img
img
Toplam 27663 kayıt

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları

DOI    DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25276"> DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI    DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi

  Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25277"> Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]    Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25278"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25279"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25281"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25282"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25283"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25284"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25285"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25286"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25287"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human Sciences

Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları

DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25288"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)

Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25289"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Europan Journal of Education Studies

INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019 FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022 İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021 FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS