img

Dr. Öğr. Üyesi Aslı YURTTAŞ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
28
h-index
4
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Dr), 2015, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Dr), 2015, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetçiliği (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 67, Bahar, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2022-2023, Çocuk Hukuku, Lisans
2022-2023, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans
2022-2023, Yetişkin Eğitimi ve Hayatboyu Öğrenme, Lisans
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans
2022-2023, Eğitim Hukuku, Lisans
2022-2023, Okul Geliştirme ve Yönetim Süreçleri, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitim Hukuku, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
The European Scientific Collabration Project (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2023-2023
Kayıt Yok
Kesik, F., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2023) "Rethinking Happiness at School after COVID-19 and Some Implications for Future Research", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 170-187 DOI  
Yurttaş, A., Kesik, F. (2022) "Covıd-19 Pandemisinin Eğitimde Yarattığı Büyük İkilem: Okullar Tekrar Açılmalı Mı; Kapalı Mı Kalmalı?", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 373-398 [TR Dizin] DOI    
Yurttaş, A., Aksu, A. (2022) "Liderlik Stilleri, Okul Kültürü ve Okul Dinamizmi İlişkisi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (2) pp. 581-602 [TR Dizin] DOI    
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) DOI  
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "İlkokul Öğrenci ve Velilerinin Perspektifinden Covid-19 Salgını Süresince Uzaktan Eğitim", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 51 (233) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI    
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI    
Yıldırım, S., Aksu, A., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2019) "Öğretmenlerin Algılarına Göre Çalışma Arkadaşlarının Sosyal Kaytarma Davranışları (İzmir-Bayraklı Örneği) / Levels of Social Loafing Behaviors of Cooworkers according to the Perceptions of Teachers (İzmir-Bayraklı Sample)", e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) Link  
Akkaş, F.D., Aksu, A., Yıldırım, S., Yurttaş, A. (2019) "Kliniksel Denetim Yaklaşımı Bağlamında İlkokul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetleri", Turkish Studies, 4 (14) pp. 1271-1298 [SCI] Link DOI   
Öztürk, N., Orçan, A. (2018) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları", Turkish Studies, (0)   
Aksu, A., Yılmaz, A.E., Yurttaş, A. (2017) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin]  
Yurttaş, A., Aksu, A., Akkaş, F.D., Bağırtlak, S. (2017) "LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BU DÜZEYLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ YETERLİLİKLERİ BAĞLAMINDA ELEŞTİRİSİ", jret, (0)  
Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., Yurttaş, A. (2017) "Öğretim Elemanlarının İşi Erteleme Davranış Düzeyleri ile A-Tipi Kişilik Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", itobiad, (0) [TR Dizin]   
Orçan, A., İngeç, Ş.K. (2016) "Fizik Öğretiminde Çizgi Roman Tekniği ile Geliştirilen Bilim KurguHikâyelerinin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 628-643 [ESCI] Link DOI  
Aksu, A., Yılmaz, A.İ., Orçan, A. (2016) "Denetimde Bilgi Uçurma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1727-1748 Link  
Aksu, A., Güçer, H., Orçan, A. (2015) "Primary school teachers vıews about supervisional deviant behaviours", Educational Research and Reviews, 10 (11) pp. 1514-1523 Link DOI  
Aksu, A., Orçan, A. (2015) "The opinions of high school principals about their schools reputation", Educational Research and Reviews, 10 (4) pp. 423-434 Link DOI  
Yurttaş, A., Aksu, A. (2019) "Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Okul Dinamizmi Ölçeği", 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2019
Kesik, F., Yurttaş, A. (2019) "Toplumsal Cinsiyet Temelinde Akademide Kadın Olmak: Bir Meta-sentez Çalışması", 14. Eğitim Yönetimi Kongresi , (Nisan 2019
Akkaş, F.D., Aksu, A., Bağırtlak, S., Yurttaş, A. (2018) "KLİNİKSEL DENETİM YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA İLKOKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİ YETERLİKLERİ (İZMİR-BUCA ÖRNEĞİ)", IX. Uluslararası Denetim Kongresi , (Ekim 2018
Yıldırım, S., Aksu, A., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2018) "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE ÇALIŞMA ARKADAŞLARININ SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞLARI", EYFOR 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Yurttaş, A., Öztürk, N. (2017) "Öğretim Elemanlarının Geçmiş Öğrenme Yaşantılarının Sınıf İçi Performanslarına Yansımaları: Karma Yöntem Araştırması", UEYK , (Mayıs 2017
Yurttaş, A., Aksu, A., Akkaş, F.D., Bağırtlak, S. (2017) "LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN BİLGİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BU DÜZEYLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİ YETERLİLİKLERİ BAĞLAMINDA ELEŞTİRİSİ", ICONTE , (Mayıs 2017
Orçan, A., Hatipoğlu, G. (2016) "What is or is not the Neo conservatism in Turkish Education System", XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2016
