img
img
Toplam 27639 kayıt

İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).

FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2011) "İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 8 (1) pp. 140-168   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2011) "İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 8 (1) pp. 140-168  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,

Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

DOI    Atalay, T.D., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25267"> Atalay, T.D., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI    Atalay, T.D., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi

An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25268"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers

DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25269"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25270"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum

DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25272"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25273"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25274"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

  Kaya, A., Bozaslan, H., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25275"> Kaya, A., Bozaslan, H., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]    Kaya, A., Bozaslan, H., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları

DOI    DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25276"> DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI    DEMİR-ATALAY, T., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi

  Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25277"> Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]    Arıbaş, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25278"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25279"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25281"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25282"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25283"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25284"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri

  FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25285"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25286"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies