Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27639 kayıt
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, 8 (1) pp. 140-168
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, 8 (1) pp. 140-168
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
DOI
Atalay, T.D.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25267">
Atalay, T.D.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
Atalay, T.D.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25268">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25269">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25270">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Journal of Education
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25272">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25273">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25274">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kaya, A., Bozaslan, H.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25275">
Kaya, A., Bozaslan, H.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
Kaya, A., Bozaslan, H.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
DOI
DEMİR-ATALAY, T.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25276">
DEMİR-ATALAY, T.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
DEMİR-ATALAY, T.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
Arıbaş, S.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25277">
Arıbaş, S.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
Arıbaş, S.,
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim
Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-77
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25278">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-77
[TR Dizin]
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2010) "
Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 69-77
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (3) pp. 817-839
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25279">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (3) pp. 817-839
[TR Dizin]
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (3) pp. 817-839
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
",
e-Journal of New World Sciences Academy
, 6 (1) pp. 169-182
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
",
e-Journal of New World Sciences Academy
, 6 (1) pp. 169-182
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-Journal of New World Sciences Academy
Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2015) "
Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 153-174
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25281">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2015) "
Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 153-174
[TR Dizin]
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2015) "
Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 153-174
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "
Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 16 (61) pp. 397-411
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25282">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "
Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 16 (61) pp. 397-411
[TR Dizin]
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "
Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 16 (61) pp. 397-411
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 25 (4) pp. 1267-1284
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25283">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 25 (4) pp. 1267-1284
[TR Dizin]
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2017) "
Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması
",
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 25 (4) pp. 1267-1284
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri
",
Social Sciences Studies Journal
, 4 (20) pp. 2879-2893
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25284">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri
",
Social Sciences Studies Journal
, 4 (20) pp. 2879-2893
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri
",
Social Sciences Studies Journal
, 4 (20) pp. 2879-2893
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Social Sciences Studies Journal
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 22 (1) pp. 211-242
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25285">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 22 (1) pp. 211-242
[TR Dizin]
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
(2018) "
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 22 (1) pp. 211-242
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Ege, İ. (2016) "
Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.
",
Journal of Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1131-1148
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25286">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Ege, İ. (2016) "
Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.
",
Journal of Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1131-1148
[TR Dizin]
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.
, Ege, İ. (2016) "
Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.
",
Journal of Turkish Studies
, 11 (3) pp. 1131-1148
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Studies
«
871
872
873
874
875
876
877
878
879
880
»