img

Doç. Dr. Arzu ÖNEL

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Biyoloji Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
49
Atıf
39
h-index
4
Proje
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji (Dr), 2005, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Zooloji (Yl) (Tezli), 2001, 2005
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 1994, 1998
Araştırma Alanları
Biyoloji Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji (Dr), 2005, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Zooloji (Yl) (Tezli), 2001, 2005
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 1994, 1998
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2019
Çalıştay, Biyokaçakçılıkla Mücadele Semineri, KARS, Türkiye, 28-11-2014, 28-11-2014
Çalıştay, Geometric Morphomerics Workshop, Karaelmas Üniversitesi, Türkiye, 24-07-2010, 26-07-2010
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Biyoloji Eğitimi
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-2016, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Ayşe Devrim, Yüksek Lisans, Kuvvet ve enerji ünitesinde uygulanan ters yüz öğrenme modelinin ortaokul öğrencilerinin akademik başarı, öğrenme sorumlulukları ve görüşlerine etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Nuray Altunoğlu, Yüksek Lisans, Kök Değerlerin İstasyon Öğretim Tekniği ile Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerine Kazandırılması, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Aslı Vural, Yüksek Lisans, Zekâ oyunlarının 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisi ve fen bilimleri dersi başarılarına yönelik öğrenci görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Dilek Yeşilyurt, Yüksek Lisans, Yaşam temelli öğrenme modeli ile ortaokul 5. sınıf öğrencilerine sağlıklı beslenme farkındalığının kazandırılması, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Gökhan Çelik, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin mesleki doyum düzeylerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Serap Erdağı, Yüksek Lisans, İstasyon tekniğinin Fen ve Teknoloji dersinin akademik başarısına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, FBE İNTEGRATİF YAKLAŞIM, Yüksek Lisans
2018-2019, FBE MİKRO EVREN, Yüksek Lisans
2018-2019, BESİN KİMYASI VE BESİNLERİN BİYOLOJİK ÖNEMİ, Lisans
2018-2019, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2018-2019, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2018-2019, EVRİM, Lisans
2018-2019, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans
2017-2018, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2017-2018, FBE İNTEGRATİF YAKLAŞIM, Yüksek Lisans
2017-2018, FBE MİKRO EVREN, Yüksek Lisans
2017-2018, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2017-2018, BESİN KİMYASI VE BESİNLERİN BİYOLOJİK ÖNEMİ, Lisans
2017-2018, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2017-2018, EVRİM, Lisans
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans
2016-2017, FBE İNTEGRATİF YAKLAŞIM, Yüksek Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2016-2017, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2016-2017, MİKRO EVREN, Yüksek Lisans
2016-2017, EVRİM, Lisans
2016-2017, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI- I, Lisans
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ-I, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, FBE İNTEGRATİF YAKLAŞIM, Yüksek Lisans
2015-2016, FBE MİKRO EVREN, Yüksek Lisans
2015-2016, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2015-2016, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2015-2016, EVRİM, Lisans
2015-2016, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, FBE İNTEGRATİF YAKLAŞIM, Yüksek Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-I, Lisans
2014-2015, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-II, Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2014-2015, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2014-2015, EVRİM, Lisans
2014-2015, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2013-2014, BESİN KİMYASI VE BESİNLERİN BİYOLOJİK ÖNEMİ, Lisans
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2013-2014, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans
2013-2014, GENEL BİYOLOJİ LAB I, Lisans
2013-2014, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-II, Yüksek Lisans
2013-2014, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-I, Yüksek Lisans
2013-2014, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2013-2014, DOĞAL HAYATI KORUMA, Lisans
2013-2014, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2013-2014, EVRİM, Lisans
2013-2014, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2012-2013, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-II, Yüksek Lisans
2012-2013, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-I, Yüksek Lisans
2012-2013, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2012-2013, EVRİM, Lisans
2012-2013, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2011-2012, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans
2011-2012, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans
2011-2012, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans
2011-2012, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2011-2012, ANNE VE ÇOCUK BESLENMESİ, Lisans
2011-2012, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-II, Yüksek Lisans
2011-2012, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİYOLOJİ-I, Yüksek Lisans
2011-2012, GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Lisans
2011-2012, EVRİM, Lisans
2011-2012, İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ, Lisans
Kayıt Yok
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINDA BİYOÇEŞİTLİLİK FARKINDALIĞI OLUŞTURMAYA YÖNELİK BİLİM KAMPI (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2018-2018
Kars İlindeki Öğrencilerin Beslenme Alışkanlıklarında Velilerin Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017
İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitimi İçin Öğretim Materyali Geliştirme: Karakalemden Tuale (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
ELAZIĞ İLİ’NİN TÜM YÜZÖLÇÜMÜ İÇİN KARASAL VE İÇ SU EKOSİSTEMLERİ BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK ENVANTER VE İZLEME İŞİ (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Uzman , 2016-2018
KİLİS İLİ KAYALIK GERBİLİ Gerbillus dasyurus TÜR EYLEM PLANI (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman , 2015-2015
IĞDIR ÇÖL FARESİ Meriones dahli TÜR EYLEM PLANI (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman , 2015-2015
TABİAT PARK (Ulusal) Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Yönetici , 2012-2012
Kayıt Yok
Önel, A., Yalmancı, S.G., Yalmancı, E. (2023) "Bilsem’e Kayıtlı Ortaokul Öğrencilerinin “Virüs” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Journal of Biological Science and Health, 1 (1) pp. 12-20 Link  
Önel, A., Durdukoca, Ş.F. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F., Önel, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  
Dilek, Y., Önel, A. (2019) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI", AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (1) pp. 1-23  
Önel, A., Temizer, İ.A. (2019) "Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques", Van Veterinary Journal, 30 (1) pp. 41-44 [TR Dizin]  
Önel, A., Daşcı, A.D. (2019) "‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (71) pp. 1195-1214 [TR Dizin] DOI   
Önel, A., Durdukoca, Ş.F. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI  
Yüce, Z., Önel, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", International Journal of Environmental Science Education, 13 (4) pp. 419-428  
Önel, A., Yüce, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI  
Önel, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link  
Önel, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI  
Daşcı, A.D., Önel, A. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Programı Uygulamasına İlişkin Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 517-535 [TR Dizin] Link DOI   
Yalmancı, S.G., Önel, A. (2018) "Ekolojik mi, Ekonomik mi? Ekonomik Yarar İçeren Bazı Çevre Dostu Davranışların Yapılma Nedenlerinin Belirlenmesi", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (4) pp. 1-17 Link DOI  
Yüce, Z., Önel, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL SCIENCE EDUCATION, 13 (4) pp. 419-428 [TR Dizin] Link  
Alkan, M., Alkan, H., Albayrak, Ö., Önel, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link  
Önel, A., Yüce, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI  
Yüce, Z., Önel, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI   
Erdağı, S., Önel, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link  
Yüce, Z., Önel, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI   
Yüce, Z., Önel, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]   
Önel, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 6-17  
Önel, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 32-43  
Önel, A., Hicran, A., Alkan, M., Akcanca, N., Selcan, S.A. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78  
Erdağı, S., Önel, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 57-64  
Çelik, G., Önel, A. (2015) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 217-234 [TR Dizin]   
Temizer, İ.A., Önel, A. (2011) "Elazığ ve Malatya İlleri Yaban Tavşanı Lepus europaeus Pallas 1778 nin Geometrik Morfometrik Yöntemler Kullanılarak Karşılaştırılması", FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ DERGİSİ, 23 (1) pp. 1-12  
Önel, A., Temizer, İ.A. (2005) "Elazığ Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus Guldenstaedt 1785 Populasyonlarnın Taksonomik Yönden İncelenmesi", FIRAT ÜNİV FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ, 17 (1) pp. 205-215  
Önel, A., Vural, A. (2020) "6. ve 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZEKA OYUNLARI DERSİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", International Pegem Conference on Education (IPCEDU-2020) , (pp. 815-823), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2020
Durdukoca, Ş.F., Önel, A. (2018) "Öğretmen adaylarının biyoloji okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Temizer, İ.A., Önel, A. (2018) "Elazığ ve Malatya Lepus europaeus pallas ’xxın geometri morfometrik yöntemlerle karşılaştırılması", 1st International Veterinary Biochemistry and clinical Biochemistry congress , (Mayıs 2018
Önel, A. (2017) "Girişimci Öğretmenlerle Girişimci Türkiye ye: Bir Derleme Çalışması", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Önel, A. (2017) "Culture of Enterprising In Schools: A Collected Study", 2ND WORLD CONFERENCE ON TECHNOLOGY, INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP , (Mayıs 2017
