img
img
Toplam 26712 kayıt

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies (Elektronik)

İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,

Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi

An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)

İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Journal of New World Sciences Academy

Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi