Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Dr), 2015, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Dr), 2015, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 67, Bahar, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Çocuk Hukuku, Lisans |
2022-2023, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Yetişkin Eğitimi ve Hayatboyu Öğrenme, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Eğitim Hukuku, Lisans |
2022-2023, Okul Geliştirme ve Yönetim Süreçleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitim Hukuku, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
The European Scientific Collabration Project (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2023-2023 |
Kayıt Yok |
Kesik, F., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2023) "Rethinking Happiness at School after COVID-19 and Some Implications for Future Research", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 170-187 DOI |
Yurttaş, A., Kesik, F. (2022) "Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 373-398 [TR Dizin] DOI |
Yurttaş, A., Aksu, A. (2022) "Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (2) pp. 581-602 [TR Dizin] DOI |
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) DOI |
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI |
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI |
Yıldırım, S., Aksu, A., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2019) "Öğretmenlerin Algılarına Göre Çalışma Arkadaşlarının Sosyal Kaytarma Davranışları (İzmir-Bayraklı Örneği) / Levels of Social Loafing Behaviors of Cooworkers according to the Perceptions of Teachers (İzmir-Bayraklı Sample)", e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) Link |
Akkaş, F.D., Aksu, A., Yıldırım, S., Yurttaş, A. (2019) "Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri", Turkish Studies, 4 (14) pp. 1271-1298 [SCI] Link DOI |
Öztürk, N., Orçan, A. (2018) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları", Turkish Studies, (0) |
Aksu, A., Yılmaz, A.E., Yurttaş, A. (2017) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin] |
Yurttaş, A., Aksu, A., Akkaş, F.D., Bağırtlak, S. (2017) "LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BU DÜZEYLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ YETERLİLİKLERİ BAĞLAMINDA ELEŞTİRİSİ", jret, (0) |
Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., Yurttaş, A. (2017) "Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", itobiad, (0) [TR Dizin] |
Orçan, A., İngeç, Ş.K. (2016) "Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 628-643 [ESCI] Link DOI |
Aksu, A., Yılmaz, A.İ., Orçan, A. (2016) "Denetimde Bilgi Uçurma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1727-1748 Link |
Aksu, A., Güçer, H., Orçan, A. (2015) "Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours", Educational Research and Reviews, 10 (11) pp. 1514-1523 Link DOI |
Aksu, A., Orçan, A. (2015) "The opinions of high school principals about their schools reputation", Educational Research and Reviews, 10 (4) pp. 423-434 Link DOI |
Yurttaş, A., Aksu, A. (2019) "Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Okul Dinamizmi Ölçeği", 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2019) |
Kesik, F., Yurttaş, A. (2019) "Toplumsal Cinsiyet Temelinde Akademide Kadın Olmak: Bir Meta-sentez Çalışması", 14. Eğitim Yönetimi Kongresi , (Nisan 2019) |
Akkaş, F.D., Aksu, A., Bağırtlak, S., Yurttaş, A. (2018) "KLİNİKSEL DENETİM YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA İLKOKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YETERLİKLERİ (İZMİR-BUCA ÖRNEĞİ)", IX. Uluslararası Denetim Kongresi , (Ekim 2018) |
Yıldırım, S., Aksu, A., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2018) "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE ÇALIŞMA ARKADAŞLARININ SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞLARI", EYFOR 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Yurttaş, A., Öztürk, N. (2017) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları: Karma Yöntem Araştırması", UEYK , (Mayıs 2017) |
Yurttaş, A., Aksu, A., Akkaş, F.D., Bağırtlak, S. (2017) "LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BU DÜZEYLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ YETERLİLİKLERİ BAĞLAMINDA ELEŞTİRİSİ", ICONTE , (Mayıs 2017) |
Orçan, A., Hatipoğlu, G. (2016) "What is or is not the Neo conservatism in Turkish Education System", XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2016) |
Orçan, A., Beycioğlu, K. (2016) "ETKİLİ OKULLARIN GELİŞİMİ BİR DURUM ÇALIŞMASI", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Orçan, A., Fırat, N. (2016) "Okul İtibarı ile Velilerin Okul Memnuniyeti ve Okula Bağlılığı Ölçeği", Uluslararası Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi , İzmir, Türkiye, (Haziran 2016) |
Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., Orçan, A. (2015) "İŞİ ERTELEME VE A TİPİ KİŞİLİK DÜZEYİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi , (Mayıs 2015) |
Aksu, A., Orçan, A., Yılmaz, A.E. (2015) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi , (Mayıs 2015) |
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "DEVELOPING A SCHOOL REPUTATION SCALE", VIII. European Conferance on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2015) |
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "PERCEPTIONS OF ANATOLIAN HIGH SCHOOL TEACHERS IN İZMIRPROVINCE TOWARDS CORPORATE REPUTATION OF THEIR SCHOOLS ANDLEADERSHIP QUALITIES OF THEIR SCHOOL MANAGERS", VIII. European Conferance on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2015) |
Öztürk, N., Kesik, F., Orçan, A. (2015) "İŞE YABANCILAŞMANIN ÖRGÜT SAĞLIĞINA ETKİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI", III rd International Eurasian EducationalResearch Congress , (Kasım 2015) |
Kayıt Yok |
Yurttaş, A. (2023) "Dijital Çağda Eğitim Denetimi: E-denetim Modeli", Kitap: Denetimde Güncel Gelişmeler ve Türk Eğitim Sisteminde Denetim, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi |
Yurttaş, A., Kesik, F. (2023) "Digital Panopticism in Schools", Kitap: Organizational Behavior in the Digital World, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Nova Publishers |
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2022) "Sınıf yönetimi ve sanal eğitimle ilgili temel kavramlar", Kitap: Dijital çağda sınıf yönetimi, : Pegem |
Yurttaş, A. (2022) "Klasik ve neoklasik yönetim kuramları", Kitap: Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem |
Yurttaş, A. (2022) "Örgütsel çeviklik ve çevik liderlik", Kitap: Örgüt yönetiminde güncel eğilimler, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2021) "Konu Seçimi ve Alanyazın Taraması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara/Türkiye : Pegem |
Taşdan, M., Yurttaş, A., İpek, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik Gözden Geçirme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Taşdan, M., İpek, Z.H., Yurttaş, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu: Sistematik Bir Derleme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Balcı, E., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2019) "Current Studies in Pre-service Teacher Education", : Cambridge Scholars Publishing |
Orçan, A., Hatipoğlu, G. (2017) "A Critic on the Neoconservatism in Turkish Education System", Kitap: Communication and Media Researches, Bialystok/Polonya : IASSR |
Orçan, A., Aksu, A. (2017) "Perceptions Of Anatolian High School Teachers in İzmir Province Towards Corporate Reputation of Their Schools And Leadership Qualitıes Of Their School Managers", Kitap: CURRENT PERSPECTIVES IN SOCIAL SCIENCES, : E-BWN |
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "Developing a School Reputation Scale: Teachers’xx Form", Kitap: Contemporary studies in humanities, : Ehrmanm Verlag |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 | Denetimde Bilgi Uçurma | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 7 |
2 | Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 7 |
3 | Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı? | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
4 | Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
5 | Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
6 | Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
7 | Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
8 | Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 | ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ali Aksu
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 19 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 8 |
Ferdane Denkci Akkaş
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 4 |
Suzan Yıldırım
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 3 |
Namık Öztürk
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 3 |
Züleyha Ertan Kantos
-
|
2022 | 3 |
Fatma Kesik
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2022 - 2023 | 3 |
Ferdane Denkçi Akkaş
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Suzan Bağırtlak
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Zühal Topcu
Gazi Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Nejat İra
Kocaeli Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Münevver Yalçınkaya
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Fatma Kesik
-
|
2015 - 2019 | 2 |
Halil Güçer
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kadir Beycioğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Necla Fırat
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ayça İrem Yılmaz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Gizem Hatipoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Esergül Balcı
-
|
2019 | 1 |
Ali Evren Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
Alim Evren Yılmaz
-
|
2015 | 1 |
Gizem Hatipoğlu
-
|
2016 | 1 |
Şebnem Kandil İngeç
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 302 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 110 | 47 | 135 | 30 | 80 | 40 | 40 | 200 | 100 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 361 . | 454 . | 412 . | 515 . | 466 . | 489 . | 587 . | 423 . | 505 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 219 . | 303 . | 225 . | 319 . | 258 . | 289 . | 348 . | 181 . | 288 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 45 . | 81 . | 47 . | 80 . | 64 . | 71 . | 95 . | 43 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 8 | 5 | 7 | 3 | 5 | 1 | 1 | 8 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 5 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |