaz, A.E., YURTTAŞ, A. (2017) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler

  Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., YURTTAŞ, A. (2017) "Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", itobiad, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1673"> Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., YURTTAŞ, A. (2017) "Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", itobiad, (0) [TR Dizin]    Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., YURTTAŞ, A. (2017) "Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", itobiad, (0) [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
itobiad

Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

Link DOI   YURTTAŞ, A., İngeç, Ş.K. (2016) "Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 628-643 [ESCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1674"> YURTTAŞ, A., İngeç, Ş.K. (2016) "Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 628-643 [ESCI] Link DOI   YURTTAŞ, A., İngeç, Ş.K. (2016) "Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 628-643 [ESCI] Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

Denetimde Bilgi Uçurma

Link   Aksu, A., Yılmaz, A.İ., YURTTAŞ, A. (2016) "Denetimde Bilgi Uçurma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1727-1748 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1675"> Aksu, A., Yılmaz, A.İ., YURTTAŞ, A. (2016) "Denetimde Bilgi Uçurma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1727-1748 Link   Aksu, A., Yılmaz, A.İ., YURTTAŞ, A. (2016) "Denetimde Bilgi Uçurma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1727-1748 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

The opinions of high school principals about their schools reputation

Link DOI   Aksu, A., YURTTAŞ, A. (2015) "The opinions of high school principals about their schools reputation", Educational Research and Reviews, 10 (4) pp. 423-434 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1676"> Aksu, A., YURTTAŞ, A. (2015) "The opinions of high school principals about their schools reputation", Educational Research and Reviews, 10 (4) pp. 423-434 Link DOI   Aksu, A., YURTTAŞ, A. (2015) "The opinions of high school principals about their schools reputation", Educational Research and Reviews, 10 (4) pp. 423-434 Link DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Current Studies in Pre-service Teacher Education

Balcı, E., YURTTAŞ, A., Akkaş, F.D. (2019) "Current Studies in Pre-service Teacher Education", : Cambridge Scholars Publishing, ISBN: 978-1-5275-3747-7 Kitap Bölümü Balcı, E., YURTTAŞ, A., Akkaş, F.D. (2019) "Current Studies in Pre-service Teacher Education", : Cambridge Scholars Publishing, ISBN: 978-1-5275-3747-7 Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cambridge Scholars Publishing