Orçan, A., Beycioğlu, K. (2016) "ETKİLİ OKULLARIN GELİŞİMİ BİR DURUM ÇALIŞMASI", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2016
Orçan, A., Fırat, N. (2016) "Okul İtibarı ile Velilerin Okul Memnuniyeti ve Okula Bağlılığı Ölçeği", Uluslararası Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi , İzmir, Türkiye, (Haziran 2016
Aksu, A., İra, N., Yalçınkaya, M., Orçan, A. (2015) "İŞİ ERTELEME VE A TİPİ KİŞİLİK DÜZEYİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi , (Mayıs 2015
Aksu, A., Orçan, A., Yılmaz, A.E. (2015) "ORTAOKULLARDA ÖRGÜTSEL GÖZETLEME FAALİYETLERİ", VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi , (Mayıs 2015
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "DEVELOPING A SCHOOL REPUTATION SCALE", VIII. European Conferance on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2015
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "PERCEPTIONS OF ANATOLIAN HIGH SCHOOL TEACHERS IN İZMIRPROVINCE TOWARDS CORPORATE REPUTATION OF THEIR SCHOOLS ANDLEADERSHIP QUALITIES OF THEIR SCHOOL MANAGERS", VIII. European Conferance on Social and Behavioral Sciences , (Eylül 2015
Öztürk, N., Kesik, F., Orçan, A. (2015) "İŞE YABANCILAŞMANIN ÖRGÜT SAĞLIĞINA ETKİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI", III rd International Eurasian EducationalResearch Congress , (Kasım 2015
Kayıt Yok
Yurttaş, A. (2023) "Dijital Çağda Eğitim Denetimi: E-denetim Modeli", Kitap: Denetimde Güncel Gelişmeler ve Türk Eğitim Sisteminde Denetim, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi  
Yurttaş, A., Kesik, F. (2023) "Digital Panopticism in Schools", Kitap: Organizational Behavior in the Digital World, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Nova Publishers  
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2022) "Sınıf yönetimi ve sanal eğitimle ilgili temel kavramlar", Kitap: Dijital çağda sınıf yönetimi, : Pegem  
Yurttaş, A. (2022) "Klasik ve neoklasik yönetim kuramları", Kitap: Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Yurttaş, A. (2022) "Örgütsel çeviklik ve çevik liderlik", Kitap: Örgüt yönetiminde güncel eğilimler, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2021) "Konu Seçimi ve Alanyazın Taraması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M., Yurttaş, A., İpek, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik Gözden Geçirme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Taşdan, M., İpek, Z.H., Yurttaş, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu: Sistematik Bir Derleme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Balcı, E., Yurttaş, A., Akkaş, F.D. (2019) "Current Studies in Pre-service Teacher Education", : Cambridge Scholars Publishing  
Orçan, A., Hatipoğlu, G. (2017) "A Critic on the Neoconservatism in Turkish Education System", Kitap: Communication and Media Researches, Bialystok/Polonya : IASSR  
Orçan, A., Aksu, A. (2017) "Perceptions Of Anatolian High School Teachers in İzmir Province Towards Corporate Reputation of Their Schools And Leadership Qualitıes Of Their School Managers", Kitap: CURRENT PERSPECTIVES IN SOCIAL SCIENCES, : E-BWN  
Orçan, A., Aksu, A. (2015) "Developing a School Reputation Scale: Teachers’xx Form", Kitap: Contemporary studies in humanities, : Ehrmanm Verlag  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ali Aksu
Dokuz Eylül Üniversitesi
2015 - 2022 19
Kafkas Üniversitesi
2020 - 2023 8
Ferdane Denkci Akkaş
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2018 - 2019 4
Suzan Yıldırım
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2018 - 2019 3
Namık Öztürk
Dokuz Eylül Üniversitesi
2015 - 2018 3
Züleyha Ertan Kantos
-
2022 3
Fatma Kesik
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
2022 - 2023 3
Ferdane Denkçi Akkaş
-
2017 - 2018 3
Suzan Bağırtlak
-
2017 - 2018 3
Kafkas Üniversitesi
2020 2
Zühal Topcu
Gazi Üniversitesi
2022 2
Nejat İra
Kocaeli Üniversitesi
2015 - 2017 2
Münevver Yalçınkaya
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
2015 - 2017 2
Fatma Kesik
-
2015 - 2019 2
Halil Güçer
Dokuz Eylül Üniversitesi
2015 1
Kadir Beycioğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi
2016 1
Necla Fırat
Dokuz Eylül Üniversitesi
2016 1
Ayça İrem Yılmaz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2016 1
Gizem Hatipoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi
2017 1
Esergül Balcı
-
2019 1
Ali Evren Yılmaz
-
2017 1
Alim Evren Yılmaz
-
2015 1
Gizem Hatipoğlu
-
2016 1
Şebnem Kandil İngeç
-
2016 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Yönetimi 302
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 110 47 135 30 80 40 40 200 100 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 361 . 454 . 412 . 515 . 466 . 489 . 587 . 423 . 505 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 219 . 303 . 225 . 319 . 258 . 289 . 348 . 181 . 288 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 45 . 81 . 47 . 80 . 64 . 71 . 95 . 43 . 74 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 8 5 7 3 5 1 1 8 3 0
Toplam Makale 2 2 3 1 2 0 0 5 1 0
Toplam Kitap 1 0 2 0 1 1 1 3 2 0
Toplam Bildiri 5 3 2 2 2 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 2 2 2 1 2 0 0 5 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 2 0 1 1 1 3 2 0
Bildiri (Uluslararası) 5 2 2 2 2 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri