img
img
Toplam 26712 kayıt

Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - Educational Sciences

Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE

Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Oyunun üç kuşaktaki değişimi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal Of Academic Social Science Studies

ÖĞRENCİLERİN OKUL ÖĞRENME BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI TEMEL DEĞİŞKENLER

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya HazırlığaYönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Anne ve Babaların Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocuklarının Gelişimine Yönelik Beklentileri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Consideration of Issues Regarding Families Selection on Reading Materials for Their Children and Activities during Presentation of These Materials

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Family-Based Literacy Preparation Program on Children’s Literacy Preparation Skills- Aile Temelli Okuma Yazmaya Hazırlık Programının Çocukların Okuma Yazmaya Hazırlık Becerilerine Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Egitim ve Bilim-Education and Science

Opinions of Preschool Teachers and Families regarding School Adoption Periods of Children.

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tenth International Congress of Qualitative Inquiry

Opinions of Preschool Teachers and Families Related to Primary School Readiness Period.

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tenth International Congress of Qualitative Inquiry.

Türk ve Belçikalı okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi profillerinin incelenmesiKültürlerarası bir karşılaştırma

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya HazırlığaYönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu

Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmeni Yetiştirme Programı Hakkındaki Görüşleri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Etkinlik Planlarındaki Aile Katılım Çalışmalarının İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi