img
img
Toplam 26714 kayıt

İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi

Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Understanding organic food consumption attitude as a mediator

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Consumer Studies

Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Business and Management Studies: An International Journal

Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Revista de cercetare si interventie sociala

Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI

0 0
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERHAT KALKINMA AJANSI