Önel, A. (2017) "Öğrencilerde Eko Girişimcilik Kültürü: Bir Derleme Çalışması", 2ND WORLD CONGRESS ON LİFELONG EDUCATION , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Önel, A., Yüce, Z., Yeşilyurt, D., Bozdoğan, K. (2016) "ÖĞRENCİLERİN BESLENME ALIŞKANLIKLARINDA VELİLERİNİN ETKİSİ KARS İL ÖRNEĞİ", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Yüce, Z., Önel, A., Sümeyye, B.E. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul ÖğrencilerininHücre Konusundaki Kavramsal Bilgi DüzeylerininBelirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015
Yüce, Z., Dilek, Y., Önel, A. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla ÜniversiteÖğrencilerinin Hücre Konusundaki KavramsalBilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015
Yüce, Z., Önel, A., Demirci, M. (2015) "Temel Genetik Kavramlarının Ortaokul Öğrencileri Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Tarafından Kavranılabilme Düzeylerinin Karşılaştırılması", SECOND INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015
Önel, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla OrtaöğretimÖğrencilerinin Hücre Konusundaki KavramsalBilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015
Önel, A. (2019) "Genetik ve Biyoteknoloji", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2019) "Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2019) "Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2019) "Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2017) "Evrime İntegratif Bakış", Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi  
Önel, A. (2022) "Ekolojik Okuryazarlık", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler, Ankara/Türkiye : Duvar Yayınları  
Önel, A. (2021) "TÜRKİYE OMURGALI FAUNASI", Kitap: TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ, Ankara/Türkiye : SONÇAĞ  
Önel, A. (2021) "TERMİNOLOJİ", Kitap: TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ, Ankara/Türkiye : SONÇAĞ  
Önel, A. (2019) "Genetik Bilimine Giriş", Kitap: Genetik ve Biyoteknoloji, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2019) "Non-Mendelizm (Mendel Genetiğinden Sapmalar)", Kitap: Genetik ve Biyoteknoloji, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Önel, A. (2019) "Mendelizm (Mendelian Kalıtım)", Kitap: Genetik ve Biyoteknoloji, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ, 2021, Editör
(Uluslararası - Dergi) DÜSTAD Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi, 2021, Editör
(Uluslararası - Kitap) GENETİK ve BİYOTEKNOLOJİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cellular and Molecular Biology, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Caucasian Journal of Science, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cellular and Molecular Biology, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-KAFEAD, 1900
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2014-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi 0 0 0 3 3 0 0 0 6
2 İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi 1 0 0 2 2 1 0 0 6
3 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri 0 0 0 2 3 0 0 0 5
4 Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Programı Uygulamasına İlişkin Görüşleri 0 0 0 2 2 0 0 0 4
5 Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi 0 0 0 0 4 0 0 0 4
6 Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students 0 0 0 2 0 1 0 0 3
7 Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi 0 0 0 0 3 0 0 0 3
8 Evrime İntegratif Bakış 0 0 0 0 0 2 0 0 2
9 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi 0 0 0 0 2 0 0 0 2
10 ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ 0 0 0 0 1 0 0 0 1
11 Elazığ Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus Guldenstaedt 1785 Populasyonlarnın Taksonomik Yönden İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
13 Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2014) "Bilimsel araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Değerlendirme Alt Komisyonu Teşekkür Belgesi" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2018 14
Yeşilyurt Dilek
-
2015 - 2019 5
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2021 4
İbrahim Akın Temizer
Fırat Üniversitesi
2005 - 2019 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 2
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2016 2
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2023 2
Serap Erdağı
-
2015 2
-
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Alkan Hicran
-
2015 1
Aslı Vural
-
2020 1
Bekıs Elif Sümeyye
-
2015 1
Dilek Yeşilyurt
-
2016 1
Elif Sümeyye Bekis
-
2016 1
Engin Yalmancı
-
2023 1
Gökhan Çelik
-
2015 1
Kıymet Bozdoğan
-
2016 1
Meryem Demirci
-
2015 1
Sungur Alhan Selcan
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi 289
Anahtar Kelimeler Biyoloji Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 131 50 115 114 205 30 55 40 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 340 . 451 . 432 . 431 . 341 . 499 . 572 . 583 . 590 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 198 . 300 . 241 . 238 . 153 . 298 . 334 . 331 . 366 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 10 . 49 . 24 . 22 . 12 . 37 . 45 . 47 . 63 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 2 . 11 . 4 . 6 . 4 . 9 . 13 . 13 . 16 . -
Toplam Yayın 12 4 4 9 6 2 2 1 1 0
Toplam Makale 8 3 0 7 4 1 1 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 2 0 1 1 0 0
Toplam Bildiri 4 1 3 2 0 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 4 1 0 5 1 1 1 0 1 0
Makale (Ulusal) 4 2 0 2 3 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 3 2 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri